hell yeah! heel paradiso ging helemaal los, echt ge-wel-dig.quote:Rubbereend:The Presidents of the USA? dat is een hele coole band iig
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?quote:
Ik heb aan de andere kant gezeten maar zicht is goed ondanks zo'n kutnet voor je neusquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
4quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor 2 banden koop je 3 seizoenkaarten FC Den Bosch?
Ondergetongd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar is die kutjanus van een Tong eigenlijk?
Wie 215 R45 Z rubber wil hebben, moet pijn lijden hequote:En DIGGER, dat is minder...
Ik herinner me zijn leuke uitspraak dat je eerst al je muntgeld gewoon moet afgeven, inleveren (dus zorg dat je geen muntjes hebt, alleen papiergeld) en dat als je dan iets te zuipen haalt, rustig muntgeld terug krijgt als wisselgeld.quote:En DG: hoe is dat uitvak in Milaan? Is dat wat?
Dan ben je niet goed ingelichtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
De sleutel ligt op zn normale plekje SCHquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die lucida in de kelder gelegd?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Guus Meeuwis die nieuwe single van hem gewoon keihard heeft gejat van Andre Hazes. Wat een sukkel
Guus heeft het in samenwerking met Andre zelf eens gezongen, en dat is nogal goed bevallen...quote:
dat kan al snel...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar kom je nu pas achter,een echte Hazes fan jij dus.
Ennuh,hij heeft hem niet gejat,het is hem gevraagd.
Hij klinkt wel beter door Guus gezongen dan door Andre zelf
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen cooler dan Guusquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar kom je nu pas achter,een echte Hazes fan jij dus.
Aha.quote:Ennuh,hij heeft hem niet gejat,het is hem gevraagd.
Mwah.quote:Hij klinkt wel beter door Guus gezongen dan door Andre zelf
Ik probeerde er wat aan te doen, maar het ging helemaal verkeerd!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
VoreG doe eens iets aan je avatar...!
Ik geloof het ook eigenlijk niet maar goed
duh,dat begrijp ik,sarcasme enzo?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een Hazes fan ben hoor. Hazes is alleen cooler dan Guus
[..]
ja hoor, ga je gang....leef je uitquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie die lucida in de kelder gelegd?
een frustiquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef Suijk het volgende:
Wie is Lucida?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |