nee, dat dacht ik ook eerst. Maar het is helaas echt zoquote:Op woensdag 20 april 2005 13:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Is dit niet een of andere zieke grap?
Hmm, ze terugvinden onder iemand anders auto...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn dit is misselijk zeg![]()
Waar gaat het heen![]()
Hoop dat je ze weer terug vind.
Ze moeten volgens mij met een hele familie zijn geweest om die die auto op te tillen lijkt me..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht dat zoiets alleen in films kon
Die wielen zijn tig keer zo duurquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Hmm, ze terugvinden onder iemand anders auto...
Hopelijk doet de verzekering er iets mee.
Maar het is toch schandalig. Voordeeltje is het statiegeld van 2 kleine bavaria kratjes.
En 6 bakstenen...wie maakt me los!![]()
Zal me broer even vragen. Van die hele platte dunne banden. Kostte wel wat honderden euro'squote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Dos37 het volgende:
ahahahhhahahahah
wat voor een velgen zaten eronder
Of in ijsreclames...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht dat zoiets alleen in films kon
Met een krikje kom je ook al een heeeel eind hoor!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:35 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij met een hele familie zijn geweest om die die auto op te tillen lijkt me..
Zou mooi zijn als ze blank waren jaquote:Op woensdag 20 april 2005 13:40 schreef -CRASH- het volgende:
Horen de remschijven niet mooi blank te zijn ????
Want de roest kan niet zo snel erop komen.
Kijk maar eens na een nachtje regen hoe jou stilstaande remschijven eruitzien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:40 schreef -CRASH- het volgende:
Horen de remschijven niet mooi blank te zijn ????
Want de roest kan niet zo snel erop komen.
Een goeie dief heeft die velgensloten er zo vanaf hoorquote:
Wat een bull, je moet bij dure velgen altijd de velgensloten los erbij kopenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Little_Meanie het volgende:
wie stopt er nu dure velgen onder zo'n kansloze auto
en trouwens, dure velgen zitten altijd vast met speciale bouten
plastieken halfords velgen natuurlijk niet
Dat kan toch niet .... want bij het remmen slijt het altijd (ookal is het nihil)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:43 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze blank waren ja
Die zat er dus al op ook toen ze er nog wel op zaten.
bij BMW zit er standaard een beveiliging op de velgenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Wat een bull, je moet bij dure velgen altijd de velgensloten los erbij kopenMaar nogmaals, velgensloten zal niet veel nut hebben want die dingen zijn er ook zo vanaf te draaien met 'speciaal gereedschap''
Als ik zo die velgen zie vind ik het heel wat dat mensen die dingen uberhaupt willen jatten... maargoed het gaat er natuurlijk om dat mensen met hun fikken van andermans spullen moeten afblijven...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef EminemRulezz het volgende:
15 inch velgen, zullen niet zo heel duur geweest zijn
+10quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef r_kluft het volgende:
Sja waarom dure velgen onder je auto hangen en niet eens een setje slotbouten kopen. Slotbouten zijn maar iets van 15 euro voor 4.
en wat voor een kratjesquote:
Hij had zich beter hoogwaardige remschijven kunnen kopen danquote:Op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef achterop23 het volgende:
Even wat meer info:
er zaten wel slotbouten op en de remschijven zijn zo geworden doordat de wagen een week niet heeft gereden dan gaat dat gelijk roest vorming geven.
alle schijfremmen roesten als ze niet gebruikt worden sjappie 20 meter remmen en het is er afquote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hij had zich beter hoogwaardige remschijven kunnen kopen dan
velgen.
Enne zeg tegen je broer dat ie het kenteken
ff weg moet halen op het andere forum (terwijl het hier zo leuk wordt afgedekt).
van ander forum:quote:Op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef achterop23 het volgende:
Even wat meer info:
er zaten wel slotbouten op en de remschijven zijn zo geworden doordat de wagen een week niet heeft gereden dan gaat dat gelijk roest vorming geven.
Volgens je broer zaten er nog geen slotbouten onder...beetje jammer, het hoort niet, jatten van iemand z'n velgen, maar zonder slotbouten had ik ze toch nog echt even in de kluis laten staan.....quote:Ze zaten er net 2 weken onder. Met nog niet de slotbouten, deze zouden vrijdag binnenkomen.
nogmaals:quote:Op woensdag 20 april 2005 14:43 schreef idiotforaliving het volgende:
Dude, hoelang stond je wagen al stil?
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:35 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Ze moeten volgens mij met een hele familie zijn geweest om die die auto op te tillen lijkt me..
Man wat zijn we weer slim hoe ga je zonder die blokken de wielen onder de auto vandaan krijgenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef ZX9R het volgende:
Wel netjes van ze dat ze de auto op blokken hebben gezet en niet op de bodemplaat hebben gelegd!
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:21 schreef -Xerxes- het volgende:
PS2: kut voor je TS, is je broer verzekerd hiervoor?
niemand zit te wachten op die auto van jouquote:Op woensdag 20 april 2005 18:21 schreef -Xerxes- het volgende:
PS: voor de grapjurk die denkt verrek, die lul heb geen slotbouten op z'n wielen, ik zal vannacht eens even langs komen met een krik en wat bier: die Brock B8's liggen er al een aantal weken niet meer onder
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef achterop23 het volgende:
Welke mongool doet nu zoiets. Ik kan het niet verkroppen dat ik dadelijk een stomme varken zie rijden met enorm dure wielen met alu-velgen zie.
De velgen waren erg duur. Type's e.d. weet ik niet, daar heeft mijn broer meer verstand van.
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Je moet gewoon velgen kopen voor onder een auto waar de meesten nog niet dood in gevonden willen worden. Dan krijgen die junks de gejatte velgen niet aan de man en dus laten ze ze mooi met rust. Zelfs zónder slotbouten.
quote:Hallo Martijn,
Dat is balen zeg!!
Maar waar een Bavaria bierkratje allemaal wel niet goed voor kan zijn. Het
levert in ieder geval een grappige foto op. Onze dank hiervoor.
Ik hoop dat je broer zijn auto inmiddels weer voorzien heeft van banden en
er weer lekker in rond kan rijden.
Met vriendelijke groet,
Marijke Hartings
Bavaria N.V.
Postbus 1
5737 ZG Lieshout
(T) 0499-428508
(F) 0499-428279
(E) yvonne.de.groot@bavaria.nl
hmm..quote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef J_CDA het volgende:
Er zaten dus nog geen slotbouten onder![]()
http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=1486.0
Veronica toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef hanskepanske het volgende:
Toch benieuwd naar het waarheidsgehalte
Maare...ik zou MTV ff bellen om je ride te laten pimpen
SBS6 doet trouwens ook zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |