Das toch geen Burton materiaalquote:Op donderdag 28 april 2005 00:02 schreef beerke het volgende:
Test de CP1 van 2006 even voor me... En de Vapor ook maar gelijk...
Maar pas op he, want als je die CP's eenmaal aan je voeten hebt gehad vergeet je die Flow's van je zo
Als ze hem hebben moet je echt de Vapor proberen, ik ben benieuwd of die plank zijn geld waard is. Laat ze er dan meteen maar een paar C60 opzetten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:16 schreef XL het volgende:
[..]
In Kaprun kun je trouwens op Koninginnedag gratis het 2006 materiaal van burton testen!!!
Echt iets voor mij
Zal ik voor jullie iets proberen
1. Wedstrijdje??? Ik wacht wel een paar x halverwegequote:Op vrijdag 29 april 2005 01:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik ben gaan skieen omdat:
1. Het sneller gaat
2. Je niet 70% van de tijd op je hol zit
3. Je geen 600 meter hoeft te lopen als er een vlak stuk aan zit te komen
4. Het apres Ski heet, en geen apres snowboard.
kga nog ff wat toevoegen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
1. Wedstrijdje??? Ik wacht wel een paar x halverwege
2. Als je nou gewoon gaat boarden en niet gaat zitten ouwehoeren zit je niet zo veel
3. Ach ja, moeten steppen of prikken met ski's, wat is het verschil? Je kunt ook gewoon genoeg vaart houden, scheelt een hoop gedoe
4. What's in a name....
Laat me raden, je bent ook van mening dat snowboarders de mensen zijn die de pistes kapot maken met hun stomme geroetch of niet?????
Ik doe maar 1 ding:
Anyway, als je op ski's staat en dus blijkbaar niets met snowboarden hebt en graag aangeeft waarom snowboarden minder is dan skiën... why the hell neem je dan in vredesnaam de moeite om te gaan reageren in een topic over snowboarden.
preciesquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:32 schreef GotC het volgende:
Snowboarden!
Enne, over het vallen met snowboarden? Als je de uitdaging niet aankunt om te leren boarden, ja, dan zit je 70% van de tijd op je reet. Kwestie van gelijk opstaan en doorgaan!
Ik word nooit ingehaald door snowboarders, en dus ook vas en zeker niet door jouquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
1. Wedstrijdje??? Ik wacht wel een paar x halverwege
Laat me raden, je bent ook van mening dat snowboarders de mensen zijn die de pistes kapot maken met hun stomme geroetch of niet?????
ik beweer niet dat snowboarders in t algemeen sneller gaan, ik beweer alleen dat op de gemiddelde piste ik sneller ga dan de meeste skiërs....quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Oja dus we gaan nou beweren dat Snowboarden sneller dan skieen gaat? Kijk is op Eurosport ofzo zie je skiers met 130 op de teller van de berg afvliegen, een snowboarder haalt in een wedstrijd een keer 100 ofzo, dus dat probleem is snel verholpen. Verder hebben snowboarders aanzienlijk meer moeite op een vlak stuk dan dat skiers dat hebben.
hehe jij bent zo grappig....quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Oja dus we gaan nou beweren dat Snowboarden sneller dan skieen gaat? Kijk is op Eurosport ofzo zie je skiers met 130 op de teller van de berg afvliegen, een snowboarder haalt in een wedstrijd een keer 100 ofzo, dus dat probleem is snel verholpen. Verder hebben snowboarders aanzienlijk meer moeite op een vlak stuk dan dat skiers dat hebben.
Nou, respect hoor. Ik zie die wel vaker, die zeg maar zo uit de stoeltjeslift rennen, naar beneden scheuren, en dan weer achter in de rij aansluiten, en dat de hele dag dan door.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik word nooit ingehaald door snowboarders, en dus ook vas en zeker niet door jou![]()
![]()
En over dat pistes kapot maken, door hoor je mij niet over klagen, ga in 1 lijn naar beneden dus ik stoor mij er niet zo aan (macho-macho-men)
Vooral erg avontuurlijk, vergt veeel techniek en is natuurlijk veel leuker dan te leren boarden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, respect hoor. Ik zie die wel vaker, die zeg maar zo uit de stoeltjeslift rennen, naar beneden scheuren, en dan weer achter in de rij aansluiten, en dat de hele dag dan door.
Leuk...
Ja, precies,quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral erg avontuurlijk, vergt veeel techniek en is natuurlijk veel leuker dan te leren boarden.*kuch
Maargoed
freestyle skiërs zijn dan wel weer koelquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral erg avontuurlijk, vergt veeel techniek en is natuurlijk veel leuker dan te leren boarden.*kuch
Maargoed
10 Jaar waarvan ik 5 jaar 2x in dat jaar geskied heb.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehe jij bent zo grappig....
mag ik vragen hoe lang je al skied?
Omdat de enige reden dat je hier in het snowboard topic bent gekomen is om ons op onze pik te trappen, persoonlijk vind ik dat nogal vermakelijk,quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
10 Jaar waarvan ik 5 jaar 2x in dat jaar geskied heb.
Leg mij is uit waarom ik zo grappig ben? Je mag me gerust verbeteren hoor als het anders is?
Wil wel is zien hoelang jij erover doet om in 1 rechte lijn naar beneden te denderen met de skietjes naast elkaar. Maar goed iedereen heeft zo zijn eigen interesses, die van jou zijn klaarblijkelijk lekker relaxed van de berg af. Dikke prima hoor mij hoor je niet klagen. En over de techniek, het is algemeen bekend dat beginners het goede snowboarden eerder beheersen, dan het goede skien.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Maargoed
Toch wel weer leuk dat ik vroeger skiles heb gehad, en dat ik dus op een redelijke snelheid naar beneden kon, in een rechte lijn, na een paar uurtjes. Ik hoef niet zozeer naar beneden te 'denderen', ik ben meer een genieter die op het moment nog heel veel aan het leren is en bezig met d'r techniek is. Maar, idd, iedereen is anders.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wil wel is zien hoelang jij erover doet om in 1 rechte lijn naar beneden te denderen met de skietjes naast elkaar. Maar goed iedereen heeft zo zijn eigen interesses, die van jou zijn klaarblijkelijk lekker relaxed van de berg af. Dikke prima hoor mij hoor je niet klagen. En over de techniek, het is algemeen bekend dat beginners het goede snowboarden eerder beheersen, dan het goede skien.
Wat, kijken hoe hard ik val? Och ja, haaaarstikke leukquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:00 schreef Rnej het volgende:
[..]
en gotc , idd leren boarden is leuk.. voor de toeschouwers![]()
vind het lesgeven nou juist t leuke gedeeltequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat, kijken hoe hard ik val? Och ja, haaaarstikke leukMaar het leren snowboarden is ook harstikke leuk, dat is zeker
Gohquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
vind het lesgeven nou juist t leuke gedeelte![]()
Is dat alleen voor studenten? Anders komen wij ook eventjes, zijn nu al 2 jaar achtereen kampioen geworden in de reguliere nevobo competitie, maar had hier nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef 360sjors het volgende:
Over volleybal in bikini's gesproken... http://www.sideout2005.nl
I'll be there
![]()
Het is een onofficieel tournooi, maar dit jaar wel groots opgezet (sponsors als rabobank, red bull, coca cola, etc.). Als je in de juiste leeftijdscategorie valt ben je welkomquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is dat alleen voor studenten? Anders komen wij ook eventjes, zijn nu al 2 jaar achtereen kampioen geworden in de reguliere nevobo competitie, maar had hier nog nooit van gehoord..
16, 17, 17 en 18.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Het is een onofficieel tournooi, maar dit jaar wel groots opgezet (sponsors als rabobank, red bull, coca cola, etc.). Als je in de juiste leeftijdscategorie valt ben je welkom
Not at all, not at all.. ben je morgen in Eindhoven (kampioensfeest)?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:09 schreef Thermo het volgende:
Rally is geen vervanger voor boarden he sjors
Bring it onquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
16, 17, 17 en 18..
You ready homie?.
Ik zal kijken of ik het met m'n vrienden kan regelen,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:25 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Bring it on
(ben voormalig zeeuwse selectie speler )
LOLquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:23 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Not at all, not at all.. ben je morgen in Eindhoven (kampioensfeest)?
Tuurlijk niet offtopicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik het met m'n vrienden kan regelen,.
(heb twee jaar in de noord hollandse selectie gespeeld en was gevraagd voor jong oranje)
PS, maar dit is wel een kléin beetje off-topic, nietwaar?
u riep me?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:05 schreef Thermo het volgende:
"wie heeft er de grootste lul"
er stond heeft, niet is.quote:
Nuance, ja fijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |