Mooie koers he.quote:
alleen jammer dat je tegenwoordig moet wachten tot de St. Nicolas voor t echt leuk wordt..quote:
Ja. Jammer dat daarna april wielermaand weer voorbij isquote:
Ja, afwachten is het devies vaak bij die wedstrijd.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen jammer dat je tegenwoordig moet wachten tot de St. Nicolas voor t echt leuk wordt..
zit er niet inquote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef pascalheister het volgende:
dankje jm voor het aanpassen, kom je nog wel op de meet trouwens?
ja dan de Giroquote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, afwachten is het devies vaak bij die wedstrijd.
En inderdaad jammer dat het dan weer voorbij is, eerste grote evenement is de Giro nu?
Al kreeg ik geld toe, dan nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
nog een kwartiertje..........
krijg net een belletje van een vriend voor me of ik nog iemand weet die 2 kaarten wil voor Feyenoord-PSV 30 euro......ik een aantal mensen bellen.......iedereen zit zonder tijd/geld/zin
Hier iemand ?
En 1e van VBL.quote:
ja bijzondere dag gisterenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef pfaf het volgende:
Die Rubbereend post er ook wat af zeg, 213 posts.
ja weet iemand dat lijstje van Acree nog te vinden?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
En 1e van VBL.
Kirchen en Rebellin heb ik in de wereldbekermanager!
echte voetballiefhebberquote:
Dat had ik dus een uurtje geleden, ook hoor ineens in een mooie droom Goedemiddag.........GOEDEMIDDAG....... ik schrok me kapot, maar het was maar de conducteurquote:Op woensdag 20 april 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach als ik in de trein zit vallen mijn oogjes toch best wel dicht eigenlijk....
Inderdaad.quote:
ik ben nog 1 van de laatstequote:Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Nog even de 10.000+ Hoolsers
[..]
Suijk is de 563e op de lijst, maar welkom bij de club !
sorry als ik een vaste Hool met meer dan 10.000 posts ben vergeten
een van de beste films van Kevin Spaceyquote:Op woensdag 20 april 2005 17:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ben nog 1 van de laatste
middag trouwens net
deze film gezien L.A. Confidential
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |