quote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Chielus het volgende:
tja, of je moet weten naar welke sneak je gaat.
* Chielus gaat morgen naar Sin City (europese sneak premiere, kwist ook niet dat dat bestond)![]()
Khalein +1 wellichtquote:Op woensdag 20 april 2005 20:56 schreef Khalein het volgende:
Hey, da's Chris O'Donnell... Kinsey wellicht?
En omdat het een neger is.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samuel L. Jackson.
Omdat hij er pas na een edit bij kwam.
Het gaat niet om edits, en ook niet om huidskleurquote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samuel L. Jackson.
Cool. Hoe zit dat dan precies in elkaar?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Chielus het volgende:
tja, of je moet weten naar welke sneak je gaat.
* Chielus gaat morgen naar Sin City (europese sneak premiere, kwist ook niet dat dat bestond)![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samuel L. Jackson.
Joe Pesci omdat hij links draagt.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het gaat niet om edits, en ook niet om huidskleur
De persoon is goed, de reden vreemd genoeg nietquote:Op woensdag 20 april 2005 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Joe Pesci omdat hij links draagt.
Neh, het zit 'm toch echt meer in de rollen die ze hebben vertolkt...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De rest heeft z'n haar nooit geblondeerd?
Ching chingquote:Op woensdag 20 april 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Pesci is de enige die nooit een stem heeft gedaan in een tekenfilm
Robert de Niro - Shark Tale
Christopher Walken - Antz
Willem Dafoe - Finding Nemo
Samuel L. Jackson - The Incredibles
Ben Stiller - Madagascar
Kevin Spacey - A Bug's life
Ehm, eerlijk gezegd niet zozeer datquote:Op woensdag 20 april 2005 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
De combinatie van Mafia en Billy Crystal deed het hem ofniet?
Ik slechts 3. Maar misschien wel eentje die jij niet hadquote:Op woensdag 20 april 2005 22:54 schreef California het volgende:
* Califo slaps SoK around a bit with a large trout
Argh, wat erg. Ik wilde daarnet bijna een vraag over hem stellen. Ik kan er nu maar 5 bedenken.
Vast.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik slechts 3. Maar misschien wel eentje die jij niet had.
Spiderman 2quote:
De titels zijn iig goedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:57 schreef California het volgende:
Thirteen Days
The Cell
Happiness
Head of State
Kinsey
Changing Lanes
Vast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |