Wat is de reden dat je hem wegdoet?quote:[b]Op maandag 25 april 2005 17:28
Nu ik me goed bedenk, volgens mij heb ik ergens in deze serie nog gepost dat ik dat ding had gekocht :p
Aantal maanden terug heb ik een semi accoustische gitaar gekocht... en sinds dien alleen maar daarop gespeeld. Blijkt dat ik dit veel leuker vind dan electrisch. Nu staat die versterker hier stof te vangen, beetje zonde dus.quote:Op maandag 25 april 2005 17:41 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je hem wegdoet?
You've got to be fucking kiddin me right?? De nieuw prijs van dat ding is 429 euro en jij wilt m nu verkopen voor 400?quote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Athaphian het volgende:
Nog geen jaar oud, vraagprijs eigenlijk rond de 400 euro, maar bieden mag ook.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:35 schreef Hammet het volgende:
[..]
You've got to be fucking kiddin me right?? De nieuw prijs van dat ding is 429 euro en jij wilt m nu verkopen voor 400?![]()
Ik kan me het nog wel herrineren van die versterker. Je zei dat er een knopje op zit om buizen te simuleren en dat het geluid daar zo veel beter mee klonkt, dat je je afvroeg waarom dat eigelijk ook uit kon.quote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Athaphian het volgende:
Wow, tijd geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest.... druk druk en nog eens druk.
Ik zie dat het erg hard gaat, de laatste gitaartopic waar ik in poste was nr 11 geloof ik, of nog lager :p.
In ieder geval waar ik voor kom:
Iemand intresse in een Marshall MG100dfx combo (100w electrische gitaar versterker) ?
Nog geen jaar oud, vraagprijs eigenlijk rond de 400 euro, maar bieden mag ook.
Nu ik me goed bedenk, volgens mij heb ik ergens in deze serie nog gepost dat ik dat ding had gekocht :p
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb m'n graad A diploma gehaalt.
wat houd dat in...?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Sandertje zei dat ik examen moest doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef Fixxxer het volgende:
Moest je examen doen of zei sandertje gewoon van ja het is zover, asjeblieft ga maar zuipen...?
Hulde aan jou en Sander(s).quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb er hier eentje staan, speelt heerlijk, en is idd goed te betalen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Trouwens doodmetaal, heb je al eens gedacht aan bijvoorbeeld een gibson sg faded. deze kosten rond de 800 euro en zijn volwaardige gibsons, met als uitzondering dat anders handgemaakte elementen nu machinaal gemaakt zijn. Het zijn echt prima klinkende gitaren voor een hele zachte prijs! Zeker geschikt voor the who, acdc en ledzep!
Nice axequote:
Leuk ding, ik had er al meer over gelezen op andere fora. Zat er ook al aan te denken om die misschien te kopen. Toch nog een paar vraagjes...Op de eerste plaats, hoe zijn die online lessen, in dat promo filmpje (met Eric Johnson_O_ ) ziet het er best goed uit, maar hoe is dat in het echt? Heb je trouwens ook zo'n abonnement genomen?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:03 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb al enige tijd een GuitarPort gekocht voor de nieuwprijs 169 euro
zie ook http://www.guitarport.com/
Wanneer je over een redelijke pc beschikt is het een must-have voor iedere gitarist!
Tjek de website!
![]()
Abonnement kan. Als je een creditcard hebt en die heb ik niet. Dus geen online lessen voor mij (wel preview lessen).quote:Op woensdag 27 april 2005 11:31 schreef vaagteken het volgende:
Leuk ding, ik had er al meer over gelezen op andere fora. Zat er ook al aan te denken om die misschien te kopen. Toch nog een paar vraagjes...Op de eerste plaats, hoe zijn die online lessen, in dat promo filmpje (met Eric Johnson_O_ ) ziet het er best goed uit, maar hoe is dat in het echt? Heb je trouwens ook zo'n abonnement genomen?
Ennuh, wat is een redelijke PC![]()
Dat klinkt goed! Bedankt! Ook zei iemand dat een fender telecaster misschien wel iets voor mij zou zijn door zijn goede acoustische klank, klopt dit een beetje? En van de epiphones welke zijn daarvan echte aanraders?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Trouwens doodmetaal, heb je al eens gedacht aan bijvoorbeeld een gibson sg faded. deze kosten rond de 800 euro en zijn volwaardige gibsons, met als uitzondering dat anders handgemaakte elementen nu machinaal gemaakt zijn. Het zijn echt prima klinkende gitaren voor een hele zachte prijs! Zeker geschikt voor the who, acdc en ledzep!
Kun je eens een opname die je met de Guitarport hebt gemaakt hier posten? Ik ben wel benieuwd!quote:Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Abonnement kan. Als je een creditcard hebt en die heb ik niet. Dus geen online lessen voor mij (wel preview lessen).
Tjek http://www.guitarport.com/requirements.html voor de systeemeisen. Valt dus wel mee.
Afgezien van de lessen heb je de meest belangrijke effectpedalen, de belangrijkste geluiden versterkers / cabinetten en je kunt vrij gemakkelijk een song opnemen / componeren.
Een geluidskaart met een line-out uitgang (mini-jack) naar of je eigen versterker is wel een must. Heb je beter geluid dan uit een paar pc-speakertjes. Geaarde stopcontacten zijn ook wel makkelijk. Dan hoor je die BUZZ niet zo. Ik heb niet van die stopcontacten in mijn woning.
Voor die prijs moet je het zeker niet laten. Kun je thuis mooi aan de slag. Als je het wilt aanschaffen om live on stage iets uit te voeren, dan is dit niet geschikt (wel weer een guitarpod die dezelfde kwaliteiten heeft, alleen wel 200 euro duurder).
Ik ben er zeer te vreden over.![]()
Het is een supervette 1976 LP Custom. Met de covers er af is het geluid iets feller, scherper, zonder dat ik vettigheid kwijt raak.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice axe![]()
[afbeelding]
Scheelt het veel als je de pickup-covers van je humbuckers haalt?
Ja omdat je niet tegen een geintje kon, maar dat maakt niet uit hoor... je moet doen wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik kan me het nog wel herrineren van die versterker. Je zei dat er een knopje op zit om buizen te simuleren en dat het geluid daar zo veel beter mee klonkt, dat je je afvroeg waarom dat eigelijk ook uit kon.
Maar ik weet ook nog waarom ik je geblokt heb.
Dat ga ik zeker even checken. Ik ga binnenkort maar weer even naar de feedback. Ik wil checken de:quote:Op woensdag 27 april 2005 18:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
trouwens op een telecaster KAN (niet op alle) een piezo-achitg element zitten waardoor de gitaar wat akoestischer lijkt, maar als je optreedt moet je dan wel rekening houden met een hoge kans op feedback omdat deze elementen vrij microfonisch zijn.
Ga maar eens naar de muziekwinkel, sluit een tele aan met zo'n element, schakel het in en schreeuw maar eens in het element. Buiten dat anderen misschien gek gaan kijken, hoor je jezelf door de versterker schreeuwen, wat dus ook betekent dat andere harde geluiden ook meekomen in je geluid en als dat teveel je eigen ampgeluid is gaat ie giga rondzingen!
Geen idee.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:16 schreef Hugo- het volgende:
BBM, wat is zo'n graad A Dipolma dan kwa niveau?
Drie vingerzetting van de blues- en de majeurtoonladder. De conventionele majeur- en mineurakkoorden moet je kennen. (en een paar -7 akkoorden, stuk of 4) Dan nog een aantal slaggitaarritmes en je moest de majeurtoonladder en majeur, mineur, sus, dim akkoorden kunnen bouwen en het verschil weten tussen -7 en -maj7. En dan nog een liedje spelen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef Hugo- het volgende:
Wat moest je er dan voor doen om hem te halen?
Precies, ik denk ook dat deze hel goed bij de stijl van doodmetaal past!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Probeer anders een SG! Die is ook lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |