Wat is de reden dat je hem wegdoet?quote:[b]Op maandag 25 april 2005 17:28
Nu ik me goed bedenk, volgens mij heb ik ergens in deze serie nog gepost dat ik dat ding had gekocht :p
Aantal maanden terug heb ik een semi accoustische gitaar gekocht... en sinds dien alleen maar daarop gespeeld. Blijkt dat ik dit veel leuker vind dan electrisch. Nu staat die versterker hier stof te vangen, beetje zonde dus.quote:Op maandag 25 april 2005 17:41 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je hem wegdoet?
You've got to be fucking kiddin me right?? De nieuw prijs van dat ding is 429 euro en jij wilt m nu verkopen voor 400?quote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Athaphian het volgende:
Nog geen jaar oud, vraagprijs eigenlijk rond de 400 euro, maar bieden mag ook.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:35 schreef Hammet het volgende:
[..]
You've got to be fucking kiddin me right?? De nieuw prijs van dat ding is 429 euro en jij wilt m nu verkopen voor 400?![]()
Ik kan me het nog wel herrineren van die versterker. Je zei dat er een knopje op zit om buizen te simuleren en dat het geluid daar zo veel beter mee klonkt, dat je je afvroeg waarom dat eigelijk ook uit kon.quote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Athaphian het volgende:
Wow, tijd geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest.... druk druk en nog eens druk.
Ik zie dat het erg hard gaat, de laatste gitaartopic waar ik in poste was nr 11 geloof ik, of nog lager :p.
In ieder geval waar ik voor kom:
Iemand intresse in een Marshall MG100dfx combo (100w electrische gitaar versterker) ?
Nog geen jaar oud, vraagprijs eigenlijk rond de 400 euro, maar bieden mag ook.
Nu ik me goed bedenk, volgens mij heb ik ergens in deze serie nog gepost dat ik dat ding had gekocht :p
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb m'n graad A diploma gehaalt.
wat houd dat in...?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb m'n graad A diploma gehaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |