Paar jaartjes geduld en je wordt op je wenken bedient.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef keeper het volgende:
To hell with Benedictus.
En gelijk heeft ie!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:17 schreef just me het volgende:
[Hij moet niet, hij wil het zelfhij vind de mannen van het 1e slapjanussen dat ze zich later overrulen door het bestuur
![]()
Ik ga mee... eeuh naar bed dan ... eeuh mijn eigen bedjequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat ook een keertje vroeg, naar bed met Paulde leeuw
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef keeper het volgende:
To hell with Benedictus.
het nadeel is dat je dan behalve voetbal ook over golf, cricket en tennis moet ouwehoerenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
Trouwens het wordt tijd dat Concordia eens een flinke sterke vrouw als voorzitter krijgt.
Schalke en Werder nog niet klaar dus?quote:
Hehe, eindelijk weer regelmatig sex is best gezond ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef popolon het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen sinds ik hier ben
Sport meer dan ooit
Nope. Ailton moet het nu beslissenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Schalke en Werder nog niet klaar dus?
Ik ga de tv er niet meer voor aanzetten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Ailton moet het nu beslissenOp de lat.
Slpaen is voor watjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef JaWi het volgende:
* JaWi slapen. Morgen om 7 uur ouders naar Schiphol brengen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk weer regelmatig sex is best gezond ja.
Schwalbe!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |