Of de zus kan niet geloven dat ze misschien vermoord is en blijft, ook voor haar eigen 'rust', hopen dat het niet zo erg is allemaal.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:23 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat die vrouw gewoon psychisch niet helemaal lekker was.. Anders zegt die zus toch niet "ik denk dat ze door alle commotie bang is om iets van zich te laten horen" ?Die gaat er dus van uit dat ze gewoon is weg gelopen met die kids..
Grote schermen, auto weggetakeld... Het lijkt er op dat meneer de perfecte echtgenoot toch niet meer boven alle verdenking is gesteld.quote:
Dat heb ik dus ook (ik heb steeds het idee dat ik ineens weet waarvan ik haar ken, iig niet persoonlijk), en ik ben nog nooit in Zoetermeer geweest of maar in de buurt van dat gezin's woon/werk omgeving.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
ik heb zelf steeds het gevoel dat het op het puntje van mijn tong ligt, waar ik haar van denk te kennen.
Deze twee punten komen bij mij ook naar boven. Een gemiddelde moeder zou dat nóóit doen. Het is te onlogisch.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:30 schreef MyMilkshake het volgende:
Zo iemand zal toch wel begaan zijn met haar werk, leerlingen?
Waarom plaatst ze haar kinderen in zo'n lastige situatie?
Dat lijkt mij uitgesloten (ze zouden hem dan nu al 10 dagen hebben geobserveerd).quote:op donderdag 21 april 2005 @ 15:35 schreef kasper het volgende:
Misschien wilden ze de vader een paar dagen observeren zonder hem te laten merken dat hij wel degelijk als verdachte beschouwd wordt?
De echtgenoot is in dit soort gevallen altijd de hoofdverdachte, daarom is het zo vreemd dat de recherche hem desondanks direct al niet als verdachte heeft aangemerkt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:30 schreef MyMilkshake het volgende:
verdenk ik de man.
Hij heeft ze voor het laatst gezien en die vrouw had niks bij zich aan papieren, pasjes enzovoorts.
Ik hoop dat ze bij het onderzoek Luminol toepassen zodat eventuele bloedsporen zichtbaar worden.
Gebeurt vaker dat echtgenoten/mannelijke partners ontkennen er iets mee te maken te hebben
enzovoorts
Ik zie die overeenkomst niet zo, misschien heeft ze ooit in een commercial gespeeld oid (voor een wasmiddel bv) dat idee heb ik een beetje.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:30 schreef Zephyrus het volgende:
Ow ja!! inderdaad!! nu je het zegt. Misschien komt ze me (ons) daarom wel zo bekend voor.
quote:do 21 apr 2005, 20:38 (www.telegraaf.nl)
Echtgenoot vermiste Zoetermeerse aangehouden
DEN HAAG - De politie heeft donderdagavond de echtgenoot van de vermiste Zoetermeerse Claudia Hartevelt aangehouden. Dat meldde persofficier van justitie A. Rijsdorp. Hij is aangehouden wegens betrokkenheid bij de vermissing van zijn 31-jarige vrouw en hun twee dochters van vijf en drie jaar oud.
Ik hoop met je mee, maar ik heb het idee dat we een goede afloop op onze buik kunnen schrijven...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Sanne het volgende:
Ik kreeg helemaal hoop van dat krantenknipsel.
Stel ze heeft gewoon een verhouding met een leuke kerel en is er met haar kinderen vandoor.
Oww. Laat het waar zijn.
Ik kan het me ook niet voorstellen... maar er zijn hem genoeg koele kikkers voorgegaan... en die zelfs het lef hebben, zoals hierboven al werd geschreven, om met hun kop in Tros Vermist te verschijnen en de zielige echtgenoot weten te spelen... Echt walgelijk!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Meaghan het volgende:
Maar als die man het nou gedaan heeft, hoe kan ie dan vervolgens koeltjes op z'n werk verschijnen, de gehele dag doen alsof er niks aan de hand is, om vervolgens weer flierefluitend huiswaarts te keren? Lijkt mij onmogelijk, collega's moeten toch haast wat gemerkt hebben aan zijn gedrag zou je zeggen. Of het moet zo'n koele kikker met stalen zenuwen zijn. Maar dan nog, iemand die de dood van z'n vrouw en kinderen op z'n geweten heeft wordt toch geconfronteerd met allerlei emoties vroeg of laat. Zo zou de angst om als verdachte te worden gezien hem ook parten kunnen spelen.
Jeez, lees het nu pas
Zouden ze dat niet standaard zeggen? Voor de buitenwereld.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vraag me ook ernstig af hoe ze die man eerder het predikaat "boven elke verdenking verheven" hebben kunnen geven.... "?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |