abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26409424
Ik denk dat die vrouw gewoon psychisch niet helemaal lekker was.. Anders zegt die zus toch niet "ik denk dat ze door alle commotie bang is om iets van zich te laten horen" ? Die gaat er dus van uit dat ze gewoon is weg gelopen met die kids..
pi_26409577
Is het niet zo dat niet ALLE scholen bellen als een kind eens een keer niet op school komt?? Misschien heeft de school niet gebeld en gewoon even afgewacht. Dat hoor je toch wel vaker?

Ik blijf het nare gevoel houden dat de vrouw niet vrijwillig is weggegaan en dat hun iets is aangedaan.
pi_26410024
Een stukje uit de plaatselijke krant "Postiljon" uit Zoetermeer:

Ze zouden die man eigenlijk een leugentest moeten laten ondergaan, je weet maar nooit wat er uit kan komen. Je kent toch ook wel van die verhalen van FBI files of Forensic Detectives op Discovery, daar blijken de onschuldigsten gewoon de dader te zijn.
pi_26410719
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:23 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat die vrouw gewoon psychisch niet helemaal lekker was.. Anders zegt die zus toch niet "ik denk dat ze door alle commotie bang is om iets van zich te laten horen" ? Die gaat er dus van uit dat ze gewoon is weg gelopen met die kids..
Of de zus kan niet geloven dat ze misschien vermoord is en blijft, ook voor haar eigen 'rust', hopen dat het niet zo erg is allemaal.
pi_26410752
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:15 schreef Barcelona het volgende:

[..]
Grote schermen, auto weggetakeld... Het lijkt er op dat meneer de perfecte echtgenoot toch niet meer boven alle verdenking is gesteld.
pi_26411084
als ik puur naar de feiten kijkt (en ik kijk ook graag naar Peter r de vries, Discovery crime night enzo plus heb heel de crimelibrary site doorgeplozen) dan verdenk ik de man.
Hij heeft ze voor het laatst gezien en die vrouw had niks bij zich aan papieren, pasjes enzovoorts.
Ik hoop dat ze bij het onderzoek Luminol toepassen zodat eventuele bloedsporen zichtbaar worden.
Gebeurt vaker dat echtgenoten/mannelijke partners ontkennen er iets mee te maken te hebben,
twee keer was er zo'n man bij Tros Vermist , zelfs 1 die een oproep deed en die bleek haar achteraf gewoon vermoord en in een put gegooid te hebben.
Verder was er ook nog een echtgenoot die het lijk van zijn vrouw gewoon achter een container in de tuin verstopt hield dagenlang. En laatst zelfs nog een welbespraakte arts die zijn fillipijnse vrouw gewoon in een muur gemetseld bleek te hebben met hulp en/of medeweten van zijn tweelingbroer. Alles is mogelijk !
Heeft hij ze echt die ochtend nog gezien?
Hoe kan het dat niemand haar en de kinderen gezien heeft? Behalve dan dat verhaal van de trein wat later niet waar bleek te zijn (?)
Waarom neemt ze geen contact op met haar familie/werk?
Zo iemand zal toch wel begaan zijn met haar werk, leerlingen?
Waarom plaats ze haar kinderen in zo'n lastige situatie?
enzovoorts
it's better than yours
pi_26411338
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:38 schreef milagro het volgende:

ik heb zelf steeds het gevoel dat het op het puntje van mijn tong ligt, waar ik haar van denk te kennen.
Dat heb ik dus ook (ik heb steeds het idee dat ik ineens weet waarvan ik haar ken, iig niet persoonlijk), en ik ben nog nooit in Zoetermeer geweest of maar in de buurt van dat gezin's woon/werk omgeving.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26411361
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:30 schreef MyMilkshake het volgende:
Zo iemand zal toch wel begaan zijn met haar werk, leerlingen?
Waarom plaatst ze haar kinderen in zo'n lastige situatie?
Deze twee punten komen bij mij ook naar boven. Een gemiddelde moeder zou dat nóóit doen. Het is te onlogisch.
pi_26411563
quote:
op donderdag 21 april 2005 @ 15:35 schreef kasper het volgende:

Misschien wilden ze de vader een paar dagen observeren zonder hem te laten merken dat hij wel degelijk als verdachte beschouwd wordt?
Dat lijkt mij uitgesloten (ze zouden hem dan nu al 10 dagen hebben geobserveerd).
In dit soort gevallen dringt de tijd, er zijn kleine kinderen bij betrokken, en eigenlijk alleen wanneer je zeker weet dat ze reeds omgebracht zijn kun je op zo'n scenario overgaan.

pi_26411869
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:30 schreef MyMilkshake het volgende:

verdenk ik de man.
Hij heeft ze voor het laatst gezien en die vrouw had niks bij zich aan papieren, pasjes enzovoorts.
Ik hoop dat ze bij het onderzoek Luminol toepassen zodat eventuele bloedsporen zichtbaar worden.
Gebeurt vaker dat echtgenoten/mannelijke partners ontkennen er iets mee te maken te hebben
enzovoorts
De echtgenoot is in dit soort gevallen altijd de hoofdverdachte, daarom is het zo vreemd dat de recherche hem desondanks direct al niet als verdachte heeft aangemerkt.
Daar moet iig 1 reden voor zijn, zie ook de oproep van de zus, er wordt echt vanuit gegaan dat ze om de een of andere reden vertrokken is, en zelfs de reden zou bekend zijn.
pi_26411967
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:30 schreef Zephyrus het volgende:

Ow ja!! inderdaad!! nu je het zegt. Misschien komt ze me (ons) daarom wel zo bekend voor.
Ik zie die overeenkomst niet zo, misschien heeft ze ooit in een commercial gespeeld oid (voor een wasmiddel bv) dat idee heb ik een beetje.
pi_26412761
Toch komt het volgens mij zéér weinig voor dat een man z´n vrouw en beide dochters vermoord. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehoord. Mannen die hun vrouwen vermoorden zijn er genoeg, maar een man die z´n vrouw en twee dochters vermoord??
pi_26412890
Er zijn meerdere zaken waarbij de echtgenoot niet verdacht werd maar het wel gedaan bleek te hebben, of waarbij men het in eerste instantie niet hard kon maken.
Ik hoop dat ze gezond en wel te voorschijn komen !
it's better than yours
pi_26412959
Ja hoor Barcelona, er zijn gevallen van mannen die hun kinderen en vrouw vermoorden, bijvoorbeeld als die vrouw dreigt weg te gaan.
Die hoofdpolitieagent heeft toch ook zijn kinderen en vrouw om zeep geholpen?
Sommige mannen willen daarna zelfmoord plegen maar doen het (toch) niet.
Ik roep nu maar wat, misschien heeft hij zijn vrouw vermoord, en wil hij het doen voorkomen alsof ze zelf is opgestapt met de kinderen en heeft hij daarom zijn kinderen ook maar gedood.
Het menselijk brein is ondoorgrondelijk.
it's better than yours
  Jubileum moderator donderdag 21 april 2005 @ 21:06:12 #40
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26413684
Bron: de Telegraaf

Echtgenoot vermiste Zoetermeerse aangehouden
DEN HAAG - De politie heeft donderdagavond de echtgenoot van de vermiste Zoetermeerse Claudia Hartevelt aangehouden. Dat meldde persofficier van justitie A. Rijsdorp. Hij is aangehouden wegens betrokkenheid bij de vermissing van zijn 31-jarige vrouw en hun twee dochters van vijf en drie jaar oud.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 21 april 2005 @ 21:06:37 #41
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26413693
quote:
do 21 apr 2005, 20:38 (www.telegraaf.nl)
Echtgenoot vermiste Zoetermeerse aangehouden
DEN HAAG - De politie heeft donderdagavond de echtgenoot van de vermiste Zoetermeerse Claudia Hartevelt aangehouden. Dat meldde persofficier van justitie A. Rijsdorp. Hij is aangehouden wegens betrokkenheid bij de vermissing van zijn 31-jarige vrouw en hun twee dochters van vijf en drie jaar oud.
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 21:07:39 #42
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26413728
Hmmm
  donderdag 21 april 2005 @ 21:08:45 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26413781
Ik kreeg helemaal hoop van dat krantenknipsel.
Stel ze heeft gewoon een verhouding met een leuke kerel en is er met haar kinderen vandoor.

Oww. Laat het waar zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 21 april 2005 @ 21:09:38 #44
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26413811
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Sanne het volgende:
Ik kreeg helemaal hoop van dat krantenknipsel.
Stel ze heeft gewoon een verhouding met een leuke kerel en is er met haar kinderen vandoor.

Oww. Laat het waar zijn.
Ik hoop met je mee, maar ik heb het idee dat we een goede afloop op onze buik kunnen schrijven...
  donderdag 21 april 2005 @ 21:09:46 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26413817
Dus toch aangehouden die man. Waarom waren ze er verleden week dan zo van overtuigd dat hij er niets mee te maken had? Daar kwamen ze al zo snel mee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 21 april 2005 @ 21:11:00 #46
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26413853
Ik vraag me ook ernstig af hoe ze die man eerder het predikaat "boven elke verdenking verheven" hebben kunnen geven.... "?
pi_26413878
Maar als die man het nou gedaan heeft, hoe kan ie dan vervolgens koeltjes op z'n werk verschijnen, de gehele dag doen alsof er niks aan de hand is, om vervolgens weer flierefluitend huiswaarts te keren? Lijkt mij onmogelijk, collega's moeten toch haast wat gemerkt hebben aan zijn gedrag zou je zeggen. Of het moet zo'n koele kikker met stalen zenuwen zijn. Maar dan nog, iemand die de dood van z'n vrouw en kinderen op z'n geweten heeft wordt toch geconfronteerd met allerlei emoties vroeg of laat. Zo zou de angst om als verdachte te worden gezien hem ook parten kunnen spelen.

Jeez, lees het nu pas dat de man daadwerkelijk is opgepakt
  donderdag 21 april 2005 @ 21:15:42 #48
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26414024
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Meaghan het volgende:
Maar als die man het nou gedaan heeft, hoe kan ie dan vervolgens koeltjes op z'n werk verschijnen, de gehele dag doen alsof er niks aan de hand is, om vervolgens weer flierefluitend huiswaarts te keren? Lijkt mij onmogelijk, collega's moeten toch haast wat gemerkt hebben aan zijn gedrag zou je zeggen. Of het moet zo'n koele kikker met stalen zenuwen zijn. Maar dan nog, iemand die de dood van z'n vrouw en kinderen op z'n geweten heeft wordt toch geconfronteerd met allerlei emoties vroeg of laat. Zo zou de angst om als verdachte te worden gezien hem ook parten kunnen spelen.

Jeez, lees het nu pas
Ik kan het me ook niet voorstellen... maar er zijn hem genoeg koele kikkers voorgegaan... en die zelfs het lef hebben, zoals hierboven al werd geschreven, om met hun kop in Tros Vermist te verschijnen en de zielige echtgenoot weten te spelen... Echt walgelijk!

Laten we hem niet veroordelen voordat het bewijs is geleverd... maar er zit wel een luchtje aan deze zaak...
pi_26414247
Ik vind het maar een hele rare zaak, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig nergens meer van sta te kijken. Mensen doen soms rare dingen...
Het zal niet de eerste echtgenoot zijn die in koele bloede zijn familie wat aandoet, maar aan de andere kant zou het ook niet de eerste echtgenote zijn die er om wat voor reden dan ook ineens vandoor gaat met haar kroost.
this bitch bites
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 21:26:23 #50
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26414353
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vraag me ook ernstig af hoe ze die man eerder het predikaat "boven elke verdenking verheven" hebben kunnen geven.... "?
Zouden ze dat niet standaard zeggen? Voor de buitenwereld.

Of misschien zat zijn verhaal echt goed in elkaar maar zijn er ineens nieuwe dingen boven water gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')