quote:
Hij staat bij deze vrij om te antwoordenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
[quote]Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Gitarist het volgende:
[..]
En wat kost 'ie nieuw?
[..]
Dat zou je aan L_A_H moeten vragen
ja!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:03 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Yo HIM, heb jij die foto thuis gemaakt?
Hmm, je bedoelt die punten van die V? Eentje heeft er inmiddels aan de bovekant lakschade opgelopen, een tip; speel niet zittend met een Vquote:Op donderdag 21 april 2005 19:01 schreef Fixxxer het volgende:
Mooi Artemis! Nog een jackson-owner erbij
Koester die intacte puntjes zolang je ze nog hebt zou ik zeggenKoffer bij?
Afstellen vergroot je speelgenot! Het kost maar een paar euro's. Je toets wordt ingevet, hals wordt mooi afgesteld, intonatie wordt weer gecorrigeerd, fretten worden opgepoets, elementen worden afgesteld (hoogte); kortom: allerlei dingen die zicht in de loop der jaren voordoen worden opgelost en dit komt alleen maar ten goede van het speelgenot van een gitaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:32 schreef nozem het volgende:
Maar wat kan je er allemaal aan laten doen? Ik lees om de haverklap berichten van mensen die hun gitaar opnieuw af laten stellen, hun potmeters vervangen, dikkere frets erop laten zetten etc etc..
Ja, ik dacht het wel. Doe het tegenwoordig trouwens zelf.. Kost het alleen maar snaren en een potje met vet. (dat niet op de tafel staatquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:24 schreef Jorikjet het volgende:
hoeveel betaal je voor zoiets? 20 euro ofzo of..?
Ik let er niet meer op, tis een beetje zwart gemaakt met autolak geloof ik, maar mijn (punt)schade was ook niet zo erg als die van jou dan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hmm, je bedoelt die punten van die V? Eentje heeft er inmiddels aan de bovekant lakschade opgelopen, een tip; speel niet zittend met een V![]()
![]()
Heeft iemand miss tips om dit op te lossen? Want er zit nu dus een plek van 1 bij 2 mm zonder lak, dus gewoon kaal hout
![]()
Zou best kunnen... Is dat een goed dingetje?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef Jorikjet het volgende:
bedoel je niet een BD? (blues driver?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |