hehquote:Op donderdag 21 april 2005 14:49 schreef stephan1986 het volgende:
[..]
en dan nog missen, wat een losers
jaquote:Op donderdag 21 april 2005 01:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Dus Fey moet 5 brazililanen aantrekken.
of kijk ernaarquote:Op donderdag 21 april 2005 14:24 schreef edje34 het volgende:
Vraag het aan de spelers van PSV zou ik zeggen
Die heb ik ook wel eens zien mislukkenquote:Op donderdag 21 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Of op z'n Panenka's!
tot je een keeper tegenkomt die wachtquote:Op donderdag 21 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Of op z'n Panenka's!
Half hoog en strak, eitjequote:Op donderdag 21 april 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Dan namen ze die niet goed VoreG. Hij moet wel strak en halfhoog. Altijd binnen hoor!
Blijkbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Dan nam ik ze altijd op slechte keepers zeker.
Ik ben nog steeds jong!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Was je een goede keeper in je jonge jaren?
Nee, maar misschien breken die over een jaar of 2 jaar doorquote:Op donderdag 21 april 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Is toch netjes hoor! Nog oud-teammaats van toen die het profvoetbal hebben gehaald?
In juni word ik 18quote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Vandaar dat je wegging. Hoe jong ben je dan, dat die nog moeten doorbreken?
Het maakt inderdaad niet heel veel uit, maar wel wat. En er wordt jusit beweerd dat een van de keeper weg draaiende penalty beter is. Maar dat is dus zeker weten niet. Scheelt misschien maar 5 cm (of nog minder) in de door mij aangegeven situatie, maar dat kan het verschil zijn tussen een goal en een redding...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:13 schreef Allard88 het volgende:
[..]
ik snap jou punt wel, maar ik geloof pas dat dit gaat uitmaken als je het over langere afstanden hebt, vrije trappen en zo. Ik denk dat afdraaiend/indraaiend geen flikker uitmaken bij penalties, omdat het maar 16 meter is....denk niet dat het heel veel uitmaakt..
Goed hard in een hoek en de keeper is altijd kansloosquote:Op donderdag 21 april 2005 17:54 schreef VoreG het volgende:
Half hoog is zo ongelooflijk makkelijk te pakken. Die ballen had ik altijd, helemaal omdat ik geen hoek koos. Je moet altijd wachten totdat er geschoten wordt, moet je wel snel zijn natuurlijk.
Over de grond zijn erg lastig en de hoge ballen ook, omdat je als je daar bij wilt komen eerst een stap naar voren moet zetten om je af te kunnen zetten, dat scheelt toch net weer wat tijd.
Romario, Maradona, De Nees en Koeman.quote:Wie neemt er nou een penatly door het midden van het doel?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed hard in een hoek en de keeper is altijd kansloos
wk 88quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]En dan hoeft ie nog niet eens heel hard. had trouwens een onderzoek je ooit gelezen, waarin ze de strafschoppen van twee wk's (88 en nog een) analyseerden. Bij de ballen die in een hoek werden geschoten, hadden de keepers maar in 30% de goede hoek gekozen. Dat is minder dan de 50 die je zou verwachten,. blijkbaar steekt er nog meer achter....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |