Als ze maar weg zijnquote:
pre-meet thuis bij Jawi dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als ze maar weg zijn.
Maar nee, ze hadden 2 maanden terug een weekje rome gepland![]()
.
Nee hoor, ik heb alles gevolgt, jij mij alleen nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Bluezzie! Je hebt wat gemist vandaag.
nee, we gaan je niet vermaken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Werkdagje van 6 tot 21 en we zijn nog lang niet moe nog lange niet nog lange niet![]()
vandaag lekker de hele dag vrij gehad en lekker liggen luierenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Werkdagje van 6 tot 21 en we zijn nog lang niet moe nog lange niet nog lange niet![]()
Nee, dat moest er ook nog eens bijkomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alles gevolgt, jij mij alleen niet![]()
ha muts!quote:
grinz.. donderdagavond gaat er door de aanvoerder van het 2e een hartig woordje gewisseld worden met de spelers van het 1e en daar mag ik niet bij zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:01 schreef mitt het volgende:
[..]
ha muts!
hoe is het nou verder gegaan met je soap?
Hij moet niet, hij wil het zelfquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom moet de aanvoerder van het tweede de mannen van het eerste toe gaan spreken?
Dat zijn dan zeker slapjanussen, lijkt wel of hen een aantal bier aangeboden is om maar niks te doen. Ik hoop dat het hem lukt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Hij moet niet, hij wil het zelfhij vind de mannen van het 1e slapjanussen dat ze zich later overrulen door het bestuur
![]()
Paar jaartjes geduld en je wordt op je wenken bedient.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef keeper het volgende:
To hell with Benedictus.
En gelijk heeft ie!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:17 schreef just me het volgende:
[Hij moet niet, hij wil het zelfhij vind de mannen van het 1e slapjanussen dat ze zich later overrulen door het bestuur
![]()
Ik ga mee... eeuh naar bed dan ... eeuh mijn eigen bedjequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat ook een keertje vroeg, naar bed met Paulde leeuw
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef keeper het volgende:
To hell with Benedictus.
het nadeel is dat je dan behalve voetbal ook over golf, cricket en tennis moet ouwehoerenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Trouwens het wordt tijd dat Concordia eens een flinke sterke vrouw als voorzitter krijgt.
Schalke en Werder nog niet klaar dus?quote:
Hehe, eindelijk weer regelmatig sex is best gezond ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef popolon het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen sinds ik hier ben
Sport meer dan ooit
Nope. Ailton moet het nu beslissenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Schalke en Werder nog niet klaar dus?
Ik ga de tv er niet meer voor aanzetten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Ailton moet het nu beslissenOp de lat.
Slpaen is voor watjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef JaWi het volgende:
* JaWi slapen. Morgen om 7 uur ouders naar Schiphol brengen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk weer regelmatig sex is best gezond ja.
Schwalbe!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |