Lijkt er wel een beetje op, maar lijkt me niet. Hij lijkt ook een beetje op Lurchquote:
1 film goedquote:Op woensdag 20 april 2005 17:20 schreef victorinox het volgende:
Speelt ie in Lock, Stock and Two Smoking Barrels?
En das 2 films goed...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:24 schreef victorinox het volgende:
Dan ook LXG.
hey.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:30 schreef BwennieBren het volgende:
Snatch!
hoi allenwas weer ff aan gluren hier
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:30 schreef BwennieBren het volgende:
Snatch!
hoi allenwas weer ff aan gluren hier
Helaas heel even maar, krijg wordt weer werk op mijn bureau gelegd (het is gvd half 6!!quote:
Waar is Gorro danquote:Op woensdag 20 april 2005 17:40 schreef victorinox het volgende:
Alle old school trivia fokkers zijn weer terug.
Speelt ie ook in Snatch?
Nooit geweten/herkend.
Het sloeg er meer op dat ik wat Britse humor overneem en dus ook hun denkwijzequote:Op woensdag 20 april 2005 17:42 schreef victorinox het volgende:
En nee mamamiep, het is geen Engelse comedy...
Dat Gorro toen wel mee deed (en de stand bij hield) maar nu niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:46 schreef Chielus het volgende:
even offtopic, (ik loop hier pas een paar maanden rond) maar wat was het verschil tussen de Trivia nu en vroeger??
Andere mensen grotendeels. En doordat het nog niet zo lang bestond (de meeste old school zijn vanaf het begin erbij) zijn veel regels ondertussen erbij gezet.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:46 schreef Chielus het volgende:
even offtopic, (ik loop hier pas een paar maanden rond) maar wat was het verschil tussen de Trivia nu en vroeger??
Doet die echt niet meer meequote:Op woensdag 20 april 2005 17:48 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat Gorro toen wel mee deed (en de stand bij hield) maar nu niet meer.
Het enige verschil zijn de verschillende fokkers die meedoen.
Nou, nu is het elke maand een nieuwe telling + de maand zit in de titel. Vroeger liep het gewoon door. Ik denk dat we tot de 150 zijn gegaan of zo, weet het eigenlijk niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:49 schreef Chielus het volgende:
oke, dacht dat het een hele andere opzet was ofzo....
Offtopic Klopt, in de OP staat volgens mij nog een link naar het laatste gevulde deel, toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
En ook voor Slowchat was een apart topic, maar dat is na 10 delen ter ziele gegaan...
On-topic:
Geen idee
Nope...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef mamamiep het volgende:
Sneeuwwitje dan? Is geen comedy
.
spiegel let ik nu op, let vaak op de details ipv. het grote beeld tegenwoordig
Nope...quote:
Dat kun je nu meteen doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, ik moest eigenlijk nog een vraag stellen.
Dat is goed.quote:Wizard of Oz?
Nee, een Belg.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:44 schreef mamamiep het volgende:
Is het een Fransman?
Dat schrapt makkelijk wegquote:Op woensdag 20 april 2005 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, een Belg.
Hmm, zoveel Belgen ken ik niet. Tenminste geen Belgen met een spits gezichtquote:
Indeed.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:53 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat schrapt makkelijk wegVan Damme?
Dan vind ik hem niet heel erg lijkenquote:
Yes!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:17 schreef California het volgende:
Natasha Lyonne.
je bent echt terug hequote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef mamamiep het volgende:
Ik ga naar huis. Ik kom vanavond nog wel terug.
toch fout dat je toch weer mee gaat doen en nog geen punten haalt![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Timothy Hutton?
Goed mogelijk. Waar kan ik dat nakijken?quote:In een film die ik nog niet heb gezien?
Dat risico neem ik niet sinds ik meerdere films die ik had getankt vervolgens in de Sneak Preview kreegquote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef California het volgende:
Ja dus. En ik zie dat maar weinig Nederlanders/Belgen hem gezien hebben; hij heeft op Moviemeter 10 stemmen. Ik had gedacht dat meer mensen hem gedownload zouden hebben.
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Chielus het volgende:
tja, of je moet weten naar welke sneak je gaat.
* Chielus gaat morgen naar Sin City (europese sneak premiere, kwist ook niet dat dat bestond)![]()
Khalein +1 wellichtquote:Op woensdag 20 april 2005 20:56 schreef Khalein het volgende:
Hey, da's Chris O'Donnell... Kinsey wellicht?
En omdat het een neger is.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samuel L. Jackson.
Omdat hij er pas na een edit bij kwam.
Het gaat niet om edits, en ook niet om huidskleurquote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samuel L. Jackson.
Cool. Hoe zit dat dan precies in elkaar?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Chielus het volgende:
tja, of je moet weten naar welke sneak je gaat.
* Chielus gaat morgen naar Sin City (europese sneak premiere, kwist ook niet dat dat bestond)![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samuel L. Jackson.
Joe Pesci omdat hij links draagt.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het gaat niet om edits, en ook niet om huidskleur
De persoon is goed, de reden vreemd genoeg nietquote:Op woensdag 20 april 2005 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Joe Pesci omdat hij links draagt.
Neh, het zit 'm toch echt meer in de rollen die ze hebben vertolkt...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De rest heeft z'n haar nooit geblondeerd?
Ching chingquote:Op woensdag 20 april 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Pesci is de enige die nooit een stem heeft gedaan in een tekenfilm
Robert de Niro - Shark Tale
Christopher Walken - Antz
Willem Dafoe - Finding Nemo
Samuel L. Jackson - The Incredibles
Ben Stiller - Madagascar
Kevin Spacey - A Bug's life
Ehm, eerlijk gezegd niet zozeer datquote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
De combinatie van Mafia en Billy Crystal deed het hem ofniet?
Ik slechts 3. Maar misschien wel eentje die jij niet hadquote:Op woensdag 20 april 2005 22:54 schreef California het volgende:
* Califo slaps SoK around a bit with a large trout
Argh, wat erg. Ik wilde daarnet bijna een vraag over hem stellen. Ik kan er nu maar 5 bedenken.
Vast.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik slechts 3. Maar misschien wel eentje die jij niet had.
Spiderman 2quote:
De titels zijn iig goedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:57 schreef California het volgende:
Thirteen Days
The Cell
Happiness
Head of State
Kinsey
Changing Lanes
Vast..
Die was aan SoKquote:
Dat weet ikquote:Anyhoe... De acteur heet Dylan Baker!
I know... Maar wat ik daarvan moet denken hequote:
Ja, hij zit namelijk in Kinseyquote:Op woensdag 20 april 2005 23:17 schreef Khalein het volgende:
Ja, duh... Je was toch met een vraag over hem bezig?![]()
Ik wilde net de vraag verlagen naar 3 films, had deze post gemist.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef Khalein het volgende:
Escape from L.A.
Hot Shots (& Part Deux geloof ik)
Naam weet ik al helemaal niet meerTime for bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |