Broodje FOK!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
broodje fok! is misschien ook leuk. later uiteraard verkrijgbaar bij de betere snackshop.
mea culpa. het sluipt er afentoe in. volgende keer sc.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:59 schreef Oblivion het volgende:![]()
Slowchat heb ik verwijderd, en graag de volgende keer in [SC]!!!
Kook-geluid is vaak goed te horen hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
koken voor radio is dan ook niet erg gemakkelijk.
Ik denk dat we het dan wel een beetje af moeten stemmen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vind ik een heel goed idee.iedere user neemt iets mee en er wordt een 6-gangen kliekjesdiner gemaakt.
Zal het in mijn agenda opnemen dat ik die dag niet in Limburg vertoef.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Nolius het volgende:
13 juni dus met Martijn_77, Karper en BBQ-kip
MAar wat voor gerecht...
erm, ennik dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Nolius het volgende:
13 juni dus met Martijn_77, Karper en BBQ-kip
MAar wat voor gerecht...
Jij mag ook komen hoorquote:
ik zou kalfsvlees wel mooi vinden, kijken of je dat juicy kan maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Enige voorkeur voor he vlees van het hoofdgerecht?
P.S. Nolius heb je een oven?
Ik ben enkel niet zo wild van wildquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Enige voorkeur voor he vlees van het hoofdgerecht?
P.S. Nolius heb je een oven?
Ah... ik ben ook niet zo'n ster in wijntjes...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Euc- het volgende:
Hoe lekker ik kaas en wijn ook vind, ik heb er de ballen verstand van
Het liefst doe ik het dessert, maar als het per sé moet doe ik de wijn en kaas wel.
(Moeten we wel wat vroeger afspreken, kunnen we alles op ons gemak doen enzo)
Ik hou ook niet zo van wild, lamsvlees daarintegenquote:Op woensdag 4 mei 2005 05:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben enkel niet zo wild van wild
voro de rest kan het wel. Als ik het goed heb, heeft Martijn ook een over
Je bent een schatquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah... ik ben ook niet zo'n ster in wijntjes...
Maar dan gaan we over de wijn gewoon niet al te moeilijk doen, bij het dessert wel een passend wijntje of ander lekker drankje, maar dat gaat vast lukken![]()
Dan doe ik wel de wijn en de kaas en jij het dessert
Deal?![]()
Jepz!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef Euc- het volgende:
Maar het is trouwens nu dus wel gewoon de bedoeling dat wij de bestelling doorgeven en Nolius haalt het allemaal? (Misschien zelfs leuk om 's middags af te spreken en allemaal samen boodschappen gaan doen)
Als ik de datum ruim van tevoren weet kan ik de middag vrij nemen hoor geen probleemquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef Euc- het volgende:
Maar het is trouwens nu dus wel gewoon de bedoeling dat wij de bestelling doorgeven en Nolius haalt het allemaal? (Misschien zelfs leuk om 's middags af te spreken en allemaal samen boodschappen gaan doen)
Lees ff goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:47 schreef D.O.L.F het volgende:
[..]
Als ik de datum ruim van tevoren weet kan ik de middag vrij nemen hoor geen probleem
Nee, wel een balkonquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je ook een tuin, voor een eventuele BBQ?
1x2m groot dus echt BBQen is er niet handigquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, groot genoeg voor een BBQ?
Zal volgende week eens vragen of ik dan vrij kan zijn. Heb dan net een maand bij mijn nieuwe baas er op zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jepz!
Of het 's middags kan, hangt een beetje van Martijn af of hij al thuis is dan. Ik ga hem weer ff op dit topic wijzen!
Nou ja, je zou een topic kunnen maken met wat FOK!kers vinden dat een gerecht aan moet voldoen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:56 schreef Oblivion het volgende:
Er is niet echt een 'specifiek' FOK! gerecht.![]()
Wat je wel kan doen is luisteraars aansporen "mee" te koken vanuit eigen keuken.
Dus je beslist op het forum wat jullie gaan doen, Open een topic met alle ingredienten en tijd.
Dan kunnen de fokkers van CUL én koken én posten etc etc etc.
Forum, users en radio...![]()
De hele reut bij elkaar.
Nou, ik denk dat de studio nu wel volzit alquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:24 schreef Euc- het volgende:
Of je houdt een prijsvraag 1 aflevering van te voren, om 10 man (ik zeg maar wat, kunnen meer of minder zijn) in de uitzending uit te nodigen op onze datum, kunnen ze mee-eten
Ja, ik kan wel maar kan pas vanaf 5 uur uit Tilburg weg rijden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef Nolius het volgende:
Da's jammer...
Martijn_77, Karper en Euc- kunnen wel gewoon?
Ik weet trouwens niet of je met de trein of auto gaat, anders kun je iig mee terug rijden. Ik woon ook in Tilburg namelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel maar kan pas vanaf 5 uur uit Tilburg weg rijden.
Heb namelijk mijn vrije dagen erg hard nodig met de komende operatie van mijn vrouw. Maar ik kom wel!!
Ga met de auto moet nl terug naar Waalwijk of jij moet met de trein gaan dan kan ik je in Tilburg afzettenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of je met de trein of auto gaat, anders kun je iig mee terug rijden. Ik woon ook in Tilburg namelijk
even een veer in de reet van de kip (alsof dat beest er niet genoeg heeft om zelfvoorziend te zijn) ik vond je heel fijn op culquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Maak maar een topic aan waarin een recept gekozen kan worden wat gemaakt gaat worden voor de radio
Nog een mededeling van mijn kant... ik moet helaas terug trekken i.v.m. andere verplichtingen![]()
Oh bedankt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even een veer in de reet van de kip (alsof dat beest er niet genoeg heeft om zelfvoorziend te zijn) ik vond je heel fijn op culen zal je missen.
de nieuwe alle liefde toegewenst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |