Op wat,quote:Op woensdag 20 april 2005 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Komt wel goed
Ajax en feyenoord mensen zijn gewoon jaloers
Een boekjaar loopt niet van januari tot en met december toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef PyTh het volgende:
We zitten net in April man!
Hoe kun je dan een goed beeld krijgen over het resultaat van het jaar 2005????
Waarom is het 'de' NRC en niet 'het' NRC?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De NRC. Zouden die slecht ingelicht zijn?
Met welk geldquote:Op woensdag 20 april 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Souness wil bij de hervorming van Newcastle graag Owen, Wright-Phillips, Alan Smith en Scott Parker aantrekken.
Nee maar ik geloof dat die cijfers in Februari ergens in HET NRC gestaan hebben.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een boekjaar loopt niet van januari tot en met december toch?
C staat voor courant.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom is het 'de' NRC en niet 'het' NRC?
Geen idee waarom trouwens, want qua geld doen ze volgens mij echt niet onder voor de rest van de top in Engeland.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef johannes1986 het volgende:
Ze kunnen halen wie ze willen, maar de aansluiting bij de échte top in zowel Engeland als Europa zullen ze nooit halen..
Weer wat geleerdquote:C staat voor courant.
Het courant klopt niet, 't is de courant
Nieuwe Rotterdamsche Courant
Klopt wel al wordt de krant in de volksmond toch altijd HET NRC Handelsblad genoemdquote:Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
C staat voor courant.
Het courant klopt niet, 't is de courant
Nieuwe Rotterdamsche Courant
Over het NRC. Of is het de NRC?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt wel al wordt de krant in de volksmond toch altijd HET NRC genoemd
Waar hebben we het in godsnaam over!!!!![]()
Nooit meer dan, een aantal jaar terug deden ze toch wel mee in de top van de Engelse league.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef johannes1986 het volgende:
Ze kunnen halen wie ze willen, maar de aansluiting bij de échte top in zowel Engeland als Europa zullen ze nooit halen..
Nie zo bijdehand he DDquote:
Jajaja. Ik denk ik help ze even uit de brand met wat algemene info...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nie zo bijdehand he DD
Anders ga maar ff Italiaans "chatten" met je AC vriendjes op het PSV Netwerk forum![]()
Das lief van je knulquote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jajaja. Ik denk ik help ze even uit de brand met wat algemene info...
Handelsblad moet dan ook weer voorafgaan aan "Het" en niet "De"quote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt wel al wordt de krant in de volksmond toch altijd HET NRC Handelsblad genoemd
Waar hebben we het in godsnaam over!!!!![]()
Poging tot Calimero?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:27 schreef PyTh het volgende:
Wat jij wil knul, en slecht ingelicht is dat wat nieuws?
Over dat eigen vermogen betaal je alleen belasting, en in de vorm van het stadion is het nog niet eens liquide. Je kunt er dus alleen hypotheken op afsluiten.quote:Denk dat je als je huurt minder kwijt bent op jaarbasis maar goed.
Als je een eigen stadion hebt is dat ook eigen vermogen, als je huurt niet.
Zelf opleiden is goedkoper dan inkopen. Vergelijk Babel maar eens met die superspitsen van jullie. Over die miskopen zijn wij het eens, maar doe nou niet alsof PSV geen miskopen doet (Sibon).quote:En bla bla bla alle spelers kopen, wat heeft ajax de laatste paar jaar wel niet aan speler gekocht waar het gros gewoon dikke miskopen van zijn? ajax leidt wat meer spelers op uit eigen jeugd, PSV koopt gewoon goed in en verkoopt vaak met (dikke) winst.
Is toch makkelijk? Kampioenschap is min of meer binnen, premies voor de eerste ronde van de volgende CL dus ook. Sponsorcontracten zullen ook wel klaar liggen, plus de budgettering. Inkomsten van dit seizoen,zijn, op misschien een rondje CL meer of minder, ook wel duidelijk.quote:We zitten net in April man!
Hoe kun je dan een goed beeld krijgen over het resultaat van het jaar 2005????
Het is wel relevant, want de financieen bepalen wat PSV op de transfermarkt kan doen. Exit doorgeslagen enthousiasme dus.quote:Nu houden we er verder over op aangezien dit het Transfergeruchten Topic is![]()
Dan klopt het wel. Het blad.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef PyTh het volgende:
Klopt wel al wordt de krant in de volksmond toch altijd HET NRC Handelsblad genoemd
Over het slechte Nederlands in het Zuiden des lands.quote:Waar hebben we het in godsnaam over!!!!![]()
Open voor dit slowchat geneuzel maar een Clubfinancien topic, ik heb in al je betogen nog geen gerucht in terug gevonden.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef PJORourke het volgende:
Het is wel relevant, want de financieen bepalen wat PSV op de transfermarkt kan doen. Exit doorgeslagen enthousiasme dus.
Geen Belgen meerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef BZ het volgende:
Volgens VRT heeft Ajax interesse in het Belgische talent Anthony Vanden Borre. Ajax is niet de enige club die de 17-jarige verdediger van RSC Anderlecht zou willen inlijven.
Ook Inter Milan, Hamburg en Olympique Marseille zouden de verrichtingen van het talent volgen. Vanden Borre heeft echter in de media te kennen gegeven dat hij graag nog in Brussel wilt blijven.
Zal wel met je leeftijd te maken hebben, maar ik geloof dat ze in 97 2de zijn geworden...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:08 schreef johannes1986 het volgende:
Hm..maar niet echt dat ze serieuze kanshebbers waren om kampioen te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |