En op Eurosport frans bekervoetbal. En voor degene met Canal+ M'boro-Fulham.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:09 schreef AirRaid het volgende:
op de eerste duitser is nu Schalke-Werder Bremen
Ajax supporters mogen niet meer met de trein.quote:
Oh die.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax supporters mogen niet meer met de trein.
Wouter Bos is toch een Ajacied ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax supporters mogen niet meer met de trein.
If so, nog een reden om die kwal niet aardig (zacht uitgedrukt) te vinden.quote:
naar de zon mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef JaWi het volgende:
Uitgegeten.
Morgenochtend om 6 uur ouders op vakantie.
Als ze maar weg zijnquote:
pre-meet thuis bij Jawi dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als ze maar weg zijn.
Maar nee, ze hadden 2 maanden terug een weekje rome gepland![]()
.
Nee hoor, ik heb alles gevolgt, jij mij alleen nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Bluezzie! Je hebt wat gemist vandaag.
nee, we gaan je niet vermaken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Werkdagje van 6 tot 21 en we zijn nog lang niet moe nog lange niet nog lange niet![]()
vandaag lekker de hele dag vrij gehad en lekker liggen luierenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Werkdagje van 6 tot 21 en we zijn nog lang niet moe nog lange niet nog lange niet![]()
Nee, dat moest er ook nog eens bijkomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alles gevolgt, jij mij alleen niet![]()
ha muts!quote:
grinz.. donderdagavond gaat er door de aanvoerder van het 2e een hartig woordje gewisseld worden met de spelers van het 1e en daar mag ik niet bij zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:01 schreef mitt het volgende:
[..]
ha muts!
hoe is het nou verder gegaan met je soap?
Hij moet niet, hij wil het zelfquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom moet de aanvoerder van het tweede de mannen van het eerste toe gaan spreken?
Dat zijn dan zeker slapjanussen, lijkt wel of hen een aantal bier aangeboden is om maar niks te doen. Ik hoop dat het hem lukt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Hij moet niet, hij wil het zelfhij vind de mannen van het 1e slapjanussen dat ze zich later overrulen door het bestuur
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |