Nee, wel een balkonquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je ook een tuin, voor een eventuele BBQ?
1x2m groot dus echt BBQen is er niet handigquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, groot genoeg voor een BBQ?
Zal volgende week eens vragen of ik dan vrij kan zijn. Heb dan net een maand bij mijn nieuwe baas er op zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jepz!
Of het 's middags kan, hangt een beetje van Martijn af of hij al thuis is dan. Ik ga hem weer ff op dit topic wijzen!
Nou ja, je zou een topic kunnen maken met wat FOK!kers vinden dat een gerecht aan moet voldoen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:56 schreef Oblivion het volgende:
Er is niet echt een 'specifiek' FOK! gerecht.![]()
Wat je wel kan doen is luisteraars aansporen "mee" te koken vanuit eigen keuken.
Dus je beslist op het forum wat jullie gaan doen, Open een topic met alle ingredienten en tijd.
Dan kunnen de fokkers van CUL én koken én posten etc etc etc.
Forum, users en radio...![]()
De hele reut bij elkaar.
Nou, ik denk dat de studio nu wel volzit alquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:24 schreef Euc- het volgende:
Of je houdt een prijsvraag 1 aflevering van te voren, om 10 man (ik zeg maar wat, kunnen meer of minder zijn) in de uitzending uit te nodigen op onze datum, kunnen ze mee-eten
Ja, ik kan wel maar kan pas vanaf 5 uur uit Tilburg weg rijden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef Nolius het volgende:
Da's jammer...
Martijn_77, Karper en Euc- kunnen wel gewoon?
Ik weet trouwens niet of je met de trein of auto gaat, anders kun je iig mee terug rijden. Ik woon ook in Tilburg namelijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel maar kan pas vanaf 5 uur uit Tilburg weg rijden.
Heb namelijk mijn vrije dagen erg hard nodig met de komende operatie van mijn vrouw. Maar ik kom wel!!
Ga met de auto moet nl terug naar Waalwijk of jij moet met de trein gaan dan kan ik je in Tilburg afzettenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of je met de trein of auto gaat, anders kun je iig mee terug rijden. Ik woon ook in Tilburg namelijk
even een veer in de reet van de kip (alsof dat beest er niet genoeg heeft om zelfvoorziend te zijn) ik vond je heel fijn op culquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Maak maar een topic aan waarin een recept gekozen kan worden wat gemaakt gaat worden voor de radio
Nog een mededeling van mijn kant... ik moet helaas terug trekken i.v.m. andere verplichtingen![]()
Oh bedankt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even een veer in de reet van de kip (alsof dat beest er niet genoeg heeft om zelfvoorziend te zijn) ik vond je heel fijn op culen zal je missen.
de nieuwe alle liefde toegewenst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |