Ik zie ze allebei ook niet snel vertrekken naar een club als de Spurs eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Park en Vennegoor zijn niet echt overbodig, me dunkt.
Dat zou je verwachten, maar Park doet nogal moeilijk met het verlengen van zijn contract omdat er wat interesse is.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, Park wordt wat lastiger.
Maar die Koreanen zijn vast wel loyaal aan Hiddink,.
Liever niet. Hij is een goede keeper, maar tegen PSV of Feyenoord gaat hij weer lelijk in de fout.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef csar het volgende:
Oliver Kahn naar Ajax
Arme Jol. Hij had al een turbulent seizoen achter de rug. Tottenham Hotspur was moeilijk vooruit te branden waardoor die slecht Engelssprekende Fransoos Jacques Santini ontslag kreeg en Martin de boel mocht overnemen. Nu staan ze weer ergens in de middenmoot en ik denk niet dat hij nog een keer zin heeft om zich zorgen te maken voor degradatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:06 schreef johannes1986 het volgende:
Heel psv naar de spurs...![]()
k weet t goed gemaakt, hun mogen VoH en Park, krijgen wij Carrick / Kanouté en Defoe![]()
Sorry hoor, maar mogen de PSV'ers ook bij een andere club dan VfL Wolfsburg of Tottenham Hotspur?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef johannes1986 het volgende:
Alle overbodige psv-spelers naar VFL Wolfsburg / Tottenham Hotspur![]()
![]()
bbc.co.ukquote:Manchester United have approached Real Madrid about a possible swap deal involving strikers Ruud van Nistelrooy and Michael Owen. (Daily Express, The Sun)
Chelsea striker Mateja Kezman could make a Ł5m move to PSV Eindhoven this summer. (Daily Express)
Everton striker Duncan Ferguson is ready to take a 50% cut in his wages to continue playing at the club next season. (The Times, Daily Mail)
Ferguson will sign a new contract and then retire in 2006. (The Sun)
Real Betis winger Joaquin could still become a Chelsea player. (The Independent)
On-loan AC Milan striker Hernan Crespo has been told that Chelsea will easily replace him if he decides to stay in Italy. (Daily Mirror)
Ajax defender Hatem Trabelsi is being chased by Arsenal and Newcastle. (The Sun)
Blackburn and Crystal Palace players exchanged blows in the tunnel at half-time of Wednesday's Premiership match. (Daily Mail)
Liverpool have been linked with Argentine midfielder Aimar, who could leave Valencia in the summer. (The Independent)
Neil Lennon may reach a final agreement on a new Celtic deal by next week, according to his agent. (Daily Record)
Rangers defender Marvin Andrews moved a step closer to a comeback, despite a knee ligament problem, by coming through a training session. (Daily Record)
RvN doet het momenteel niet goed, maar die Owen is nog een veel grotere prutser. zou weer (net zoals bij Stam) een domme zet van ManU zijn...quote:Manchester United have approached Real Madrid about a possible swap deal involving strikers Ruud van Nistelrooy and Michael Owen. (Daily Express, The Sun)
Ze hebben alleen maar Defoe, Kanoute en Robbie Keane en een optie op de gehuurde Mido, dus óf ze zien in lange Jan een ijzersterke verdediger óf ze waren niet nuchter toen ze dat bedachten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef Dos37 het volgende:
Lange jan naar de spurs lijkt me leuk voor hem
Cissé is toch een franse aanvaller en ook reserve van het franse elftal wat moet hij als vervanger van Vogel (middenvelder) en bij PSVquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Cisse van PSG naar PSV. Vervanger voor Vogel.
Er is inderdaad ook maar 1 Jansen in het Nederlands voetbal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cissé is toch een franse aanvaller en ook reserve van het franse elftal wat moet hij als vervanger van Vogel (middenvelder) en bij PSV![]()
Volgens mij is de naam Cisse ongeveer het "de Vries" of "Visser" van de Franse kolonies.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cissé is toch een franse aanvaller en ook reserve van het franse elftal wat moet hij als vervanger van Vogel (middenvelder) en bij PSV![]()
Er zijn meer mensen die Cisse heten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Paul Put nu kandidaat nummer 1, begreep ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Kaalhei het volgende:
De komst van Stevens wordt ineens hoogst onzeker nu hij heeft aangegeven meer tijd aan zijn gezin te willen besteden en niet bij Koln weggaat om ergens anders aan de slag te gaan.
Is 't een Haantje of een Antilliaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Nou, fors... Bij Monaco deed hij het in de CL goed. Scoorde nog tegen jullie bijvoorbeeld. Bij West Ham in Engeland was ie aardig. Speelde in 2002/03 25 keer mee in de PL, met 1 goal. West Ham degradeerde toen wel. Het is wel een atleet, goed loopvermogen, maar verdedigender dan Van Bommel bijvoorbeeld. Volgens mij is hij nog geen international, wel jeugdinternational.
Zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:12 schreef johannes1986 het volgende:
Cisse hoeft psv ook niet te betalen hoor
Het is een Fransman.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is 't een Haantje of een Antilliaan?
Senegalese roots, meen ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is 't een Haantje of een Antilliaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |