Broodje FOK!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
broodje fok! is misschien ook leuk. later uiteraard verkrijgbaar bij de betere snackshop.
mea culpa. het sluipt er afentoe in. volgende keer sc.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:59 schreef Oblivion het volgende:![]()
Slowchat heb ik verwijderd, en graag de volgende keer in [SC]!!!
Kook-geluid is vaak goed te horen hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
koken voor radio is dan ook niet erg gemakkelijk.
Ik denk dat we het dan wel een beetje af moeten stemmen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vind ik een heel goed idee.iedere user neemt iets mee en er wordt een 6-gangen kliekjesdiner gemaakt.
Zal het in mijn agenda opnemen dat ik die dag niet in Limburg vertoef.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Nolius het volgende:
13 juni dus met Martijn_77, Karper en BBQ-kip
MAar wat voor gerecht...
erm, ennik dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef Nolius het volgende:
13 juni dus met Martijn_77, Karper en BBQ-kip
MAar wat voor gerecht...
Jij mag ook komen hoorquote:
ik zou kalfsvlees wel mooi vinden, kijken of je dat juicy kan maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Enige voorkeur voor he vlees van het hoofdgerecht?
P.S. Nolius heb je een oven?
Ik ben enkel niet zo wild van wildquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Enige voorkeur voor he vlees van het hoofdgerecht?
P.S. Nolius heb je een oven?
Ah... ik ben ook niet zo'n ster in wijntjes...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef Euc- het volgende:
Hoe lekker ik kaas en wijn ook vind, ik heb er de ballen verstand van
Het liefst doe ik het dessert, maar als het per sé moet doe ik de wijn en kaas wel.
(Moeten we wel wat vroeger afspreken, kunnen we alles op ons gemak doen enzo)
Ik hou ook niet zo van wild, lamsvlees daarintegenquote:Op woensdag 4 mei 2005 05:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben enkel niet zo wild van wild
voro de rest kan het wel. Als ik het goed heb, heeft Martijn ook een over
Je bent een schatquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah... ik ben ook niet zo'n ster in wijntjes...
Maar dan gaan we over de wijn gewoon niet al te moeilijk doen, bij het dessert wel een passend wijntje of ander lekker drankje, maar dat gaat vast lukken![]()
Dan doe ik wel de wijn en de kaas en jij het dessert
Deal?![]()
Jepz!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef Euc- het volgende:
Maar het is trouwens nu dus wel gewoon de bedoeling dat wij de bestelling doorgeven en Nolius haalt het allemaal? (Misschien zelfs leuk om 's middags af te spreken en allemaal samen boodschappen gaan doen)
Als ik de datum ruim van tevoren weet kan ik de middag vrij nemen hoor geen probleemquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef Euc- het volgende:
Maar het is trouwens nu dus wel gewoon de bedoeling dat wij de bestelling doorgeven en Nolius haalt het allemaal? (Misschien zelfs leuk om 's middags af te spreken en allemaal samen boodschappen gaan doen)
Lees ff goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:47 schreef D.O.L.F het volgende:
[..]
Als ik de datum ruim van tevoren weet kan ik de middag vrij nemen hoor geen probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |