bloed, maarals er in het huis sporen van geweld zijn te zien, dan weet je al dat het ideale huwelijk helemaal niet zo ideaal was, dat er dus ws kort geleden nog een ruzie plaatsgevonden heeft, waar geweld bij te pas kwam en dat heeft de echtgenoot dus ws gelogen en dat is natuurlijk al reden om hem vast te nemen nu.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:50 schreef Vow het volgende:
Wat moeten dat dan voor sporen zijn?Waar kun je nu iets uit afleiden behalve sporen van geweld..
Ja luminol ed. Ik vroeg me af wat het anders zou kunnen zijn dan geweldsporen? Wat zouden ze anders met "sporen" kunnen bedoelen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wel eens naar Discovery gekeken? Bloedsporen kunnen zichtbaar gemaakt worden, ook al denkt iemand dat ze volledig zijn uitgewist. Bijvoorbeeld.
dan moeten ze eerst dood verklaard worden en aangezien er geen lichamen gevonden worden, dan duurt dat een hele poos om iemand te mogen doodverklaren, het moet ook wel aannemelijk zijn dát ze ws niet meer leven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 03:03 schreef Charmian het volgende:
Ik zat nog te denken, misschien hebben ze (vader en moeder) wel iets in scene gezet voor verzekeringsgeld of zo. But then again, ik kijk teveel politieseries.
Zoeites denk ik ook en misschien wel bloedsporen....wie weet...naar mijn idee zullen ze niet levend vinden...als ze nu van een misdrijf uitgaan..of denken dat er een misdrijf gepleegd is..quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat de tijdslijn in zijn verhaal niet klopte of zo, en dat ze daarom aanleiding zagn het huis te onderzoeken.
eerder verdachten ze hem niet, toen opeens was er aanleiding tot sporenonderzoek (wat me al een raadsel is, waarom dat niet meteen gedaan is),
Het ziet er iig niet goed uit. Van het begin af aan eigenlijk al niet en nu ze die vent vastzetten en het over "sporen" hebben.. bah.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:57 schreef milagro het volgende:
[..]
bloed, maarals er in het huis sporen van geweld zijn te zien, dan weet je al dat het ideale huwelijk helemaal niet zo ideaal was, dat er dus ws kort geleden nog een ruzie plaatsgevonden heeft, waar geweld bij te pas kwam en dat heeft de echtgenoot dus ws gelogen en dat is natuurlijk al reden om hem vast te nemen nu.
ik denk dat de tijdslijn in zijn verhaal niet klopte of zo, en dat ze daarom aanleiding zagn het huis te onderzoeken.
eerder verdachten ze hem niet, toen opeens was er aanleiding tot sporenonderzoek (wat me al een raadsel is, waarom dat niet meteen gedaan is),
Sporen van geweld kunnen ook gebroken dingen zijn, een beschadigde tafel, beschadigd behang, zien dat er pas geverfd is, of een nieuw tapijt gelegd, of er ergens overmatig is schoongemaakt, bepaalde kleding die een verhaal vertelt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:59 schreef Vow het volgende:
[..]
Ja luminol ed. Ik vroeg me af wat het anders zou kunnen zijn dan geweldsporen? Wat zouden ze anders met "sporen" kunnen bedoelen?
Ja dat is ook weer zo. Er kan best iets anders zijn wat 'niet klopt'. Dingen die missen of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Sporen van geweld kunnen ook gebroken dingen zijn, een beschadigde tafel, beschadigd behang, zien dat er pas geverfd is, of een nieuw tapijt gelegd, of er ergens overmatig is schoongemaakt, bepaalde kleding die een verhaal vertelt.
Bloed kan natuurlijk ook van een bloedneus zijn, maar het zal dan dus een combinatie van dingen zijn.
Ms hebben ze ook aantekeningen gevonden of zo, die verdacht lijken.
Stel de man is betrokkken en heeft dan een en ander goed voorbereid dan is er ms iets gevonden.
Ik zeg maar iets geks, er ligt een routekaart van Duitsland in de auto en in huis zijn er aantekeningen gevonden , een routeuitstippeling naar een natuurgebied daar of zo
ja of dingen die niet missen juist, of bonnetjes waarop te zien is dat hij ergens geweest is het weekend voorafgaande aan de verdwijning of erna.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:13 schreef Vow het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Er kan best iets anders zijn wat 'niet klopt'. Dingen die missen of zo.
Ik ben een slechte Columbo
Dat was ook mijn 'wilde' theorie in het vorige topic.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af of de * volmaakte echtgenoot * en de de zus van die vrouw niet stiekem een verhouding hadden ofzo.....![]()
Ik las net in de krant dat de politie hem opgepakt heeft.
dat kan ook, maar dan had ze dat de politie toch wel gemeld, lijkt me?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:43 schreef deedeetee het volgende:
Het kan best zijn dat ze zus zich door die man verhaaltjes op de mouw heeft laten spelden in dat geval staat haar wellicht een akelige verrassing te wachten
nou, dat is dan een verdomd lange psychose geweest, Re, want hij heeft dan alles keurig opgeruimd in huis (althans dat dacht hij) of in de auto (stel dat hij hen ergens naar toe gebracht heeft, een bos of duingebied) en is gewoon naar werk gegaan, heeft tegen de politie een lulverhaal op gehangen., tegen haar en zijn familie idem dito.quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:47 schreef Re het volgende:
het hoeft helemaal geen psychopaat te zijn, kan ook een tijdelijke psychose zijn geweest, een vlaag van verstandsverbijstering
Getver. Kan het dus goed al een week eerder gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:03 schreef milagro het volgende:
De kinderen bleken al eenweek ziek thuis te zijn, las ik , Gia, en ik neem aan dat de moeder dan ook thuis was.
Dus ms waren ze toen al weg, tenzij ze in die week gezien zijn.
tja, dat zou wmb dan al meteen verdacht zijn, als dat zo was, voor de politie blijkbaar niet dan want ze hebben hem een week laten lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Getver. Kan het dus goed al een week eerder gebeurd zijn.
Wie heeft ze eigenlijk ziek gemeld?
Als dat vader is geweest, is dat in dit geval toch wel verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |