abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26489408
quote:
Europa kann nicht eher zur Ruhe kommen, bevor die jüdische Frage
ausgeräumt ist. Die Welt hat Siedlungsraum genügend, es muß aber endgültig mit der Meinung gebrochen werden, als sei das jüdische Volk vom lieben Gott eben dazu bestimmt, in einem gewissen Prozentsatz Nutznießer am Körper und an der produktiven Arbeit anderer Völker zu sein.
Das Judentum wird sich genauso einer soliden aufbauenden Tätigkeit anpassen müssen, wie es andere Völker auch tun, oder es wird früher oder später einer Krise von unvorstellbarem Ausmaß erliegen.

Wenn es dem internationalen Finanzjudentum in und außerhalb Europas gelingen sollte, die Völker noch einmal in einen Weltkrieg zu stürzen, dann wird das Ergebnis nicht der Sieg des Judentums sein, sondern die Vernichtung der jüdischen Rasse in Europa!
Het citaat van Fonkmeistah is niet wat te lezen en te horen is op dze site:
http://www.holocaust-hist(...)itler-19390130.shtml
Hier staat niks over Bolsjewisme.
Luister ook naar het realplayerbestand om zelf te horen wat Hitler wel zei.

De hele rede laat opnieuw zien dat Hitler de joden de schuld gaf van een heleboel ellende en dat hij streefde naar:
a Verdrijving van Joden uit Europa
b Onvoorstelbare grote onheil voor Joden als zij niet deden wat hij wilde
c Vernietiging van het joodse ras als er oorlog zou komen.

Het is natuurlijk een absurde kronkel te stellen dat joodse kapitalisten het Bolsjewisme wilden.
Maar zo absurd dacht Hitler dus.....

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 25-04-2005 02:06:10 ]
pi_26489475
foutje
pi_26490217
Heeft iemand wel eens naar de kunst van Hitler gekeken? 99% van zijn kunst heeft een negatieve uitstraling.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 25 april 2005 @ 08:02:18 #179
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26490814
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Fonkmeistah het volgende:

De "zondebok" theorie suggereert dat joden geen schuld zouden hebben aan de miserie waarin duitsland zich bevond.
En dat was wel het geval, begrijp ik? Nou, verbaas ons maar met je eloquentie en bewijs even onomstotelijk dat de Joden er de schuld van waren en niet, bijvoorbeeld, de regering van het keizerrijk die maar bankbiljetten bleef bijdrukken om de oorlog te financieren? Of de legerleiding die maar offensieven bleef openen toen de oorlog al verloren was? Of de zwarthandelaren in Berlijn die na de oorlog de prijzen bleven opdrijven? Of de Geallieerden die tegen het advies van vele economen van wereldfaam de Duitsers een herstelbetaling oplegden die echt alle perken te buiten ging en hen tegelijk de middelen afnamen om die herstel;betalingen ook op een beetje normale manier te kunnen voldoen?

Ik noem maar wat, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26492763
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Of de Geallieerden die tegen het advies van vele economen van wereldfaam de Duitsers een herstelbetaling oplegden die echt alle perken te buiten ging en hen tegelijk de middelen afnamen om die herstel;betalingen ook op een beetje normale manier te kunnen voldoen?
Ik neem aan dat het antwoord op deze vraag wel minstens zal luiden dat de Geallieerden speeltjes van de Joden waren.
pi_26492884
Wie trouwens nog meer bewijzen van menselijkheid uit Mein Kampf zou willen putten, moet eens de passage opzoeken over het vergassen van Joden en hoe dat de Eerste Wereldoorlog positief zou hebben beinvloed.
  maandag 25 april 2005 @ 15:21:56 #182
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26498740
quote:
Op maandag 25 april 2005 01:53 schreef Bluesdude het volgende:Het citaat van Fonkmeistah is niet wat te lezen en te horen is op dze site:
http://www.holocaust-hist(...)itler-19390130.shtml
Hier staat niks over Bolsjewisme.

dat verbaast mij niks

[quote]Het is natuurlijk een absurde kronkel te stellen dat joodse kapitalisten het Bolsjewisme wilden.
Maar zo absurd dacht Hitler dus.....
mja vandaar dat Rothschild en Schiff 20 miljoen aan Leon trotsky meegaven om het communisme op te zetten, vandaar dat Lenin gefinancieerd werd door Warburg voor het zelfde doel
quote:
There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the bringing about of the Russian revolution by these international and for the most part atheistical Jews. It is certainly a very great one; it probably outweighs all others. With the notable exception of Lenin, the majority of the leading figures are Jews.”
- Winston Churchill

niks absurds aan de constatering van Hitler. des te meer aan jouw ontkenning
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 25 april 2005 @ 15:24:00 #183
66444 Lord_Vetinari
pi_26498802
Daar lees ik nog steeds niks over de schuld van Joden aan de rotzooi in Duitsland...
  maandag 25 april 2005 @ 15:28:04 #184
66444 Lord_Vetinari
pi_26498900
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:21 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

mja vandaar dat Rothschild en Schiff 20 miljoen aan Leon trotsky meegaven om het communisme op te zetten, vandaar dat Lenin gefinancieerd werd door Warburg voor het zelfde doel
Grappig. Toevallig las ik van het weekend In Europa van Geert Mak, die ook de reis van lenin naar Rusland in 1917 beschreef. De groep vertrok uit Zwitserland in een hermetisch afgesloten trein, die pas in Stockholm weer openging. Wanneer, vraag ik me dan af, heeft Rothschild, die in Wenen woonde, 'aan Trotsky 20 miljoen meegegeven'?

Waar haal je dit verhaal trouwens vandaan, oftewel 'Bron?'
pi_26498926
In dat citaat staat niets over geldschieters en de Bolsjewistische Revolutie was aanvankelijk een zegen voor Duitsland.
  maandag 25 april 2005 @ 15:30:38 #186
66444 Lord_Vetinari
pi_26498957
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:29 schreef Johan_de_With het volgende:
In dat citaat staat niets over geldschieters en de Bolsjewistische Revolutie was aanvankelijk een zegen voor Duitsland.
Sterker nog, de Duitse Geheime Dienst heeft Lenin en de bolsjewieken actief ondersteund voor en tijdens de Revolutie.
pi_26499026
Ik ken dat citaat van Churchill overigens, maar ik neem geen genoegen met deze minimalistische bronvermelding.
pi_26499073
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:21 schreef Fonkmeistah het volgende:

Geen idee of dit waar is...
Maar kapitalisten willen kapitalist zijn en bolsjewisten wilden kapitalisten afschaffen en al hun bezittingen ontnemen. En wie tegensputterde kon eindigen als lijk
Die irrationele kronkel van Hitler maakt hem juist menselijk, want het komt meer voor bij mensen die geobsedeerd zijn.
Hoe zit het met jou Fonk?

[ Bericht 7% gewijzigd door Bluesdude op 25-04-2005 15:46:50 ]
pi_26501685
dubbel
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_26501687
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

zoals de quote werkelijk gaat

"If the international Jewish financiers in and outside of Europe should succeed in plunging the nations once more into a world war, then the result will not be the Bolshevization of the earth, and thus the victory of Jewry, but the annihilation of the Jewish race in Europe!" - Adolf Hitler

even vertalen :

"Als de Joodse financiers binnen en buiten europa er in slagen om de naties wederom in een wereldoorlog te storten , dan zal het resultaat niet de bolsjewisatie van de aarde zijn en dus de victorie van de Joden, maar de vernietiging van het joodse ras in Europa. "
[..]

De "zondebok" theorie suggereert dat joden geen schuld zouden hebben aan de miserie waarin duitsland zich bevond.

Hitler wist heel goed dat als hij zou proberen Duitsland uit te breiden naar het Oosten toe, er oorlog zou ontstaan. Ik geloof niet dat hier misverstanden over bestonden. Een andere reden tot oorlog kan ik niet ontdekken. Daarmee is mijn voorgaande bewering bij mijn mening wel degelijk valide. Je kunt natuurlijk makkelijk zeggen dat het de joden waren die zijn uitbreiding naar het Oosten niet accepteerden. Maar ten eerste is dat een domme stelling en ten tweede maakt dat de joden niet tot agressor.

En uiteraard zie ik niet in in welke mate een Anne Frank, haar familieleden, een primo Levi, en noem alle andere individuele joodse slachtoffers maar op (je bent even bezig), ook maar enige schuld zouden kunnen dragen... Maar dat ga je me vast heel goed uitleggen...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 25 april 2005 @ 21:55:32 #191
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_26506282
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Lekker vaag dan. Hij wilde zeker stiekem ook blond haar en blauwe ogen
Toch was ik hoogst waarschijnlijk keihard vermoord als ik in die tijd geleefd had. Ik stam af van Indiërs, Nederlanders en heeeeel ver terug van Duitsers.
Valt mee, marokkanen, surinamers en indonesiërs in nederland werden gedurende de bezettingsjaren door de bezetter met rust gelaten wat hun "ras" betrof.
  maandag 25 april 2005 @ 22:15:28 #192
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26506699
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:55 schreef KingCold het volgende:

Valt mee, marokkanen, surinamers en indonesiërs in nederland werden gedurende de bezettingsjaren door de bezetter met rust gelaten wat hun "ras" betrof.
Surinamers niet hoor, de Creolen dan.
In het begin van de oorlog was er zelfs een zwart jongetje dat bij de Hitlerjugend mocht, een jaar of wat later ging hij ook naar een kamp.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 25 april 2005 @ 22:59:29 #193
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26507694
quote:
Op zondag 24 april 2005 16:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Is fahrenheit 911 ook sarcasme als hij de oorzaak bij blanken en arabieren legt en spontaan de joods/ israelische rol daarin verzwijgt ?
Weet ik veel.

Ik weet alleen dat dat eerdere rijtje van jou niet serieus bedoelt is.
pi_26508850
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:55 schreef KingCold het volgende:

De Nazi's hadden hun handen vol aan de oorlog en de vernietiging van Joden.
Je kunt alleen maar gissen wat er gebeurd zou zijn als er geen joden meer waren en men vond dat het tijd werd de rassenzuivering door te zetten.
Duidelijk is wel dat nietblanken als minderwaardig werden beschouwd en hun dna zou de arische dnapool "vervuilen"
Er waren in het Rheinland kinderen van zwarte franse soldaten die eerst werden gesteriliseerd voor de oorlog en in de oorlog alsnog vermoord werden.
Rheinlandbastards werden ze genoemd.
En zoveel Indonesiers waren hier niet, maar je bedoelt Indische Nederlanders neem ik aan..

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 26-04-2005 01:49:44 ]
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:55:25 #195
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26632479
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie trouwens nog meer bewijzen van menselijkheid uit Mein Kampf zou willen putten, moet eens de passage opzoeken over het vergassen van Joden en hoe dat de Eerste Wereldoorlog positief zou hebben beinvloed.
aha je bedoelt het volgend stukje
quote:
At the beginning of the War, or even during the
War, if twelve or fifteen thousand of these Jews who were corrupting the nation
had been forced to submit to poison-gas,
just as hundreds of thousands of our best German workers from every social stratum and from every trade and calling had to face it in the field,
then the millions of sacrifices made at the front would not have been in vain.

On the contrary: If twelve thousand of these malefactors
had been eliminated in proper time probably the lives of a million decent men,
who would be of value to Germany in the future, might have been saved.

But it was in accordance with bourgeois ‘statesmanship’ to hand over, without the
twitch of an eyelid, millions of human beings to be slaughtered on the battlefields,
while they looked upon ten or twelve thousand public traitors,
profiteers, usurers and swindlers, as the dearest and most sacred national
treasure and proclaimed their persons to be inviolable.

Indeed it would be hard to say what is the most outstanding feature of these bourgeois circles: mental debility, moral weakness and cowardice, or a mere down-at-heel mentality. It is
a class that is certainly doomed to go under but, unhappily, it drags down the
whole nation with it into the abyss.

Hitler - Mein Kampf
Hitler stelt dus dat de levens van miljoenen duitsers gespaard had kunnen blijven als men bereid was om 12.000 van "die joden"waarmee hij doelt op marxisten, aan te pakken.

ik kan me ook best voorstellen dat Hitler , die als soldaat zelf slachtoffer was van gifgas aanvallen, hetzelfde lot toewenst aan degene die hij verantwoordelijk houd voor de oorlog.

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26633669
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 23:55 schreef Fonkmeistah het volgende:

Hitler stelt dus dat de levens van miljoenen duitsers gespaard had kunnen blijven als men bereid was om 12.000 van "die joden"waarmee hij doelt op marxisten, aan te pakken.
Hitler gooide joden en marxisten op één hoop..
Al die marxisten waren voor hem joden en de marxistische beweging zag hij als een tak van het groot-joodse complot..
quote:
ik kan me ook best voorstellen dat Hitler , die als soldaat zelf slachtoffer was van gifgas aanvallen, hetzelfde lot toewenst aan degene die hij verantwoordelijk houd voor de oorlog.
Ik kan het me ook voorstellen... zijn oorlogstrauma had hij nooit verwerkt en hij hongerde naar wraak... en zijn trauma werd ineens veel simpeler door 1 soort mens de schuld te geven.
Niet alleen de schuld van de oorlog maar ook de schuld van alle andere ellende.
Helaas is schreeuwen om bloed en nog meer bloed een menselijk iets... idd was Hitler een mens.
Maar de oorlog werd verloren omdat Frankrijk, Engeland en Rusland te sterk waren.
Het lag niet zozeer aan het binnenlands verzet die natuurlijk helemaal terecht was.
Die miljoenen duitse levens gingen verloren door de duitse keizer en zijn aanhangers, zoals Hitler.
Ook al kwam er een vrede tussen de Keizer en de Bolsjewieken ... dat oostfront had Duitsland ook al uitgeput... en Hitler maakte jaren later dezelfde fout met die tweefrontenoorlog.
Hoogmoed kwam voor de tweede keer ten val...ook menselijk.
pi_26669524
quote:

[..]

aha je bedoelt het volgend stukje
[..]

Aha, dus dit is een volkomen begrijpelijke uiting? Wie begon er overigens ook al weer met gifgasaanvallen? Naar ik meen het land dat verantwoordelijk was voor de oorlog, Duitsland.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:41:39 #198
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26670774
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie begon er overigens ook al weer met gifgasaanvallen? Naar ik meen het land dat verantwoordelijk was voor de oorlog, Duitsland.
ja dus is het toch vrij begrijpelijk dat Hitler wenst dat die lui in duitsland die er voor verantwoordelijk waren zelf aan het gas waren gegaan om het maar even wat bot te zeggen.

iets dergelijks moeten ze met de neocons ook doen. beetje verarmd uranium laten happen. moabs koppen, abu ghraib special treatment, etc. dan hoeven geen 500.000 soldaten dat te doen voor hun leugens.
  maandag 2 mei 2005 @ 18:34:08 #199
66444 Lord_Vetinari
pi_26672068
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:41 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ja dus is het toch vrij begrijpelijk dat Hitler wenst dat die lui in duitsland die er voor verantwoordelijk waren zelf aan het gas waren gegaan om het maar even wat bot te zeggen.

iets dergelijks moeten ze met de neocons ook doen. beetje verarmd uranium laten happen. moabs koppen, abu ghraib special treatment, etc. dan hoeven geen 500.000 soldaten dat te doen voor hun leugens.
Jij bent echt zwaar de weg kwijt. Ik hoop dat je dat zelf ook realiseert. Je zegt hier dus niks minder dan dat het de Joden waren die in WO1 Duitsland ertoe hebben aangezet om gas te gaan gebruiken? Waar haal je het zelfs maar vandaan?
pi_26672248
quote:
Naar ik meen het land dat verantwoordelijk was voor de oorlog, Duitsland.
Op 11 december 1941 verklaart Duitsland de oorlog aan Amerika, een oorlog die tot dan - officieel althans - in hoofdzaak een Europese oorlog was. De Duitse oorlogsverklaring aan Amerika wordt door de officiële 'geschiedschrijvers' nog altijd als een 'dwaze en onverklaarbare en onnodige' daad beschouwt van de Duitse Rijkskanselier, Adolf Hitler. Feitelijk is er niets dwaas of onverklaarbaars aan deze daad en was het gewoon het directe resultaat van de oorlogsverklaringen van Amerika en Engeland aan Japan, één van de drie bondgenoten van de 'As-Mogendheden'. De oorlogsverklaringen aan Japan brachten Engeland en Amerika dan ook direct in oorlog met de andere bondgenoten; Duitsland en Italië, waarop - in de weeromstuit - Duitsland op 11 december 1941 Amerika de oorlog verklaarde.

Gesteund door zijn nieuwste (gelegenheids-) bondgenoot Rusland valt Duitsland in september 1939 Polen binnen en neemt de 'oude Rijksgebieden' opnieuw weer in bezit. Gebieden die in 1919 door de bepalingen van het Vredesdictaat van Versailles werden toegewezen aan de nieuw te vormen Poolse staat. Rusland - na eerst twee weken in alle veiligheid en op de achtergrond de reacties van Engeland en Amerika op de Duitse inval te hebben bestudeerd - valt Oost Polen binnen en annexeert het. Polen houdt op als natie te bestaan. Door de bepalingen van het kort tevoren tussen Engeland en Polen gesloten bondgenootschap verkeert Engeland na de inval in Polen automatisch in oorlog met Duitsland en zijn bondgenoten. Negen maanden later, op 22 juni 1941, verklaart Duitsland zijn voormalige (gelegenheids-) bondgenoot Rusland de oorlog en onder codenaam "Barbarossa" trekken Duitse troepen de Russische westgrens over, de 'bondgenootschapkaarten' worden opnieuw geschud.

Op dat moment ligt het oorlogstoneel hoofdzakelijk binnen Europa, met aan de ene zijde het bondgenootschap van de As-mogendheden; Duitsland, Italië en Japan, met aan de andere kant Engeland en Rusland als tegenstanders. Amerika, dat zich tot dan toe officieel neutraal verklaard had maar daarentegen openlijk zijn (militaire-) steun aan Engeland verleent, treedt als oorlogspartij pas toe na het Japanse 'verrassingsbombardement' op haar marinehaven Pearl Harbour van 7 december 1941. Een 'verrassingsaanval' die heden ten dage de historici nog volop bezig houdt en niet zo 'onverwacht' was als altijd werd aangegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')