Ik ontkracht eerder geruchten.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef DivineJester het volgende:
Open voor dit slowchat geneuzel maar een Clubfinancien topic, ik heb in al je betogen nog geen gerucht in terug gevonden.
Denk jij dat jij een mod bent of zo?quote:Klaar nu!
Deze is dusdanig goed dat ie nooit naar Ajax komt.quote:
En Diego blijft maar bij zijn standpuntquote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:over clubfinancien kom maar in t clubtopic ouwehoren, k veeg de vloer met je aan
of lees ff terug laatst een halve nacht met diego lopen posten over het geld bij PSV
Heeft deze ook de grote bek die nodig is om tussen de Sneijders te overleven?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Deze is dusdanig goed dat ie nooit naar Ajax komt.
Het is ze wel al een paar keer bijna gelukt !quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef johannes1986 het volgende:
Ze kunnen halen wie ze willen, maar de aansluiting bij de échte top in zowel Engeland als Europa zullen ze nooit halen..
En dat is?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
En Diego blijft maar bij zijn standpunt![]()
ja dat was lachwekkend, zn argumenten werden ondersteunt met oude berichten van jaren oudquote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En Diego blijft maar bij zijn standpunt![]()
:d vroeger ahd je tenminste nog Geretsquote:Op woensdag 20 april 2005 16:39 schreef johannes1986 het volgende:
Lijkt me toch eng, een Belg in je verdediging..![]()
Hier spreek je je dan toch een beetje tegen Rourkeboy.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan klopt het wel. Het blad.
[..]
Over het slechte Nederlands in het Zuiden des lands.
Liever een Belg dan een Nederlander tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2005 16:39 schreef johannes1986 het volgende:
De NRC. Het NRC Handelsblad. Niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef PyTh het volgende:
Hier spreek je je dan toch een beetje tegen Rourkeboy.
Zo werkt het dus niet.quote:[mod-modus]En nu BASTA[/mod-modus]
Een Braziliaan in je goal leek mij ook nooit zo'n goed idee.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:39 schreef johannes1986 het volgende:
Waarom dan niet? En minder dan wie?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat PSV financieel minder is.
Maar dat is niet zo.
PSV speelt nooit de rijke club.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom dan niet? En minder dan wie?
Feyenoord heeft de afgelopen jaren geen schulden gehad geloof ik. PSV wel, Ajax weet ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV speelt nooit de rijke club.
Maar voor veel dingen komt er wel altijd geld.
En ze staan er financieel beter voor dan Ajax en feyenoord.
Knap dat jij daar inzicht op hebt.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV speelt nooit de rijke club.
Maar voor veel dingen komt er wel altijd geld.
En ze staan er financieel beter voor dan Ajax en feyenoord.
bbc.co.ukquote:Steven Gerrard has pulled out of a deal to buy two houses in London, increasing speculation he will snub Chelsea to stay at Liverpool. (The Sun)
Tottenham are keen to sign PSV Eindhoven striker Jan Venegoor of Hesselink in the summer if Robbie Keane leaves. (The Sun)
Bolton chairman Phil Gartside is hopeful of sealing a £2m summer swoop for on-loan Liverpool striker El-Hadji Diouf. (Daily Mirror)
Aston Villa boss David O'Leary is eyeing a move for Newcastle's under-fire midfielder Nicky Butt at a cut-price £1.5m. (Daily Mirror)
England captain David Beckham says he is happy at Real Madrid and does not want to return to the Premiership. (The Independent)
Celtic goalkeeper Magnus Hedman is in talks with AIK Stockholm about a return to Sweden. (Daily Record)
op voetbalonline staat nu weer dat Bosvelt ook wel weer graag naar feyenoord wil. Waarschijnlijk alleen maar als hij inderdaad geen contract krijgt bij City. Als ik hem was zou ik ook bij City blijven.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef kavorka het volgende:
[..]
Daar is nu nog geen sprake van:
Bosvelt decision on ice
PAUL Bosvelt will have to wait until summer to see if Manchester City offer him a new contract.
The Dutch international's two-year agreement is up and so far City have stalled at offering the 35-year-old a new one, though there was talk of a six-month deal with an option for another six.
Boss Stuart Pearce said: "I have spoken with Paul and said we prefer to speak to him in the summer and he has been very good with that."
Bosvelt has made 26 Premiership appearances so far this season, and his contribution has been crucial considering the injuries to Joey Barton, Claudio Reyna, Steve McManaman and Trevor Sinclair during this campaign.
http://www.manchesteronli(...)decision_on_ice.html
voetbalonline is nog minder betrouwbaar dan voetbalzone.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
op voetbalonline staat nu weer dat Bosvelt ook wel weer graag naar feyenoord wil. Waarschijnlijk alleen maar als hij inderdaad geen contract krijgt bij City. Als ik hem was zou ik ook bij City blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |