Dan moet je niet opruimen maar afstoffenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Opruimen is niet mijn favoriete bezigheid, ik verzin alleen maar uitwegen om niks te doen, maar dan blijft het stoffig
de spammerdquote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef pfaf het volgende:
Die Rubbereend post er ook wat af zeg, 213 posts.
Hier hetzelfde, ga zo ook maar es op trein en huis aan. Hier ook mooi weer maar echt warm/lekker is het niet..!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef Lionheaad het volgende:
Doei, ik ben naar huis.
Mooi weer trouwens.
Mooie koers he.quote:
alleen jammer dat je tegenwoordig moet wachten tot de St. Nicolas voor t echt leuk wordt..quote:
Ja. Jammer dat daarna april wielermaand weer voorbij isquote:
Ja, afwachten is het devies vaak bij die wedstrijd.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen jammer dat je tegenwoordig moet wachten tot de St. Nicolas voor t echt leuk wordt..
zit er niet inquote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef pascalheister het volgende:
dankje jm voor het aanpassen, kom je nog wel op de meet trouwens?
ja dan de Giroquote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, afwachten is het devies vaak bij die wedstrijd.
En inderdaad jammer dat het dan weer voorbij is, eerste grote evenement is de Giro nu?
Al kreeg ik geld toe, dan nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
nog een kwartiertje..........
krijg net een belletje van een vriend voor me of ik nog iemand weet die 2 kaarten wil voor Feyenoord-PSV 30 euro......ik een aantal mensen bellen.......iedereen zit zonder tijd/geld/zin
Hier iemand ?
En 1e van VBL.quote:
ja bijzondere dag gisterenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef pfaf het volgende:
Die Rubbereend post er ook wat af zeg, 213 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |