Poste ik gisteren in het Ajax-topicquote:Op donderdag 21 april 2005 09:20 schreef appelsientje het volgende:
Ik las net in de krant dat vdv niet bij tekened bij Ajax
oquote:Op donderdag 21 april 2005 09:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Poste ik gisteren in het Ajax-topic.
bbc.co.ukquote:Juventus striker David Trezeguet says he wants to join France international team-mate Thierry Henry at Arsenal. (The Sun)
Wolves boss Glenn Hoddle is stalling on contract talks because he wants to take over at West Ham in the summer. (Daily Mirror)
Birmingham manager Steve Bruce admits he would like to sign Chelsea striker Mikael Forssell on loan again. (The Sun)
Bruce is also chasing Juventus' Ł5m-rated Ghanaian midfielder Stephen Appiah. (Daily Express)
Boudewijn Zenden has thrown his Middlesbrough future into doubt by putting contract talks off until the end of the season. (Daily Mirror)
Chelsea captain John Terry is set to be named PFA Player of the Year on Sunday. (The Sun)
On-loan AC Milan striker Hernan Crespo has been given the all-clear to play against Chelsea if the teams meet in the Champions League final. (The Sun)
Bayern Munich midfielder Owen Hargreaves has snubbed Spurs and Aston Villa by saying he will stay in Germany for another season. (Daily Express)
Wolves will listen to offers for striker Henri Camara, currently on loan at Southampton, in the summer. (The Independent)
Bolton forward El-Hadji Diouf says he would be happy to sign for the club permanently from Liverpool. (Daily Telegraph)
Oe, heet van de naald.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:20 schreef appelsientje het volgende:
Ik las net in de krant dat vdv niet bij tekend bij Ajax
Hadden de Eagels niet pas geleden Gerard Marsman aangesteld?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snoei naar GA Eagles als trainer.
Volgens mij iets administratiefs ofzo, Directeur of hoofd-opleidingen...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:04 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Hadden de Eagels niet pas geleden Gerard Marsman aangesteld?
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Van Nistelrooy zou zijn aangeboden aan Barca en Real
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]![]()
Bron?
Dan hebben ze hun verstand verloren bij Man Utd.
Wat moet Barca in Godsnaam met die prutser.quote:'Man United leurt weer met Van Nistelrooy'
21/4/2005 12:58
Manchester United is opnieuw de marktwaarde van Ruud van Nistelrooy aan het peilen. De Engelse topclub zou zijn spits volgens de Spaanse sportkrant MARCA, die zijn zaakwaarnemer Rodger Linse als stille bron aanvoert, hebben aangeboden bij Barcelona en Real Madrid.
De reden dat er sprake zou zijn van een aanstaande breuk tussen Man United en Van Nistelrooy zou zijn dat de Nederlandse international niet meer op goede voet zou staan met manager Alex Ferguson en zijn medespelers. MARCA rept zelfs van een 'vrijwel onhoudbare situatie'.
Van Nistelrooy zelf heeft nooit zoiets laten doorschemeren. Hij zegt het altijd uitstekend naar zijn zin te hebben bij Manchester United en verlengde zijn contract tot medio 2008, waarmee hij alle geruchten ontkrachtte.
Logischer is het om te denken dat ManU een puur economische afweging maakt. Is de club in staat om veel geld te vangen voor de 28-jarige goalgetter, die fysiek de laatste jaren flink wat tegenslagen moest verwerken, én kan Ferguson een waardige vervanger aantrekken, dan is een transfer een goede zaak.
Vorig jaar leurde Manchester United ook al met Van Nistelrooy, maar bleef een transfer uit omdat geďnteresseerde clubs hem te duur vonden. Nu zou de waarde van Van The Man naar verluidt zijn gezakt tot achttien ŕ twintig miljoen euro.
Barcelona en Real Madrid zouden aantrekkelijke clubs zijn om zaken mee te doen aangezien Man United meer dan een oogje heeft op Carles Puyol, de aanvoerder van Barça, en Michael Owen, de Engelse spits van Real Madrid.
Nou nou nou nou nou zeg, Daggla toch!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Wat moet Barca in Godsnaam met die prutser..
Yeah right. Die Barros maakt niks klaar. Waardeloze voetballerquote:Op donderdag 21 april 2005 10:28 schreef stevengerrard het volgende:
Milan Baros (Liverpool): Nadat Valencia zich al gemeld had, besloot Juventus ook maar te informeren naar de spits. (The Independent)
Dat denk ik niet. Past goed bij het spel van Valencia en Deportivo eventueel.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yeah right. Die Barros maakt niks klaar. Waardeloze voetballer
Van wat ik bij MotD, interlands en de CL zie verprutst hij veel te veel kansen en creëert er te weinigquote:Op donderdag 21 april 2005 13:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Past goed bij het spel van Valencia en Deportivo eventueel.
Wat interlands betreft betwijfel ik dat. De rest constateer ik ook. Conclusie dat hij niet op z'n plaats is bij Liverpool.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van wat ik bij MotD, interlands en de CL zie verprutst hij veel te veel kansen en creëert er te weinig
Ik zie als Liverpool-fan liever dat 'ie gaat voor een paar miljoenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat interlands betreft betwijfel ik dat. De rest constateer ik ook. Conclusie dat hij niet op z'n plaats is bij Liverpool.
Dat kan ik me voorstellen dan ja. Zonde eigenlijk. Ik vond 't een leuke spits, na Euro 2004.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zie als Liverpool-fan liever dat 'ie gaat voor een paar miljoen
Park en Vennegoor zijn niet echt overbodig, me dunkt.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef johannes1986 het volgende:
Alle overbodige psv-spelers naar VFL Wolfsburg / Tottenham Hotspur![]()
![]()
Park zal ook niet vertrekken, Lange Jan denk ik welquote:Op donderdag 21 april 2005 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Park en Vennegoor zijn niet echt overbodig, me dunkt.
Inderdaad, Park wordt wat lastiger.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:05 schreef du_ke het volgende:
Lange Jan is zeker niet overbodig maar wel vervangbaar.
Ik zie ze allebei ook niet snel vertrekken naar een club als de Spurs eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Park en Vennegoor zijn niet echt overbodig, me dunkt.
Dat zou je verwachten, maar Park doet nogal moeilijk met het verlengen van zijn contract omdat er wat interesse is.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, Park wordt wat lastiger.
Maar die Koreanen zijn vast wel loyaal aan Hiddink,.
Liever niet. Hij is een goede keeper, maar tegen PSV of Feyenoord gaat hij weer lelijk in de fout.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef csar het volgende:
Oliver Kahn naar Ajax
Arme Jol. Hij had al een turbulent seizoen achter de rug. Tottenham Hotspur was moeilijk vooruit te branden waardoor die slecht Engelssprekende Fransoos Jacques Santini ontslag kreeg en Martin de boel mocht overnemen. Nu staan ze weer ergens in de middenmoot en ik denk niet dat hij nog een keer zin heeft om zich zorgen te maken voor degradatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:06 schreef johannes1986 het volgende:
Heel psv naar de spurs...![]()
k weet t goed gemaakt, hun mogen VoH en Park, krijgen wij Carrick / Kanouté en Defoe![]()
Sorry hoor, maar mogen de PSV'ers ook bij een andere club dan VfL Wolfsburg of Tottenham Hotspur?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef johannes1986 het volgende:
Alle overbodige psv-spelers naar VFL Wolfsburg / Tottenham Hotspur![]()
![]()
bbc.co.ukquote:Manchester United have approached Real Madrid about a possible swap deal involving strikers Ruud van Nistelrooy and Michael Owen. (Daily Express, The Sun)
Chelsea striker Mateja Kezman could make a Ł5m move to PSV Eindhoven this summer. (Daily Express)
Everton striker Duncan Ferguson is ready to take a 50% cut in his wages to continue playing at the club next season. (The Times, Daily Mail)
Ferguson will sign a new contract and then retire in 2006. (The Sun)
Real Betis winger Joaquin could still become a Chelsea player. (The Independent)
On-loan AC Milan striker Hernan Crespo has been told that Chelsea will easily replace him if he decides to stay in Italy. (Daily Mirror)
Ajax defender Hatem Trabelsi is being chased by Arsenal and Newcastle. (The Sun)
Blackburn and Crystal Palace players exchanged blows in the tunnel at half-time of Wednesday's Premiership match. (Daily Mail)
Liverpool have been linked with Argentine midfielder Aimar, who could leave Valencia in the summer. (The Independent)
Neil Lennon may reach a final agreement on a new Celtic deal by next week, according to his agent. (Daily Record)
Rangers defender Marvin Andrews moved a step closer to a comeback, despite a knee ligament problem, by coming through a training session. (Daily Record)
RvN doet het momenteel niet goed, maar die Owen is nog een veel grotere prutser. zou weer (net zoals bij Stam) een domme zet van ManU zijn...quote:Manchester United have approached Real Madrid about a possible swap deal involving strikers Ruud van Nistelrooy and Michael Owen. (Daily Express, The Sun)
Ze hebben alleen maar Defoe, Kanoute en Robbie Keane en een optie op de gehuurde Mido, dus óf ze zien in lange Jan een ijzersterke verdediger óf ze waren niet nuchter toen ze dat bedachten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef Dos37 het volgende:
Lange jan naar de spurs lijkt me leuk voor hem
Cissé is toch een franse aanvaller en ook reserve van het franse elftal wat moet hij als vervanger van Vogel (middenvelder) en bij PSVquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Cisse van PSG naar PSV. Vervanger voor Vogel.
Er is inderdaad ook maar 1 Jansen in het Nederlands voetbal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cissé is toch een franse aanvaller en ook reserve van het franse elftal wat moet hij als vervanger van Vogel (middenvelder) en bij PSV![]()
Volgens mij is de naam Cisse ongeveer het "de Vries" of "Visser" van de Franse kolonies.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cissé is toch een franse aanvaller en ook reserve van het franse elftal wat moet hij als vervanger van Vogel (middenvelder) en bij PSV![]()
Er zijn meer mensen die Cisse heten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Paul Put nu kandidaat nummer 1, begreep ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Kaalhei het volgende:
De komst van Stevens wordt ineens hoogst onzeker nu hij heeft aangegeven meer tijd aan zijn gezin te willen besteden en niet bij Koln weggaat om ergens anders aan de slag te gaan.
Is 't een Haantje of een Antilliaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Nou, fors... Bij Monaco deed hij het in de CL goed. Scoorde nog tegen jullie bijvoorbeeld. Bij West Ham in Engeland was ie aardig. Speelde in 2002/03 25 keer mee in de PL, met 1 goal. West Ham degradeerde toen wel. Het is wel een atleet, goed loopvermogen, maar verdedigender dan Van Bommel bijvoorbeeld. Volgens mij is hij nog geen international, wel jeugdinternational.
Zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:12 schreef johannes1986 het volgende:
Cisse hoeft psv ook niet te betalen hoor
Het is een Fransman.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is 't een Haantje of een Antilliaan?
Senegalese roots, meen ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is 't een Haantje of een Antilliaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |