Tsja... of ze hebben gilles de la tourette of zo...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Wat een irritante mensen zeg,
Lopen ze de hele dag Hans Teeuwen na te doen.
Ben je met zo iemand aan het praten gaan ze opeens allemaal rare dingen er door heen roepen
Of van die mensen die als ze in de trein zitten niet opstaan voor ouderen met het argument "U hebt uw hele leven al kunnen zitten"quote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Ben je met zo iemand aan het praten gaan ze opeens allemaal rare dingen er door heen roepen
Vliegende Pantersquote:Op woensdag 20 april 2005 22:13 schreef Jorikjet het volgende:
Je bent zelf homo's!
Wat is het nou?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef Dagonet het volgende:
Hans Teeuwen, de meest onderschatte en overgewaardeerde cabaretier
Zijn overgewaardeerdheid is onderschatquote:
Ja!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef Dagonet het volgende:
die zich nu al shows lang loopt te herhalen.
Zijn grofheid wordt overgewaardeerd, zijn absurdisme amper herkend. Sim-pel.quote:
Imitatie?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:30 schreef UFOtje het volgende:
Ik zal de TS eens extra pesten.... moment!!
zucht... jij bent goed johquote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Zo loop ik dus de hele dag door het huis hoor!
Speciaal voor de TS:
Hansje!!
met n MARSSSSS?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Speciaal voor de TS:
Hansje!!
Daar is het toch ook een wannabe topic voor?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:46 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Daar is het toch ook een wannabe topic voor?![]()
Dat tuig opent een topic.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:22 schreef Cassius het volgende:
Muziek maken doe je met je hart en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten!! *pfuh* *pfuh* *pfuh*
kuthoerenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:52 schreef Steve-O het volgende:
ALLEMAAL TERINGHOEREN IK ZEG HET JE TERINGHOERUHH!!!
Inderdaad, of je laat zijn naam per ongeluk vallen en dan gaan ze complete stukken immiteren die opeens niet grappig meer zijn en waar je compleet geen zin in hebt om er naar te luisteren.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Dit is misschien -- nee, zeker het meest trieste wat ik ooit heb gehoord.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Speciaal voor de TS:
Hansje!!
Jahahahahaaaquote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Speciaal voor de TS:
Hansje!!
Ik sluit me bij je aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dit is misschien -- nee, zeker het meest trieste wat ik ooit heb gehoord.
M&M's?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:14 schreef BB-King het volgende:
Jullie raden nooit wat ik tussen mijn billetjes heb zitten.
Tel daar maar 10 jaar bij op.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef shredder het volgende:
Dit topic komt 3 jaar te laat ofzo. Hans Teeuwen wannabees hoor ik al jaren.
cker !quote:
Ik ga toch geen M&M's in m'n kont stoppen man...denk es na!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Speciaal voor de TS:
Hansje!!
free recordshopquote:Op donderdag 21 april 2005 07:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet niemand waar je een conference van Hansje kan vinden?
En ik wil het niet downloaden, vanwege virussen en zo
Tja, met zo'n topic vraag je ook gewoon om vreselijk slechte / beschamende / voor geen meter lijkende imitaties.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:25 schreef markiemark het volgende:
kappen met jullie 'imitaties'...
Nou, een buurman van mij had ooit eens de verkeerde afslag op de perifirique genomen.... NOOIT meer wat van gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig gaat het niet eerst over de perifirique
Zeg, hoe heette dat plaatsje ook alweer?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:24 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Nou, een buurman van mij had ooit eens de verkeerde afslag op de perifirique genomen.... NOOIT meer wat van gehoord.![]()
LYON!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zeg, hoe heette dat plaatsje ook alweer?
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:14 schreef Bombie het volgende:
Die Youp van 't Hek... Da's ook al zo'n Hans Teeuwen-wallaby.
virus in een mp3quote:Op donderdag 21 april 2005 07:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet niemand waar je een conference van Hansje kan vinden?
En ik wil het niet downloaden, vanwege virussen en zo
Finkers is cool, komt ook nog eens uit Almeloquote:Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef greatgonzo het volgende:
Herman Finkers heerst veel meer dan die kut brabo
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef SaferSephy het volgende:
mensen die hans teeuwen nadoen zijn vaak dezelfde mensen die het gewoon grappig dat ie alles onder loopt te schelden en niet de boodschap erachter zien.
Inderdaad!!!quote:
Nou en? Bangmakerij. En mocht het zover zijn is nog geen ramp. De wereld vergaat niet. Sjonge sjongequote:Op vrijdag 22 april 2005 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
de eerste zijn al gevonden.
net als in jpegs trouwens
Nouja, het is gewoon zoquote:
tuurlijk, maakt mij ook geen kont uit, ik download ook gewoon vanalles, gewoon een beetje opletten wat je neerhaalt.quote:En mocht het zover zijn is nog geen ramp. De wereld vergaat niet. Sjonge sjonge![]()
is je tena al binnenquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon zo
[..]
tuurlijk, maakt mij ook geen kont uit, ik download ook gewoon vanalles, gewoon een beetje opletten wat je neerhaalt.
Ja maar ik kan me irriteren aan figuren die niks downloaden en zelfs geen msn installeren omdat ze bang zijn voor virussen. Zijn altijd mensen die ook nog eens geen kont van computers afweten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon zo
[..]
tuurlijk, maakt mij ook geen kont uit, ik download ook gewoon vanalles, gewoon een beetje opletten wat je neerhaalt.
Van de andere kant is dat laatste wel een goed argument voor het niet downloaden van allerlei shitquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me irriteren aan figuren die niks downloaden en zelfs geen msn installeren omdat ze bang zijn voor virussen. Zijn altijd mensen die ook nog eens geen kont van computers afweten.
Met TAKKE!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:42 schreef Realzm het volgende:
[..]
kuthoeren
boooooooooooooooooommmmmmmmmmm
snickers!?!?!? M&M's ????quote:Op donderdag 21 april 2005 00:14 schreef BB-King het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef greatgonzo het volgende:
die paupers die dit hele topic al vol zitten te quoten met Hans Teeuwen zijn anders ook niet tof
Is dit een 06-lijn?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef greatgonzo het volgende:
die paupers die dit hele topic al vol zitten te quoten met Hans Teeuwen zijn anders ook niet tof
*aansluitquote:Op donderdag 21 april 2005 00:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dit is misschien -- nee, zeker het meest trieste wat ik ooit heb gehoord.
Roerbakei, roerbakei!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:05 schreef Gia het volgende:
Zo zaten wij laatst in een restaurant te eten met onze zonen van 10 en 12 jaar oud.
Als nagerecht bestelde ik een kaasplankje wat was gegarneerd met sla en pijnboompitten.
Ik pak er een handjevol pitten af en leg die op tafel tussen de jongens in, zodat zij die lekker op kunnen eten.
Vraagt de oudste: Wat zijn dat?
Ik: Pijnboompitten.
De jongste schiet in zijn lach en begint meteen: Pijnboompit, pijnboompit!! ( liggend kun je schijten maar 't is beter dat je zit. Dit laatste is er thuis bij gezocht.)
Ik: Huh?
Mijn man: Da's van Hans Teeuwen.
Ik: Oh! Dat hij dat weet.
Was wel grappig.
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 negers met een ingeklapte long!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Houniet het volgende:
oh vet en toen
of een paranoide schoonmoeder...quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Daar kan ik dus ook een klaagbaak topic over gaan openen. Mensen die niks durven downloaden omdat ze wijs word gemaakt dat alles virussen bevat en dan je computertje ontploft. Vaak wijs gemaakt door een vader die totaal niets van computers af weet.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef Dagonet het volgende:
Hans Teeuwen, de meest onderschatte en overgewaardeerde cabaretier van de afgelopen paar jaar die zich nu al shows lang loopt te herhalen.
bounty? m&m's?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:14 schreef BB-King het volgende:
Die is werkelijk ge-ni-fucking-aal.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:14 schreef BB-King het volgende:
JA DAT , ROFLOLMAO!!@@!#1223134ONEOEN3E12d::D:dd:d::D:dquote:Op zondag 24 april 2005 03:16 schreef TC03 het volgende:
Ik, had ook een hond, maar die wilde niet luisteren. Paf, kapot geschoten. Ik ga toch niet lopen soebatten met dieren. [afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
ROFLOLMAO!!@@!#1223134ONEOEN3E12d::D:dd:d::D:d!:@!#!:
::D
Dat gaan we dus echt niet zingen he!quote:Op zondag 24 april 2005 09:56 schreef Kierewiet1985 het volgende:
En we gaan nog 1 keer zingen mensen anale sex met dooie dieren.
De hele zaal uit volle borst: "ANALE SEX MET DOOIE DIEREN"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |