als ze nu niets tastbaars hebben, maar wel vermoeden, is juist de man observeren ms wel de snelste manier van het vinden van de vermisten, ze konden hem ws niet oppakken en vasthouden in 1e instantie en in 2e instantie ms, toen 1 + 1 + 1 3 werd is er een huiszoekingsbevel uitgegeven en konden ze gaan zoeken en hem vastnemen.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Dat lijkt mij uitgesloten (ze zouden hem dan nu al 10 dagen hebben geobserveerd).
In dit soort gevallen dringt de tijd, er zijn kleine kinderen bij betrokken, en eigenlijk alleen wanneer je zeker weet dat ze reeds omgebracht zijn kun je op zo'n scenario overgaan.
Dat laatste is waarschijnlijk het geval, maar ik vond met name de term "boven elke verdenking verheven" zo zwaar. Dan lijkt het alsof het uitgesloten is dat die man er iets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet standaard zeggen? Voor de buitenwereld.
Of misschien zat zijn verhaal echt goed in elkaar maar zijn er ineens nieuwe dingen boven water gekomen.
Bij peter r de vries was toch ook zo'n vent, zijn vrouw Gonda kwam om bij een brand, door de brand volgens hem. Hij keek peter in de ogen en vertelde koelbloedig dat hij er ECHT niks mee te maken heeft, blijkt nu dat ze al dood was voor dat de brand was gesticht en dat hij het zeer waarschijnlijk op zijn geweten heeft.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Meaghan het volgende:
Maar als die man het nou gedaan heeft, hoe kan ie dan vervolgens koeltjes op z'n werk verschijnen, de gehele dag doen alsof er niks aan de hand is, om vervolgens weer flierefluitend huiswaarts te keren? Lijkt mij onmogelijk, collega's moeten toch haast wat gemerkt hebben aan zijn gedrag zou je zeggen. Of het moet zo'n koele kikker met stalen zenuwen zijn. Maar dan nog, iemand die de dood van z'n vrouw en kinderen op z'n geweten heeft wordt toch geconfronteerd met allerlei emoties vroeg of laat. Zo zou de angst om als verdachte te worden gezien hem ook parten kunnen spelen.
Jeez, lees het nu pas dat de man daadwerkelijk is opgepakt
precies.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
Bij peter r de vries was toch ook zo'n vent, zijn vrouw Gonda kwam om bij een brand, door de brand volgens hem. Hij keek peter in de ogen en vertelde koelbloedig dat hij er ECHT niks mee te maken heeft, blijkt nu dat ze al dood was voor dat de brand was gesticht en dat hij het zeer waarschijnlijk op zijn geweten heeft.
Als je koel genoeg bent om betrokken te zijn bij de dood van je echtgenoten en die engeltjes van een dochtertjes dan kun je op je werk ook met een pokerface verschijnen.
van mensen ergens op een forum waar ik nooit kom, neuh niet echt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:45 schreef Nuek het volgende:
Valt me op dat merendeel van de fokkers hiero de schuld al afgeschoven heeft op de echtgenoot. Ik vind dat erg storend, iedereen mag zijn mening van mij verkondigen maar dit vind ik echt nergens over gaan. Als hij er helemaal niets mee te maken heeft is hij zelf ook slachtoffer. Ik vraag me dan werkelijk af hoe je zelf zou reageren als jou of een naaste dit zou overkomen. Zou je dan zelf ook geen steun willen of geven?
Het is nu eenmaal een van de weinige waarschijnlijke mogelijkheden die overblijft.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:45 schreef Nuek het volgende:
Valt me op dat merendeel van de fokkers hiero de schuld al afgeschoven heeft op de echtgenoot. Ik vind dat erg storend, iedereen mag zijn mening van mij verkondigen maar dit vind ik echt nergens over gaan. Als hij er helemaal niets mee te maken heeft is hij zelf ook slachtoffer. Ik vraag me dan werkelijk af hoe je zelf zou reageren als jou of een naaste dit zou overkomen. Zou je dan zelf ook geen steun willen of geven?
Oh ja, Laci Peterson. En die vent heette Scott. Die liep ook overal zielige verhaaltjes op te hangen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef Meaghan het volgende:
Voorbeelden zat helaas, maar desalnietemin onbegrijpelijk voor mij![]()
Zo ook laatst die Amerikaan die zijn hoogzwangere vrouw had omgebracht. Hij had haar ook voor het laatst gezien toen ze 's morgens de hond ging uitlaten. De avond ervoor was ze al om het leven gebracht. Die vent is echt het prototype van een psychopaat. Geen enkele emotie liet hij zien gedurende de verdwijning tot aan de rechtzaak aan toe.
Die vent had ook een duidelijk motief; een andere vrouw. Hij wilde zijn zoon niet en wilde al helemaal geen alimentatie betalen als hij van zijn vrouw af zou gaan, dus leek moord hem wel een mooi middel om in een klap van al zijn "problemen" af te zijn. Zo hard kan een mens zijn..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh ja, Laci Peterson. En die vent heette Scott. Die liep ook overal zielige verhaaltjes op te hangen.
je kan er met je kop niet bij, zo'n kille berekendheidquote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Die vent had ook een duidelijk motief; een andere vrouw. Hij wilde zijn zoon niet en wilde al helemaal geen alimentatie betalen als hij van zijn vrouw af zou gaan, dus leek moord hem wel een mooi middel om in een klap van al zijn "problemen" af te zijn. Zo hard kan een mens zijn..
Dat was in Brabant, maar al weer meer dan 22 jaar geleden hoor!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Was dat in Berghem toevallig?
Die waren even koffie drinkenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:32 schreef Edwaldo het volgende:
zoals ik al op de frontpage schreef, vind ik het onbegrijpelijk dat de politie niet op dag 1 al een sporenonderzoek (met luminol) in het huis heeft gehouden. Nou had die man nog 2 weken om sporen te wissen, ik neem even aan dat-ie gewoon in z'n eigen huis kon verblijven.
die vrouw stond op goede voet met haar familie en dan is het toch al heel vreemd als je niet binnen 48 uur contact opneemt als je van huis wegloopt of naar een blijf van me lijf huis gaat oid..
de kans dat die vrouw en 2 kinderen vermoord zijn is praktisch 100%.
Oh jawel mannen doen wel vaker ietsquote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef Barcelona het volgende:
Toch komt het volgens mij zéér weinig voor dat een man z´n vrouw en beide dochters vermoord. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehoord. Mannen die hun vrouwen vermoorden zijn er genoeg, maar een man die z´n vrouw en twee dochters vermoord??
Van zoetermeer naar de hoge hotelschool in Scheveningen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Stali. het volgende:
Weet iemand de reistijd naar het werk van de man?
Die man heeft zijn zaakjes (if so) heel goed voorbereid, mogelijk een ander bv zich voordoende als zijn vrouw ergens heen laten bellen vanuit het huis (op een moment dat hij op al zijn werk was), waardoor zijn verhaal hen om 7:30 nog in leven te hebben gezien dan zou lijken te kloppen en dat hem toen direct dat "boven elke verdenking verheven" etiket heeft doen verkrijgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef Sanne het volgende:
Dus toch aangehouden die man. Waarom waren ze er verleden week dan zo van overtuigd dat hij er niets mee te maken had? Daar kwamen ze al zo snel mee.
Wanneer je zo psychopatisch bent dan moeten mensen uit de omgeving dit allang gemerkt hebben.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
Bij peter r de vries was toch ook zo'n vent, zijn vrouw Gonda kwam om bij een brand, door de brand volgens hem. Hij keek peter in de ogen en vertelde koelbloedig dat hij er ECHT niks mee te maken heeft, blijkt nu dat ze al dood was voor dat de brand was gesticht en dat hij het zeer waarschijnlijk op zijn geweten heeft.
Als je koel genoeg bent om betrokken te zijn bij de dood van je echtgenoten en die engeltjes van een dochtertjes dan kun je op je werk ook met een pokerface verschijnen.
Wild gokwerk... misschien doet die man het wel met haar zus....quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Die man heeft zijn zaakjes (if so) heel goed voorbereid, mogelijk een ander bv zich voordoende als zijn vrouw ergens heen laten bellen vanuit het huis (op een moment dat hij op al zijn werk was), waardoor zijn verhaal hen om 7:30 nog in leven te hebben gezien dan zou lijken te kloppen en dat hem toen direct dat "boven elke verdenking verheven" etiket heeft doen verkrijgen.
Er zijn er volgens de berichten meerderen bij betrokken iig, man zou deel uitmaken/betrokken zijn bij de vermissing, men gaat dan (imo) uit van meerdere personen.
Aanvulling: volgens RTL journaal gaat men nav het sporenonderzoek nu iig uit van een misdrijf.
Volgens mij merk je juist niets van een psychopaat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Stali. het volgende:
[..]
Wanneer je zo psychopatisch bent dan moeten mensen uit de omgeving dit allang gemerkt hebben.
Helaas, met dit soort dingen blijft het voor ons door gebrek aan informatie gissen.
Ik hoop van harte dat ze er zelf vandoor is gegaan en weer terecht komt. Voordat ik het topic helemaal doorlas dacht ik toch aan de connectie internet.
Dan is de man al 33 jaar psychopaat en daar merken andere mensen heus wel wat van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mij merk je juist niets van een psychopaat?
In den beginnen althans niet..
iddquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij merk je juist niets van een psychopaat?
Die suggestie is in deel 1 van dit topic ook al meermaals voorbij gekomen, met name vanwege hetgeen zij zegt (ipv in paniek een oproep te doen, doet ze de groeten en geeft aan zich te ergeren aan de berichtgeving in de media) beetje apart maar wie weet ging ze echt uit van een (buitenechtelijk) uitstapje van haar zus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:37 schreef twentemeisje het volgende:
Wild gokwerk... misschien doet die man het wel met haar zus....Dat zou de rare oproep van haar zus kunnen verklaren...
Niks idd, want er is altijd afwijkend gedrag. Dierenbeulerij, pyromanie, extreme georienteerdheid op sexualiteit, dwangneuroses, extreem materialisme en ga zo maar door.quote:
Ik gok nog steeds op een internetconnectie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Die suggestie is in deel 1 van dit topic ook al meermaals voorbij gekomen, met name vanwege hetgeen zij zegt (ipv in paniek een oproep te doen, doet ze de groeten en geeft aan zich te ergeren aan de berichtgeving in de media) beetje apart maar wie weet ging ze echt uit van een (buitenechtelijk) uitstapje van haar zus.
Toch kan het jaren duren voor een omgeving dit doorheeft...en daarbijquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:57 schreef Stali. het volgende:
[..]
Niks idd, want er is altijd afwijkend gedrag. Dierenbeulerij, pyromanie, extreme georienteerdheid op sexualiteit, dwangneuroses, extreem materialisme en ga zo maar door.
Nogmaals de puzzel valt doorgaans pas inelkaar wanneer er iets gebeurd is. Maar getuigen kunnen hier wel over vertellen. Als dit bij deze man niet het geval is, dan heeft hij er waarschijnlijk ook niets mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |