Tsja... of ze hebben gilles de la tourette of zo...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Wat een irritante mensen zeg,
Lopen ze de hele dag Hans Teeuwen na te doen.
Ben je met zo iemand aan het praten gaan ze opeens allemaal rare dingen er door heen roepen
Of van die mensen die als ze in de trein zitten niet opstaan voor ouderen met het argument "U hebt uw hele leven al kunnen zitten"quote:Op woensdag 20 april 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Wat een irritante mensen zeg,
Lopen ze de hele dag Hans Teeuwen na te doen.
Ben je met zo iemand aan het praten gaan ze opeens allemaal rare dingen er door heen roepen
Vliegende Pantersquote:Op woensdag 20 april 2005 22:13 schreef Jorikjet het volgende:
Je bent zelf homo's!
Wat is het nou?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef Dagonet het volgende:
Hans Teeuwen, de meest onderschatte en overgewaardeerde cabaretier
Zijn overgewaardeerdheid is onderschatquote:
Ja!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef Dagonet het volgende:
die zich nu al shows lang loopt te herhalen.
Zijn grofheid wordt overgewaardeerd, zijn absurdisme amper herkend. Sim-pel.quote:
Imitatie?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:30 schreef UFOtje het volgende:
Ik zal de TS eens extra pesten.... moment!!
zucht... jij bent goed johquote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Zo loop ik dus de hele dag door het huis hoor!
Speciaal voor de TS:
Hansje!!
met n MARSSSSS?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:41 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Zo loop ik dus de hele dag door het huis hoor!
Speciaal voor de TS:
Hansje!!
Daar is het toch ook een wannabe topic voor?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:46 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Daar is het toch ook een wannabe topic voor?![]()
Dat tuig opent een topic.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:22 schreef Cassius het volgende:
Muziek maken doe je met je hart en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten!! *pfuh* *pfuh* *pfuh*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |