Ik ook weer, mijn eigen ikke. (Relatief dan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:29 schreef golfer het volgende:
<----------
Zo, ik ben mijn eigen vertrouwde ik weer.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:33 schreef Bjoro het volgende:
verzin nu net ff een grapje aangaande de nieuwe paus en zijn sexuele afkeer .....
Paus Benen-dicht-dus .........ik vond hem zelf wel grappig
dan moet ik meteen aan Rob de Nijs denken ....quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:37 schreef Bjoro het volgende:
dan moet ik meteen aan Rob de Nijs denken ....![]()
Gelukkig welquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
He Tong, je bent weer de (bijna) de enige Tong.
Tuurlijk, maar eigenlijk niks voor mij. De laatste dagen iets te veel op de voorgrond.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:32 schreef Suijk het volgende:
Maar het was wel even leuk toch?
Altijd bescheiden he, onze tong.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar eigenlijk niks voor mij. De laatste dagen iets te veel op de voorgrond.
Vier het idd niet.Nodig rondt die tijd altijd een man of 8 van m'n voetbalvrienden uit om het nederlands elftal te kijken met eenj kratje bier onder de tafel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Altijd bescheiden he, onze tong.
Jij houdt ook niet van je eigen verjaardagsfeestjes of wel ?
Jullie zitten onder de tafel voetbal te kijken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Vier het idd niet.Nodig rondt die tijd altijd een man of 8 van m'n voetbalvrienden uit om het nederlands elftal te kijken met eenj kratje bier onder de tafel.
Je snapt het weer eens niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie zitten onder de tafel voetbal te kijken?
Het vrouwtje ligt ziek op bed en jij gaat maar naar McDonalds.quote:
Haha, zo is het wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het vrouwtje ligt ziek op bed en jij gaat maar naar McDonalds.
Que?quote:
Mietjequote:Op dinsdag 19 april 2005 20:58 schreef Noca het volgende:
ik ben trouwens wel degene die altijd kookt
Goeie tip.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:09 schreef AirRaid het volgende:
op de eerste duitser is nu Schalke-Werder Bremen
En op Eurosport frans bekervoetbal. En voor degene met Canal+ M'boro-Fulham.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:09 schreef AirRaid het volgende:
op de eerste duitser is nu Schalke-Werder Bremen
Ajax supporters mogen niet meer met de trein.quote:
Oh die.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax supporters mogen niet meer met de trein.
Wouter Bos is toch een Ajacied ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax supporters mogen niet meer met de trein.
If so, nog een reden om die kwal niet aardig (zacht uitgedrukt) te vinden.quote:
naar de zon mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:10 schreef JaWi het volgende:
Uitgegeten.
Morgenochtend om 6 uur ouders op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |