Doe de volgende keer eens wel, ik zal proberen iets minder tof te doen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zag je deze week nog op het station, maar ik durfde niets te zeggen vanwege je tofheid.
Ik vind het ook niet kunnen. Mods moeten een voorbeeldfunctie vervullen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
weer
dergelijke taalgebruik van een mod nog wel, afslachten!
*zuchtquote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
blauwe is een goede vriend, maar ik ben blauwe niet.
ONZ of niet ONZ-er, boeit mij dat, t was gewoon een kut topic.quote:Op zondag 24 april 2005 21:26 schreef SCH het volgende:
Niet altijd meteen topics niet van niet ONZ-ers dichtgooien Ruis, zo voorspelbaar
Heej conflict open eens normaal een topic in onzin, dat hoeft echt niet zo infantiel.quote:Op zondag 24 april 2005 18:24 schreef Conflict het volgende:
hee havok, doe even een beetje normaal als je een slotje zet. Dat hoeft echt niet zo agressief.
er gebeurt niksquote:Op maandag 25 april 2005 11:58 schreef Havoc het volgende:
Er zit een aan en uit knop op je pc sara, gebruik die eens.
Vraag het eens bij het Riaggquote:Op maandag 25 april 2005 12:17 schreef sararaats het volgende:
vraagje: hoe komt het dat ik bij sommige topics ineens breedbeeld heb en dan weer niet?
ik weet niet waar ik het anders moet vragen
als er brede foto's in staan die niet automatisch kleiner gemaakt worden kan het zijn dat de pagina breder wordquote:Op maandag 25 april 2005 12:17 schreef sararaats het volgende:
vraagje: hoe komt het dat ik bij sommige topics ineens breedbeeld heb en dan weer niet?
ik weet niet waar ik het anders moet vragen
bedankt petre86quote:Op maandag 25 april 2005 14:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
als er brede foto's in staan die niet automatisch kleiner gemaakt worden kan het zijn dat de pagina breder word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |