Begin maar met afvinken schat. Het zal niet de eerste zijn.quote:
laatste bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Begin maar met afvinken schat. Het zal niet de eerste zijn.
Wat jij wil pollewop.quote:
mooi, ik zeg deur op slot en nooit meer los laten danquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:22 schreef sararaats het volgende:
ik weet niet of ik dit wel mag plaatsen in Feedback maar ik wil even tegen Ruis zeggen dat zijn usericon wel leuk is.
ik ben thuis bij FOK!
Vlotte klojo ben je ook, 20 minuten later waarschuwen terwijl er al niks meer aan de hand was.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:20 schreef Ruis het volgende:
opbokken jullie 2
ik mis de tijd dat jij niet op Fok! kon inloggen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vlotte klojo ben je ook, 20 minuten later waarschuwen terwijl er al niks meer aan de hand was.
wij missen de tijd dat jij zwart wasquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik mis de tijd dat jij niet op Fok! kon inloggen.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:36 schreef marchien het volgende:
"probeer maar in onzin"
Hoe flikt'ie hem dat?![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:40 schreef marchien het volgende:
[..]
Die samenspannende mods ook altijd....
![]()
Ik zag je deze week nog op het station, maar ik durfde niets te zeggen vanwege je tofheid.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ben tof.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:40 schreef marchien het volgende:
[..]
Die samenspannende mods ook altijd....
![]()
En ik vind dat als je dat soort kutzooi blijft openen, dat een weekje uit onzin je ook wel goed zal doen.quote:
GMTA.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
wij missen de tijd dat jij zwart was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |