mmmm volgens mij weet heel Wil2 niet wat de club uit 020 kan.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:02 schreef Pool het volgende:
Makkie voor Willem II. In de competitiewedstrijd hebben ze niet het achterste van hun tong laten zien en ze weten nu precies hoe ze Ajax moeten bestrijden.![]()
Idd! Ons bij stadionnetje!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:20 schreef JaWi het volgende:
Een finale in rotjeknor, wat wil je nog meer.
Een finale tegen Feyenoord...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:20 schreef JaWi het volgende:
Een finale in rotjeknor, wat wil je nog meer.
Finale in de Kuip tegen Feyenoordquote:Op woensdag 20 april 2005 10:29 schreef BZ het volgende:
[..]
Een finale tegen Feyenoord...
En dan in blessuretijd vanuit buitenspelpositie de winnende maken![]()
Ik zeg 3-1 Ajax, maar ik voorspel wel 2-1 voor Feyenoord vanavond.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk 0-4 voor de mannen/jongetjes uit A'dam. Ze beginnen steeds beter te draaien, en als ze dit doorzetten is PSV in de finale ook nog wel te pakken.
Nee joh, oud topic. Hadden ze dat maar in leven moeten houden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
Zullen we hier: [1/2de finale Amstel-cup] Willem ll - AJAX verder gaan.
denk het ook wel gewoon maar dan moeten ze wel eerst goed kijken naar de veiligheid in en om het stadion en goed bespreken hoe die 16000 man daar gaan komen want dan moet je gewoon met bussen gaan werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ben wel heel erg benieuwd wat ze gaan doen als de finale Ajax - Feyenoord wordt....
In principe mogen er dan zo'n 16.000 supporters van Ajax mee, maar dat zal na afgelopen weekend wel weer niet doorgaan.
ik ga met u meequote:Op woensdag 20 april 2005 09:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Donderdag 21 april om 20:45 !!
SBS6 zal het live uitzenden...
Ik ga voor een 1-3 overwinning voor Ajax...
Denk wel dat de gemeente Rotterdam en de NS graag hebben dat Willem II wint. Mocht de scheids heel partijdig gaan doen, dan is ie dus duidelijk omgekocht
Geeft niks, als ze maar winnen. Daarna wacht een wedstrijd in de kuip en daar winnen we altijdquote:Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
0-2. Zal wel weer zo'n oersaaie wedstrijd worden.
haahhaquote:Op woensdag 20 april 2005 15:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
11-2 voor Willem II.
Die van Maduro in de 92e zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
1-2, Willem II komt op voorsprong, maar Ajax komt terug door doelpunten van Babel en Maduro in de laatste 10 minuten.
quote:Extra maatregelen bij Willem II-Ajax
Woensdag 20 april 2005 - Supporters van Ajax mogen morgen alleen met een zogenoemde buscombiregeling naar de bekerwedstrijd Willem II-Ajax reizen. Dat maakte burgemeester R. Vreeman van Tilburg gisteren bekend.
Vreeman nam de maatregel voor de halve finalewedstrijd naar aanleiding van de rellen bij Feyenoord-Ajax van afgelopen zondag. De afgelopen jaren mochten supporters van Ajax met de auto naar Tilburg komen. Door de Ajax-supporters per bus naar Tilburg te laten reizen, denkt de gemeente de supportersgroepen goed gescheiden te kunnen houden.
Voor de wedstrijd wordt tevens extra politie ingezet. Ook is de lokale driehoek van korpsbeheerder, Openbaar Ministerie en politie aanwezig om meteen te kunnen ingrijpen bij eventuele ongeregeldheden. Voor het bekerduel zijn nog een kleine duizend kaarten te koop. Inmiddels zijn al 13.800 tickets verkocht. Willem II heeft besloten de kassa’s gesloten te houden op de wedstrijddag. Ook kunnen clubcardhouders en seizoenkaarthouders nog maar één in plaats van maximaal drie kaarten per persoon kopen. „Op die manier willen we voorkomen dat kaarten worden doorverkocht aan mensen uit Amsterdam“, licht woordvoerder René Vermetten van Willem II toe.
Willem II heeft Ajax 800 kaarten aangeboden voor het uitvak. De betaald voetbalclub vreest dat die nu door de maatregelen van het Tilburgse college van B. en W. niet alle worden verkocht. Woordvoerder Vermetten: „Vanuit het oogpunt van de burgemeester kunnen we deze maatregel best begrijpen. Aan de andere kant hebben Ajax-supporters de laatste jaren in Tilburg een heel goede naam opgebouwd.“
post dan nietsquote:Op woensdag 20 april 2005 15:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
11-2 voor Willem II.
Nou en of. Heb me kaartje al weer retour gedaan. Vind het belachelijk die combi. Ben al een paar keer naar Tilburg geweest en het is daar nog nooit uit de hand gelopen...quote:
belachelijke paniekerige reactie overigens. Ineens zijn alle wedstrijden van ons aller Ajax weer risicowedstrijdenquote:
Klopt.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:47 schreef Cruoninga het volgende:
Fans van Vitesse, Twente en Heerenveen zullen deze wedstrijd met grotere interesse volgen. Bij winst van Ajax geeft de 6e plaats toch zeker recht op Europees ballen?
Ik hoop inderdaad dat ze niet denken deze pot even te winnen nu het eens twee wedstrijden wat beter is gegaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Het gevaar van onderschatting ligt natuurlijk op de loer, en daar moeten de spelers allert op zijn. Ik zeg 0-2
quote:Donderdag 21 april - 'We moeten mentaal honderd procent zijn'
(Verslaggever PP, Amsterdam, 16.41u GMT+01.00, AT5)
Ajax-trainer Danny Blind heeft tegenover de Amsterdamse TV zender AT5 gezegd dat vanavond de wedstrijd van het jaar is. Om deze wedstrijd goed af te sluiten denkt Danny Blind dat de spelers mentaal heel sterk moeten zijn.
Willem II, dat net als Ajax veel spelers moet missen, hoeft in de competitie nergens meer voor te spelen. De Tilburgers zijn zeker van lijfsbehoud en Europees voetbal, via de normale competitie, is al lang niet meer haalbaar. Dit maakt de ploeg van Robert Maaskant gevaarlijk. 'Op het mentale vlak moeten we dus honderd procent zijn', zo vertelt Blind. 'Wij willen net als de drie andere halve-finalisten, graag de beker winnen. Het is de enige prijs voor ons die nog te behalen is.'
jazekerquote:Op woensdag 20 april 2005 19:47 schreef Cruoninga het volgende:
Fans van Vitesse, Twente en Heerenveen zullen deze wedstrijd met grotere interesse volgen. Bij winst van Ajax geeft de 6e plaats toch zeker recht op Europees ballen?
die niet speeltquote:
Willem II is pas zeker wanneer ze vanavond winnen. Als Ajax en PSV de finale spelen komt er in de competitie een plaatsje bij.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:06 schreef Coelho het volgende:
Is Willem2 nu al zeker van UEFA? PSV en Ajax zullen waarschijnlijk Champions League halen, en Feyenoord dwingt al UEFA af via competitie. Krijgt Willem2 nu automatisch de UEFA plaats van het bekertournooi, of is dit juist Feyenoord en wordt er 1 ploeg meer in de competitieranglijst blij gemaakt?
Ik heriner me nog een AC finale van een paar geleden tegen PSV en een zekere Litmanen die toen mee deedquote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef RijstNatie het volgende:
hopelijk wint ajax, dan kan PSV wederom ajax weer hard vernederen
Trabelsi doet niet meequote:Op donderdag 21 april 2005 20:47 schreef Cheiron het volgende:
Nou, hopen op een mooie wedstrijd, en winst van Ajax!
(btw, wat heb ik gemist, waarom speelt Heitinga?)
zonde Charisteas zit wel op de bank trouwensquote:
Laat em effe zitten daarquote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zonde Charisteas zit wel op de bank trouwens
Willem II is natuurlijk voor PSV een prettige tegenstander voor in de finalequote:Op donderdag 21 april 2005 20:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Laat die stilburgers maar winnen.
Die heb ik net een tikkeltje liever in de finale.
Ik ben allang blij dat ze het zingen nu ze tegen Ajax voetballenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:56 schreef Dos37 het volgende:
de joden gaan eraan zingen is erg orgineel
Ja dat deden ze 60 jaar geleden al.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:56 schreef Dos37 het volgende:
de joden gaan eraan zingen is erg orgineel
Goed liedje om op te marsenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat deden ze 60 jaar geleden al.
achja dat is ook geen zekerheidje, Willem II gun ik het welquote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Willem II is natuurlijk voor PSV een prettige tegenstander voor in de finale
Maar Willem II in de Europacup![]()
Nee, laat voor het Nederlands voetbal Ajax maar winnen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat deden ze 60 jaar geleden al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |