Ik zeg 3-1 Ajax, maar ik voorspel wel 2-1 voor Feyenoord vanavond.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk 0-4 voor de mannen/jongetjes uit A'dam. Ze beginnen steeds beter te draaien, en als ze dit doorzetten is PSV in de finale ook nog wel te pakken.
Nee joh, oud topic. Hadden ze dat maar in leven moeten houden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
Zullen we hier: [1/2de finale Amstel-cup] Willem ll - AJAX verder gaan.
denk het ook wel gewoon maar dan moeten ze wel eerst goed kijken naar de veiligheid in en om het stadion en goed bespreken hoe die 16000 man daar gaan komen want dan moet je gewoon met bussen gaan werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:54 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ben wel heel erg benieuwd wat ze gaan doen als de finale Ajax - Feyenoord wordt....
In principe mogen er dan zo'n 16.000 supporters van Ajax mee, maar dat zal na afgelopen weekend wel weer niet doorgaan.
ik ga met u meequote:Op woensdag 20 april 2005 09:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Donderdag 21 april om 20:45 !!
SBS6 zal het live uitzenden...
Ik ga voor een 1-3 overwinning voor Ajax...
Denk wel dat de gemeente Rotterdam en de NS graag hebben dat Willem II wint. Mocht de scheids heel partijdig gaan doen, dan is ie dus duidelijk omgekocht
Geeft niks, als ze maar winnen. Daarna wacht een wedstrijd in de kuip en daar winnen we altijdquote:Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef M3THoD_MAN het volgende:
0-2. Zal wel weer zo'n oersaaie wedstrijd worden.
haahhaquote:Op woensdag 20 april 2005 15:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
11-2 voor Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |