Die van jou hergebruiken als 1206quote:Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef creno het volgende:
hmm we waren bijna tegelijk wiz ! maar jij was eerder !
Blond?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
sorry sorry sorryik wist niet dat ik hem moest openen en sowieso weet ik nog niet hoe dat moet
![]()
ik zei nog tegen me broer ik zeg broer dat arme mannetje weet niet hoe hij dat moet doen doe maar snel ff!!quote:Op woensdag 20 april 2005 01:03 schreef Blond19 het volgende:
sorry sorry sorryik wist niet dat ik hem moest openen en sowieso weet ik nog niet hoe dat moet
![]()
ik volg dat ook niet zo hoor wie nou een kloon is en wie niet ?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:03 schreef wonderer het volgende:
al die clowns... kloons, ik word er gek van.
bedankt voor het proberenquote:Op woensdag 20 april 2005 01:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik zei nog tegen me broer ik zeg broer dat arme mannetje weet niet hoe hij dat moet doen doe maar snel ff!!![]()
dat stop je er allemaal in en dan komt het er nog langs ?? ieeuuwwquote:Op woensdag 20 april 2005 01:08 schreef keizerpinguin het volgende:
iemand een goed idee hoe je diaree stopt beschuit en banaan en norit werken te weinig!![]()
![]()
waarschijnlijk niet zo oud en versleten dan jou!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 01:13 schreef wonderer het volgende:
Allemachtig... hoe oud was je ook alweer?
Dat ik dat vroeger leuk vond Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 20 april 2005 01:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo oud en versleten dan jou!!!!!
maar bij iemand met als home page bassie en adriaan ga ik toch erg twijfelen!!!!
DAS PAS TWIJFELACHTIG!!!
[filmquote]quote:Op woensdag 20 april 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[filmquote]
is there anybody alive out there???!!!
[/filmquote]
neej!quote:Op woensdag 20 april 2005 01:23 schreef creno het volgende:
[..]
[filmquote]
I don't think where in kansas anymore
[/filmquote]
En nu niet meer? *dreigend kijkt*quote:Op woensdag 20 april 2005 01:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Dat ik dat vroeger leuk vond Bassie en Adriaan![]()
M'n klonen gebruik ik heel zelden. 8 van de 10 keer gebruik ik m'n jonge vertrouwde Wizarddragonquote:
nu alweerquote:Op woensdag 20 april 2005 01:31 schreef Blond19 het volgende:
shit ik drukte per ongeluk op invoeren
Heeeejquote:Op woensdag 20 april 2005 01:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
M'n klonen gebruik ik heel zelden. 8 van de 10 keer gebruik ik m'n jonge vertrouwde Wizarddragon
maar 80%?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
M'n klonen gebruik ik heel zelden. 8 van de 10 keer gebruik ik m'n jonge vertrouwde Wizarddragon
quote:Op woensdag 20 april 2005 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar 80%?
en die 20% met een andere naam
* gaat speuren *
Je let ook op de verkeerde! Check de politie agent in de diamantquote:Op woensdag 20 april 2005 01:33 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Neeen ze zijn oud en lelijk geworden maar vroeger ware nze eigenlijk ook al best lelijk
![]()
Topics geopend door D3SMOND lopen niet zo goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
en nou is het verdomme stil hier!!
en darsararaats topic loopt me dan toch hard!.. niet gaan kijken!
tja, een breezerkloon schrikt mensen af hequote:Op woensdag 20 april 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Topics geopend door D3SMOND lopen niet zo goed hoor.
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Topics geopend door D3SMOND lopen niet zo goed hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2005 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja, een breezerkloon schrikt mensen af he
Voor mij om te trollen en ik had toch niks te doen. Iedereen heeft verschillende motieven om klonen te maken. Voor de ene is het om anoniem een heavy onderwerp/topic te posten, voor een ander om gewoon stiekum door te kunnen posten na een ban.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?
Wat is het punt van clowns kloons eigenlijk?
voor dat laatste moet je niet gepakt worden, anders krijg je een ip-ban.. die sommigen weer met een proxy omzeijlen (eijquote:Op woensdag 20 april 2005 01:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Voor mij om te trollen en ik had toch niks te doen. Iedereen heeft verschillende motieven om klonen te maken. Voor de ene is het om anoniem een heavy onderwerp/topic te posten, voor een ander om gewoon stiekum door te kunnen posten na een ban.
Ja jongen.. leer ons maar om stout te zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor dat laatste moet je niet gepakt worden, anders krijg je een ip-ban.. die sommigen weer met een proxy omzeijlen (eij)
Met een vleugje rumquote:Op woensdag 20 april 2005 02:16 schreef wizarddragon het volgende:
Pannekoeken met vanilleijs+toffee+amandel![]()
![]()
Zeg je nou dat ik mijn eenzaamheid weg moet eten en drinken??quote:
Bijvoorbeeld.. Ha neequote:Op woensdag 20 april 2005 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik mijn eenzaamheid weg moet eten en drinken??
als je honger hebt, eet je allesquote:Op woensdag 20 april 2005 02:23 schreef wonderer het volgende:
Klinkt beter dan een bruine boterham met kaas en mosterd en eentje met pindakaas en cola cafeine vrij...
dat is precies wat ik me net ook afvroegquote:Op woensdag 20 april 2005 02:36 schreef beaverhausen het volgende:
waarom zit ik nu nog steeds achte m'n computer?.
quote:Op woensdag 20 april 2005 02:44 schreef petre86 het volgende:
en dat vragen jullie aan mij?
wat wilde je anders doen dan?
Open deur, bekende weg etcquote:Op woensdag 20 april 2005 02:44 schreef petre86 het volgende:
en dat vragen jullie aan mij?
wat wilde je anders doen dan?
Zoiets dus.quote:Op woensdag 20 april 2005 04:29 schreef petre86 het volgende:
wens ik jullie hier alvast trusten / goeie morgen of goeie middag whatevah![]()
Lief!quote:
gelukkig wel..quote:Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lief!![]()
Goeiemorgen trouwens...ben te laat...Omdat ik op de xbox aan het spelen was
![]()
Oh...en natuurlijk....arme blubber......je had toch wel een regenpak he
jahoor.. wen je aan binnen no-time..quote:Op woensdag 20 april 2005 10:04 schreef DrPenis het volgende:
Ik heb nu toch wel spijt dat ik gisteren naar die parkeerplaats ben geweest.
Op dat moment was het leuk en spannend en geil, maar ik werd vanochtend wakker en toen lag er bloed in mijn bed. Mijn anus voelt ook zo maar pijnlijk en gezwollen aan.
Is dat eigenlijk normaal ?
Gewoon de volgende keer naar die andere parkeerplaats gaan...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:04 schreef DrPenis het volgende:
Ik heb nu toch wel spijt dat ik gisteren naar die parkeerplaats ben geweest.
Op dat moment was het leuk en spannend en geil, maar ik werd vanochtend wakker en toen lag er bloed in mijn bed. Mijn anus voelt ook zo maar pijnlijk en gezwollen aan.
Is dat eigenlijk normaal ?
Pizza in de ochtend.....quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
ohja mijn collega gaat zo turks halen.. kan ik me beheersen en niets nemen?of zal ik een hele grote dikke vette pizza nemen
bolle!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
ohja mijn collega gaat zo turks halen.. kan ik me beheersen en niets nemen?of zal ik een hele grote dikke vette pizza nemen
ik ben mijn portomonnee vergetenquote:
Tuurlijk is het walgelijk.. en als mijn vader vreemd zou gaan zou ik hem ook in elkaar slaan en de huid volschelden (of in een andere volgorde). Ik dacht dat mijn sarcasme wel te ruiken was.. maar misschien doelde je niet op mijquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vreemdgaan is nog altijd walgelijk.
Maar ik begrijp waarom veel van jullie er zo luchtig en makkelijk over doen. Het is niet bepaald een geheim dat flikkers nogal losbandig zijn wat betreft sex en intimiteit.
ik doelde niet op jou, maar op de situatie in het algemeen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Tuurlijk is het walgelijk.. en als mijn vader vreemd zou gaan zou ik hem ook in elkaar slaan en de huid volschelden (of in een andere volgorde). Ik dacht dat mijn sarcasme wel te ruiken was.. maar misschien doelde je niet op mij![]()
snap ik dit?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Creno heeft meegeholpen om twee kinderen op te zadelen met een nog kuttere situatie dan dat ze al in zaten.
Applausje voor Creno iedereen!
Dankzij Creno heeft zijn hoerige tyfus vriendin nu een getrouwde man met twee kinderen in haar MSN lijstje staan, Creno heeft geholpen om die twee bij elkaar te brengen. Zijn hoerige tyfus vriendin weet dat de man getrouwd is en twee kinderen heeft, en Creno wist dat ook.quote:
ken jij die man dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dankzij Creno heeft zijn hoerige tyfus vriendin nu een getrouwde man met twee kinderen in haar MSN lijstje staan, Creno heeft geholpen om die twee bij elkaar te brengen. Zijn hoerige tyfus vriendin weet dat de man getrouwd is en twee kinderen heeft, en Creno wist dat ook.
Creno mag dan wel in stilte op MSN spijt betuigen, maar hij heeft leuk voor god gespeeld met de levens van twee kinderen, en dat neem ik hem kwalijk.
Dat neem ik hem HEEL erg kwalijk.
![]()
![]()
![]()
en ik ben als zo obsessief aangelegd![]()
Jij je zinquote:Op woensdag 20 april 2005 11:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je weet hoe ik erover denk Blubberzwijn.
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
kijk Jerruh, daarin verschillen wij.
Jij bent jong, vol hoop, en vol goede moed, je bent ervan overtuigd dat de wereld een goede plaats is vol met kansen en eerlijkheid.
Ik daarentegen ben verbitterd, en zie verderf dat ik actief kan bestrijden. Ach ja, een sterk gevoel voor onrecht kan een nadeel zijn, maar ergens, diep weggemoffeld, zie ik het als een kracht.
Waarom zeg je dat niet tegen Creno, aangezien hij het leven van twee kinderen heeft helpen te verneuken?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:52 schreef Jerruh het volgende:
gewoon je niet bemoeien met andermans zaken maakt een leven ook al fleuriger heur!
idd.. als ik constant programma's ga kijken over hoe erg sommige mensen het wel niet hebben word ik alleen maar ongelukkig.. gewoon naar het positieve kijken ipv altijd naar dat eeuwige negatieve..quote:Op woensdag 20 april 2005 11:52 schreef Jerruh het volgende:
[..].
gewoon je niet bemoeien met andermans zaken maakt een leven ook al fleuriger heur!
de cd van Epica is mooiquote:
omdat ik nie weet wat creno heeft gedaan en omdat dat mij uberhaupt ook niets aangaat!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet tegen Creno, aangezien hij het leven van twee kinderen heeft helpen te verneuken?
I knew thatquote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
de cd van Epica is mooihet is een beetje film-muziek-achtig ofzo
![]()
en trois nogwat (dat duet) is prachtigquote:
Trois Vierges? Dat vind ik een draak van een nummer... vre-se-lijk... veel te zoet en cliché...quote:Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en trois nogwat (dat duet) is prachtig![]()
daarom juistquote:Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Trois Vierges? Dat vind ik een draak van een nummer... vre-se-lijk... veel te zoet en cliché...
hij heeft er voor gezorgd dat een getrouwde man, met twee kinderen, in contact is gekomen met een van zijn vriendinnen, ze hadden geflirt met Carnaval, en Creno heeft de man's e-mail adres achterhaald en hem in contact gebracht met zijn vriendin.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
omdat ik nie weet wat creno heeft gedaan en omdat dat mij uberhaupt ook niets aangaat!.
Voorlopig nog niet denk ikquote:Op woensdag 20 april 2005 12:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
daarom juist![]()
ik heb trouwens nog nergens de lyrics kunnen vinden.. jij enig idee waar die te vinden zijn?
make it so..quote:Op woensdag 20 april 2005 12:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Your thought-patterns are somewhat... odd...
Neem wat valium man!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij heeft er voor gezorgd dat een getrouwde man, met twee kinderen, in contact is gekomen met een van zijn vriendinnen, ze hadden geflirt met Carnaval, en Creno heeft de man's e-mail adres achterhaald en hem in contact gebracht met zijn vriendin.
Creno wist dat de man getrouwd was en twee kinderen had.
De vriendin en de man hebben elkaar nu op msn.
En dat vertelt hij hier op dit forum, in deze topic reeks met alle gemak van de wereld.
Het ging Creno niets aan, maar dat belette hem er niet van om met de levens van twee kinderen te spelen, om met de vrouw van die getrouwde man te spelen.
Nee! Creno is te ver gegaan! Creno had zich nooit in moeten laten met die twee. Hij had zich er in de eerste instantie buiten moeten houden. Maar door zijn inmenging in de zaak heeft hij ervoor gezorgd dat twee kinderen slachtoffer gaan worden!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neem wat valium man!
Geez, waar maak jij je druk om... da's Creno's probleem, not yours!
wat wil je eigenlijk bereiken met je betoog?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee! Creno is te ver gegaan! Creno had zich nooit in moeten laten met die twee. Hij had zich er in de eerste instantie buiten moeten houden. Maar door zijn inmenging in de zaak heeft hij ervoor gezorgd dat twee kinderen slachtoffer gaan worden!
Creno is degene die te ver is gegaan door tussen zijn hoerige tyfus vriendin en dat varken te bemiddelen!
Sodemieter op zeikstengel! Hou op met die hetze en stop met het lastigvallen van mensen die hier geen zak mee te maken hebben! Idiot!!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee! Creno is te ver gegaan! Creno had zich nooit in moeten laten met die twee. Hij had zich er in de eerste instantie buiten moeten houden. Maar door zijn inmenging in de zaak heeft hij ervoor gezorgd dat twee kinderen slachtoffer gaan worden!
Creno is degene die te ver is gegaan door tussen zijn hoerige tyfus vriendin en dat varken te bemiddelen!
Ok, you lost all credibility here whahaquote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik weet dat flikkers zich niet bekommeren om het leed van anderen en ziekelijk egoistisch zijn en zich niet laten hinderen door enig moreel besef op het gebied van seksualiteit.
bareuhquote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik weet dat flikkers zich niet bekommeren om het leed van anderen en ziekelijk egoistisch zijn en zich niet laten hinderen door enig moreel besef op het gebied van seksualiteit.
Hoer zelf een eind op jij kontvlok likkende holbewoner. Ik zie hier aan hoe twee kinderen worden verneukt door Creno's acties, en in tegenstelling tot jullie ben ik daar niet over te spreken. Creno helpt het leven van een tweetal kinderen te verneuken, en vertelt dat hier.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sodemieter op zeikstengel! Hou op met die hetze en stop met het lastigvallen van mensen die hier geen zak mee te maken hebben! Idiot!!
Act like your age!
miljaar! afkeuren is 1.. maar om nou gelijk van een mug een olifant te maken..quote:Op woensdag 20 april 2005 12:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hoer zelf een eind op jij kontvlok likkende holbewoner. Ik zie hier aan hoe twee kinderen worden verneukt door Creno's acties, en in tegenstelling tot jullie ben ik daar niet over te spreken. Creno helpt het leven van een tweetal kinderen te verneuken, en vertelt dat hier.
You are one too... alleen al het feit dat je allerlei krachttermen nodig hebt om je betoog bij te staan zegt al genoeg...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hoer zelf een eind op jij kontvlok likkende holbewoner. Ik zie hier aan hoe twee kinderen worden verneukt door Creno's acties, en in tegenstelling tot jullie ben ik daar niet over te spreken. Creno helpt het leven van een tweetal kinderen te verneuken, en vertelt dat hier.
Waar haal je het vandaanquote:Op woensdag 20 april 2005 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
een zekere achmed uit bagdad
lag plat met zijn gat op zijn badmat
zo las hij zijn dagblad
en íedereen zag dat!![]()
het is raar, maar in bagdad mag dat!![]()
Ijsje! Vent!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*proest*
waha geen flauw idee, m'n tante vertelde die ooitquote:
Zo van...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
waha geen flauw idee, m'n tante vertelde die ooitmaar hoe ik er nu bij kom.. al sla je me dood
![]()
En toch zie ik even niet waarom Creno verantwoordelijk is voor de daden van een ander....quote:Op woensdag 20 april 2005 11:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dankzij Creno heeft zijn hoerige tyfus vriendin nu een getrouwde man met twee kinderen in haar MSN lijstje staan, Creno heeft geholpen om die twee bij elkaar te brengen. Zijn hoerige tyfus vriendin weet dat de man getrouwd is en twee kinderen heeft, en Creno wist dat ook.
Creno mag dan wel in stilte op MSN spijt betuigen, maar hij heeft leuk voor god gespeeld met de levens van twee kinderen, en dat neem ik hem kwalijk.
Dat neem ik hem HEEL erg kwalijk.
![]()
![]()
![]()
en ik ben als zo obsessief aangelegd![]()
hmm ja zoiets alleen die ken ik wéér andersquote:Op woensdag 20 april 2005 12:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo van...
toen mijn moeder aan de was was
zag ze twee vliegen vliegen
er was ook een bij bij
Dat idee?
En toen kwam Ome Heinquote:Op woensdag 20 april 2005 12:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmm ja zoiets alleen die ken ik wéér anders
toen mijn moeder aan de was was
moest ze in het magazijn zijn
pakken pakken
daar zag ze zeven (?) vliegen vliegen
onder de deur door
over de weg weg
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En toen kwam Ome Hein
Die nam de trein
naar Ijsselstein
Maar het spoor was niet recht
dus kwam hij in Utrecht terecht.
In tegenstelling tot op wat veel producten staat vermeld, ligt Made niet in Taiwan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |