Offtopic Klopt, in de OP staat volgens mij nog een link naar het laatste gevulde deel, toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
En ook voor Slowchat was een apart topic, maar dat is na 10 delen ter ziele gegaan...
On-topic:
Geen idee
Nope...quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef mamamiep het volgende:
Sneeuwwitje dan? Is geen comedy
.
spiegel let ik nu op, let vaak op de details ipv. het grote beeld tegenwoordig
Nope...quote:
Dat kun je nu meteen doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, ik moest eigenlijk nog een vraag stellen.
Dat is goed.quote:Wizard of Oz?
Nee, een Belg.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:44 schreef mamamiep het volgende:
Is het een Fransman?
Dat schrapt makkelijk wegquote:Op woensdag 20 april 2005 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, een Belg.
Hmm, zoveel Belgen ken ik niet. Tenminste geen Belgen met een spits gezichtquote:
Indeed.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:53 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat schrapt makkelijk wegVan Damme?
Dan vind ik hem niet heel erg lijkenquote:
Yes!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:17 schreef California het volgende:
Natasha Lyonne.
je bent echt terug hequote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef mamamiep het volgende:
Ik ga naar huis. Ik kom vanavond nog wel terug.
toch fout dat je toch weer mee gaat doen en nog geen punten haalt![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Timothy Hutton?
Goed mogelijk. Waar kan ik dat nakijken?quote:In een film die ik nog niet heb gezien?
Dat risico neem ik niet sinds ik meerdere films die ik had getankt vervolgens in de Sneak Preview kreegquote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef California het volgende:
Ja dus. En ik zie dat maar weinig Nederlanders/Belgen hem gezien hebben; hij heeft op Moviemeter 10 stemmen. Ik had gedacht dat meer mensen hem gedownload zouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |