Het is een supervette 1976 LP Custom. Met de covers er af is het geluid iets feller, scherper, zonder dat ik vettigheid kwijt raak.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nice axe![]()
[afbeelding]
Scheelt het veel als je de pickup-covers van je humbuckers haalt?
Ja omdat je niet tegen een geintje kon, maar dat maakt niet uit hoor... je moet doen wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik kan me het nog wel herrineren van die versterker. Je zei dat er een knopje op zit om buizen te simuleren en dat het geluid daar zo veel beter mee klonkt, dat je je afvroeg waarom dat eigelijk ook uit kon.
Maar ik weet ook nog waarom ik je geblokt heb.
Dat ga ik zeker even checken. Ik ga binnenkort maar weer even naar de feedback. Ik wil checken de:quote:Op woensdag 27 april 2005 18:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
trouwens op een telecaster KAN (niet op alle) een piezo-achitg element zitten waardoor de gitaar wat akoestischer lijkt, maar als je optreedt moet je dan wel rekening houden met een hoge kans op feedback omdat deze elementen vrij microfonisch zijn.
Ga maar eens naar de muziekwinkel, sluit een tele aan met zo'n element, schakel het in en schreeuw maar eens in het element. Buiten dat anderen misschien gek gaan kijken, hoor je jezelf door de versterker schreeuwen, wat dus ook betekent dat andere harde geluiden ook meekomen in je geluid en als dat teveel je eigen ampgeluid is gaat ie giga rondzingen!
Geen idee.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:16 schreef Hugo- het volgende:
BBM, wat is zo'n graad A Dipolma dan kwa niveau?
Drie vingerzetting van de blues- en de majeurtoonladder. De conventionele majeur- en mineurakkoorden moet je kennen. (en een paar -7 akkoorden, stuk of 4) Dan nog een aantal slaggitaarritmes en je moest de majeurtoonladder en majeur, mineur, sus, dim akkoorden kunnen bouwen en het verschil weten tussen -7 en -maj7. En dan nog een liedje spelen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:12 schreef Hugo- het volgende:
Wat moest je er dan voor doen om hem te halen?
Precies, ik denk ook dat deze hel goed bij de stijl van doodmetaal past!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Probeer anders een SG! Die is ook lachen!
Nee joh, gewoon de Gibson SG faded, iets van 800 euro, en een reuze fijn gitaartjequote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Epiphone sg?
Ik weet niet hoe hij ze speelt, maar als je nummers van Opeth speelt, dan ben je wel al een tijdje bezig..quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
Welkom Fatality!
Hoe lang speel je al? heb je bandervaring?
O ok. Ik heb nog nooit iets van opeth gehoord vandaarquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:38 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij ze speelt, maar als je nummers van Opeth speelt, dan ben je wel al een tijdje bezig..
Ik heb 3 jaar akoestisch gedaan, maargoed bij die muziekschool leer je in de eerste 3 jaar vrij weinig. En nu heb ik in september 2003 een fender gekocht en 3 maandjes geleden een flextone. Maar in die tijd heb ik weinig serieus geoefend, maar nu ben ik goed op weg.quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
Welkom Fatality!
Hoe lang speel je al? heb je bandervaring?
Thanksquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja.
Progressieve deathmetal.. Speel er ook een paar nummers van. Hebben steeds van die rare akkoorden en leuke loopjes.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
O ok. Ik heb nog nooit iets van opeth gehoord vandaar
Dat lijkt me wel vet jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:59 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik ben bezig met harmony stukken op les
dat klinkt echt lekker, 2 gitaren, 1 solo, 2 stemmig
Sure; waar woon je?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:30 schreef Fixxxer het volgende:
wow das snel.
Nee ik wou eens wat spaans gitaar leren spelen, maar ik kan op internet daar nergens echt bruikbare theorie over vinden. Weet jij misschien iets, of ken je n goed boek of hoe ik misschien zelfs aan n leraar kom? (want die zijn er niet zoveel als bij normaal gitaarspel lijkt me)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |