quote:Op donderdag 21 april 2005 14:24 schreef outtayourleague het volgende:
* Kwartfinales
1. Jules Winnfield [Samuel L. Jackson – Pulp Fiction] – Randle P. McMurphy [Jack Nicholson – One Flew over the Cuckoo’s Nest]
2. Hannibal Lecter [Anthony Hopkins – The Silence of the Lambs c.s.] – Indiana Jones [Harrison Ford – Raiders of the Lost Ark c.s.]
3. Jeffrey “The Dude” Lebowski [Jeff Bridges – The Big Lebowski] – Lester Burnham [Kevin Spacey – American Beauty]
4. Verbal Kint [Kevin Spacey – The Usual Suspects] - Don Vito Corleone [Marlon Brando – The Godfather]
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je weet ze wel tegenover elkaar te plaatsen. Eerst Bond vs. Indy en nu weer Hannibal vs. Indy. Wat beiden finale waardige battles zijn.
en notaris er naastquote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]![]()
De ironie van het lot! Het gaat echt serieus met lootjes uit n bakje!
dat ben ikquote:
het lot laat zich niet leidenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]![]()
De ironie van het lot! Het gaat echt serieus met lootjes uit n bakje!
quote:
Dat is idd een goeie vraag... Wanneer werd die eigenlijk precies gehouden?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een link naar het vorige Filmpersonagetoernooi? Winnfield won toen, maar wie zaten er verder bij de laatste 8? (Zoeken is weer eens uitgeschakeld)
Ik denk dat het met de huidige toestand van Fok! erg moeilijk wordt om dat snel terug te vinden. Vroeger kon je op verschillende manieren aan oude topics raken, maar die zijn stuk voor stuk "buiten werking".quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een link naar het vorige Filmpersonagetoernooi? Winnfield won toen, maar wie zaten er verder bij de laatste 8? (Zoeken is weer eens uitgeschakeld)
Laatste acht de vorige keer, wat gehouden werd in oktober 2002 en alleen mannelijke personages betrof:quote:Op donderdag 21 april 2005 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de huidige toestand van Fok! erg moeilijk wordt om dat snel terug te vinden. Vroeger kon je op verschillende manieren aan oude topics raken, maar die zijn stuk voor stuk "buiten werking".
zet de titel die je voorkeur heeft tussen [b ] en [/b ] (wel even de spaties weghalen)quote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef Dandilion het volgende:
hoe de fook krijg je dat dik gedrukt!!!!
Ja hallo. Heb je er geen officiele onpartijdige notaris bij gehaald. Dan wil ik dat het tournament linea directa ongeldig wordt verklaart.quote:
Welke film van kwartfinale 1 heb je niet gezien?quote:Op zondag 24 april 2005 12:22 schreef California het volgende:
* Kwartfinales
2. Hannibal Lecter [Anthony Hopkins – The Silence of the Lambs c.s.] – Indiana Jones [Harrison Ford – Raiders of the Lost Ark c.s.]
3. Jeffrey “The Dude” Lebowski [Jeff Bridges – The Big Lebowski] – Lester Burnham [Kevin Spacey – American Beauty]
4. Verbal Kint [Kevin Spacey – The Usual Suspects] - Don Vito Corleone [Marlon Brando – The Godfather]
Hmm.
Haha. Is there a right answer to this?quote:Op zondag 24 april 2005 12:38 schreef Hare het volgende:
Welke film van kwartfinale 1 heb je niet gezien?
quote:Op zondag 24 april 2005 12:51 schreef California het volgende:
[..]
Haha. Is there a right answer to this?
Er zit een duidelijk verschil tussen film en filmpersonage,quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:45 schreef placebeau het volgende:
Wie kan er nu op "the dude" stemmen als hij tegenover de legendarische hannibal lecter staat?
"The big lebowsky" is misschien een leuke film, maar ik zou het niet aandurven hem ook maar in een zelfde zin te noemen asl "Silence of the lambs".
(lap, nu doe ik het toch)
Genoeg mensenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:45 schreef placebeau het volgende:
Wie kan er nu op "the dude" stemmen als hij tegenover de legendarische hannibal lecter staat?
Daar heb je misschien nog wel gelijk in, maar qua personages vind ik Lecter erg overschat. En hij zit in meer films dan alleen SotL natuurlijk.quote:"The big lebowsky" is misschien een leuke film, maar ik zou het niet aandurven hem ook maar in een zelfde zin te noemen asl "Silence of the lambs".
(lap, nu doe ik het toch)
En dat ben ikquote:Op woensdag 27 april 2005 14:00 schreef FremantleDockers het volgende:
* Halve finales
Er kan er maar een de coolste zijn!
jammer dat je niet genomineerd was!quote:
De rol van Hare wordt vandaag gespeeld door Jules Winnfield.quote:
Hannibal niet aansprekend.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:06 schreef outtayourleague het volgende:
Stemronde gesloten! De definitieve uitslag!
* Halve finales
1. [14-16] Jules Winnfield [Samuel L. Jackson – Pulp Fiction] – Don Vito Corleone [Marlon Brando – The Godfather]
2. [14-16] Jeffrey “The Dude” Lebowski [Jeff Bridges – The Big Lebowski] – Hannibal Lecter [Anthony Hopkins – The Silence of the Lambs c.s.]
Hoewel ik als organisator toch redelijk objectief moet blijven, vind ik het buiten gewoon jammer dat de Dude verloren heeft van Hannibal. Verlies van de andere twee had ik nog wel in kunnen komen, maar ik vind Hannibal nu echt de minst aansprekende figuur van de vier
![]()
tsja, spuit elf hequote:Op vrijdag 29 april 2005 16:39 schreef Seestar het volgende:
* Halve finales
1.Jules Winnfield [Samuel L. Jackson – Pulp Fiction] – Don Vito Corleone [Marlon Brando – The Godfather]
2. Jeffrey “The Dude” Lebowski [Jeff Bridges – The Big Lebowski] – Hannibal Lecter [Anthony Hopkins – The Silence of the Lambs c.s.]
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef Seestar het volgende:
voor die finale weiger ik bij nader inzien te stemmen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:12 schreef Gorro het volgende:
Deze dan maarHet zijn beide verre van mijn favorieten...
ik mis een Kevin Spacey personagequote:
Eindelijk. Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:40 schreef placebeau het volgende:
1. Don Vito Corleone [Marlon Brando � The Godfather] - Hannibal Lecter [Anthony Hopkins � The Silence of the Lambs c.s.]
Quid pro quo, Clarice!
En tuurlijk is het een goede finale! The godfather en silence of the lambs zijn allebei onomwonden klassiekers die grotendeels gedragen worden dor de hoofdvertolkingen van bovengenoemde personages.
quote:* Finale
1. Don Vito Corleone [Marlon Brando – The Godfather] - Hannibal Lecter [Anthony Hopkins – The Silence of the Lambs c.s.]
na ja, als het hierbij blijft is je stem wel doorslaggevend...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:08 schreef Chielus het volgende:
Kwas eigenlijk niet van plan te stemmen, aangezien ze beide voor mij geen favorieten zijn, maar goed.
Yes, indeed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg: "Bedankt voor het organiseren."
Tis een ideequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef Chielus het volgende:
Thanx OTYL, keep up the good work.'
Ideetjes voor een nieuw toernooi.... anybody
(Beste Sequels ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |