Dat is idd een goeie vraag... Wanneer werd die eigenlijk precies gehouden?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een link naar het vorige Filmpersonagetoernooi? Winnfield won toen, maar wie zaten er verder bij de laatste 8? (Zoeken is weer eens uitgeschakeld)
Ik denk dat het met de huidige toestand van Fok! erg moeilijk wordt om dat snel terug te vinden. Vroeger kon je op verschillende manieren aan oude topics raken, maar die zijn stuk voor stuk "buiten werking".quote:Op donderdag 21 april 2005 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een link naar het vorige Filmpersonagetoernooi? Winnfield won toen, maar wie zaten er verder bij de laatste 8? (Zoeken is weer eens uitgeschakeld)
Laatste acht de vorige keer, wat gehouden werd in oktober 2002 en alleen mannelijke personages betrof:quote:Op donderdag 21 april 2005 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de huidige toestand van Fok! erg moeilijk wordt om dat snel terug te vinden. Vroeger kon je op verschillende manieren aan oude topics raken, maar die zijn stuk voor stuk "buiten werking".
zet de titel die je voorkeur heeft tussen [b ] en [/b ] (wel even de spaties weghalen)quote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef Dandilion het volgende:
hoe de fook krijg je dat dik gedrukt!!!!
Ja hallo. Heb je er geen officiele onpartijdige notaris bij gehaald. Dan wil ik dat het tournament linea directa ongeldig wordt verklaart.quote:
Welke film van kwartfinale 1 heb je niet gezien?quote:Op zondag 24 april 2005 12:22 schreef California het volgende:
* Kwartfinales
2. Hannibal Lecter [Anthony Hopkins – The Silence of the Lambs c.s.] – Indiana Jones [Harrison Ford – Raiders of the Lost Ark c.s.]
3. Jeffrey “The Dude” Lebowski [Jeff Bridges – The Big Lebowski] – Lester Burnham [Kevin Spacey – American Beauty]
4. Verbal Kint [Kevin Spacey – The Usual Suspects] - Don Vito Corleone [Marlon Brando – The Godfather]
Hmm.
Haha. Is there a right answer to this?quote:Op zondag 24 april 2005 12:38 schreef Hare het volgende:
Welke film van kwartfinale 1 heb je niet gezien?
quote:Op zondag 24 april 2005 12:51 schreef California het volgende:
[..]
Haha. Is there a right answer to this?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |