Voor mij om te trollen en ik had toch niks te doen. Iedereen heeft verschillende motieven om klonen te maken. Voor de ene is het om anoniem een heavy onderwerp/topic te posten, voor een ander om gewoon stiekum door te kunnen posten na een ban.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook?
Wat is het punt van clowns kloons eigenlijk?
voor dat laatste moet je niet gepakt worden, anders krijg je een ip-ban.. die sommigen weer met een proxy omzeijlen (eijquote:Op woensdag 20 april 2005 01:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Voor mij om te trollen en ik had toch niks te doen. Iedereen heeft verschillende motieven om klonen te maken. Voor de ene is het om anoniem een heavy onderwerp/topic te posten, voor een ander om gewoon stiekum door te kunnen posten na een ban.
Ja jongen.. leer ons maar om stout te zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor dat laatste moet je niet gepakt worden, anders krijg je een ip-ban.. die sommigen weer met een proxy omzeijlen (eij)
Met een vleugje rumquote:Op woensdag 20 april 2005 02:16 schreef wizarddragon het volgende:
Pannekoeken met vanilleijs+toffee+amandel![]()
![]()
Zeg je nou dat ik mijn eenzaamheid weg moet eten en drinken??quote:
Bijvoorbeeld.. Ha neequote:Op woensdag 20 april 2005 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik mijn eenzaamheid weg moet eten en drinken??
als je honger hebt, eet je allesquote:Op woensdag 20 april 2005 02:23 schreef wonderer het volgende:
Klinkt beter dan een bruine boterham met kaas en mosterd en eentje met pindakaas en cola cafeine vrij...
dat is precies wat ik me net ook afvroegquote:Op woensdag 20 april 2005 02:36 schreef beaverhausen het volgende:
waarom zit ik nu nog steeds achte m'n computer?.
quote:Op woensdag 20 april 2005 02:44 schreef petre86 het volgende:
en dat vragen jullie aan mij?
wat wilde je anders doen dan?
Open deur, bekende weg etcquote:Op woensdag 20 april 2005 02:44 schreef petre86 het volgende:
en dat vragen jullie aan mij?
wat wilde je anders doen dan?
Zoiets dus.quote:Op woensdag 20 april 2005 04:29 schreef petre86 het volgende:
wens ik jullie hier alvast trusten / goeie morgen of goeie middag whatevah![]()
Lief!quote:
gelukkig wel..quote:Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lief!![]()
Goeiemorgen trouwens...ben te laat...Omdat ik op de xbox aan het spelen was
![]()
Oh...en natuurlijk....arme blubber......je had toch wel een regenpak he
jahoor.. wen je aan binnen no-time..quote:Op woensdag 20 april 2005 10:04 schreef DrPenis het volgende:
Ik heb nu toch wel spijt dat ik gisteren naar die parkeerplaats ben geweest.
Op dat moment was het leuk en spannend en geil, maar ik werd vanochtend wakker en toen lag er bloed in mijn bed. Mijn anus voelt ook zo maar pijnlijk en gezwollen aan.
Is dat eigenlijk normaal ?
Gewoon de volgende keer naar die andere parkeerplaats gaan...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:04 schreef DrPenis het volgende:
Ik heb nu toch wel spijt dat ik gisteren naar die parkeerplaats ben geweest.
Op dat moment was het leuk en spannend en geil, maar ik werd vanochtend wakker en toen lag er bloed in mijn bed. Mijn anus voelt ook zo maar pijnlijk en gezwollen aan.
Is dat eigenlijk normaal ?
Pizza in de ochtend.....quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
ohja mijn collega gaat zo turks halen.. kan ik me beheersen en niets nemen?of zal ik een hele grote dikke vette pizza nemen
bolle!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
ohja mijn collega gaat zo turks halen.. kan ik me beheersen en niets nemen?of zal ik een hele grote dikke vette pizza nemen
ik ben mijn portomonnee vergetenquote:
Tuurlijk is het walgelijk.. en als mijn vader vreemd zou gaan zou ik hem ook in elkaar slaan en de huid volschelden (of in een andere volgorde). Ik dacht dat mijn sarcasme wel te ruiken was.. maar misschien doelde je niet op mijquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
Vreemdgaan is nog altijd walgelijk.
Maar ik begrijp waarom veel van jullie er zo luchtig en makkelijk over doen. Het is niet bepaald een geheim dat flikkers nogal losbandig zijn wat betreft sex en intimiteit.
ik doelde niet op jou, maar op de situatie in het algemeen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Tuurlijk is het walgelijk.. en als mijn vader vreemd zou gaan zou ik hem ook in elkaar slaan en de huid volschelden (of in een andere volgorde). Ik dacht dat mijn sarcasme wel te ruiken was.. maar misschien doelde je niet op mij![]()
snap ik dit?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Creno heeft meegeholpen om twee kinderen op te zadelen met een nog kuttere situatie dan dat ze al in zaten.
Applausje voor Creno iedereen!
Dankzij Creno heeft zijn hoerige tyfus vriendin nu een getrouwde man met twee kinderen in haar MSN lijstje staan, Creno heeft geholpen om die twee bij elkaar te brengen. Zijn hoerige tyfus vriendin weet dat de man getrouwd is en twee kinderen heeft, en Creno wist dat ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |