Natuurlijk interesseert het iedereen wat, men reageert alleen niet omdat men op teletekstpagina 651 ademloos de tussenstand volgtquote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:27 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Natuurlijk interesseert het iedereen wat, men reageert alleen niet omdat men op teletekstpagina 651 ademloos de tussenstand volgt
Maar mochten we promoveren naar de A-groep. Mogen we dan volgend jaar met een ijshockeyteam deelnemen aan de OS?![]()
Zo in die andere poule is het ook wel duidelijk dat dit een sport is die de chinezen nog niet onder de knie hebben. Ze verliezen zojuist van Noorwegen met 25-1quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:33 schreef sp3c het volgende:
edit: kleine troost is dat de Britten het al even moeilijk hebben in de andere B-poule
http://www.ihwc.net/english/article/news/index.ihwc?&artId=1912
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
25-1
Doet me denken aan Nederland in de A-poule.
Nederland speelde 1 jaar (1981) in de A-poule en werd toen 8e en laatste.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland werd gewoon een keer 9e van 12 volgens mij in de A-poule
Destijds was men ook sceptisch, de promotie zou te vroeg komen voor het Nederlandse ijshockey. Achteraf zat daar wel wat in, want 2 seizoenen later zaten ze weer in de C-poule. Niettemin zou het het Nederlandse IJshockey wel een enorme boost geven om A poule te spelen, al is het maar 'n jaartje.quote:Op zaterdag 23 april 2005 05:38 schreef At_Fundum het volgende:
En toch zou ik volgens mij niet blij worden als dit Nederlands team in de A-poule zou optreden
Zoals FC Vaduz bijvoorbeeld uitkomt in de lagere Zwitsere regionen als zoals clubs uit San Marino in de lagere afdelingen van het Italiaanse voetbal spelen en ploegen uit Wales in Engeland?quote:Op maandag 25 april 2005 14:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het ging om het derde of vierde niveau. Dus zeg maar semi-pro zoals de Nederlandse clubs en uiteindelijk wilden de Duitse clubs niet omdat ze bang waren dat de Nederlandse clubs te goed zouden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |