.... Ik ben hetero.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:08 schreef wizarddragon het volgende:
Iemand ging een bekentenis afleggen
Ik wou eerst het woordje gay erin plaatsen, maar dat klinkt niet.quote:
Iedereen maakt z'n eigen keuzes. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden, etc..quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:07 schreef wonderer het volgende:
Wat dat denken betreft, de wereld zou toch maar saai zijn als iedereen over een bepaald iets hetzelfde dacht?
Ik ga niet zomaar met een mooie jongen naar bed (of ie nou vreemdgaat of niet), en anderen wel.
Geeft niet hoor, we houden nog steeds van je, ondanks die ranzige voorkeur.quote:
Mja. Ik heb dat dus af en toe (eigenlijk vaste prik als we elkaar zien).quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:57 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet echt niet wat ik dan zou doen. Ik zou me best voor kunnen stellen dat ik dan in bed met die jongen zou belanden.
tuurlijk... zo hot is de heer Pitt nou ook eenmaal niet....quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:11 schreef SlimShady het volgende:
Ok komt ie...
Ik voel me niet aangetrokken tot Brad Pitt![]()
Ben ik nu niet meer welkom hier..?
Maar iemand in een positie brengen waarin de verkeerde keuze veel makkelijker is, is ook niet eerlijk. Dus in zoverre ben je wel verantwoordelijk voor wat jij doet ten opzichte van iemand anders.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Iedereen maakt z'n eigen keuzes. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden, etc..
Ach je weet niet wat er achter de muren allemaal gebeurd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk... zo hot is de heer Pitt nou ook eenmaal niet....
best zonde (net op tv), lekker ding op het Sint Pietersplein, maar dan wel in zo'n kerkkostuumpje
En? Lijk je op de foto?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef Cybart het volgende:
tuurlijk... zo hot is de heer Pitt nou ook eenmaal niet....
best zonde (net op tv), lekker ding op het Sint Pietersplein, maar dan wel in zo'n kerkkostuumpje
Nah dacht dat dat algemeen uit de doofpot was getrokken tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach je weet niet wat er achter de muren allemaal gebeurd.
Kortom het is één grote orgie in de kapel?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah dacht dat dat algemeen uit de doofpot was getrokken tegenwoordig
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kortom het is één grote orgie in de kapel?
waarschijnlijk ook de rede dat ie maar besloten heeft om bij de kerk te gaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach je weet niet wat er achter de muren allemaal gebeurd.
euhm, nou nee...quote:
Daarom bestaat er zoiets als "Het geweten". Dat helpt ons eraan herinneren wat eerlijk is en wat niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar iemand in een positie brengen waarin de verkeerde keuze veel makkelijker is, is ook niet eerlijk. Dus in zoverre ben je wel verantwoordelijk voor wat jij doet ten opzichte van iemand anders.
Als je iemand zo pest en treitert dat hij voor de trein springt, is het ook niet jouw schuld en je bent technisch gezien niet verantwoordelijk. Maar je handen in onschuld wassen is ook smerig.
Maak jij me weer homo straks?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:23 schreef Cybart het volgende:
maar ik ben wel tevreden met het resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |