Het is nooit 'aan' geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
weet je, misschien moesten we het maar uitmaken![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:
Ik ga de twee luizen in mijn pels Stali en Ryan3 maar eens even platdrukken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga mijn bastaardhond Sidekick maar eens wat eten geven, gegroet.
Is het een vraag, of een constatering? In geval het laatste lul je maar wat uit je nek?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat is toch al lang zo? Als je een bijstandsuitkering krijgt moet je verplicht cursussen volgen en 20 uur per week werken. Anders wordt je gekort.
Voordat je in Rome aankomt is de rook alweer verdwenen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef sizzler het volgende:
Mochten mensen mij missen: ik ben niet zoek zoals Mutant01, ik zit gewoon even een weekje in Rome.
Laat die witte rook maar komen!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Niet alvorens ik je even goed jouw dwaasheid heb ingepeperd Bleuzz You've got the message![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Lees het anders in stukjes en beetjes. Zul je zien is die meteen minder lang. Slaap ze![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Beter een islamkut in de hand, dan de lucht van tien![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:37 schreef lucida het volgende:
[..]
Kan dat op mijn conto worden bijgeschreven? Want ik heb inderdaad voor een hogere omloopsnelheid van dit topic gezorgd. Toch wel sportief van golfer om dit ruiterlijk toe te geven. Kwaliteit verloochend zich niet zal ik maar zeggen. En alvorens er nu weer een user begint met optiefen en andere onwelvoegelijke taal, wil ik het voorlopig bij dit gastoptreden laten. Veel plezier meisjes en knulletjes - bef ze...![]()
Leuk geprobeerd Sackie,quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen die 2? Het zijn hardstikke belangrijke figuren op fok! die regelmatig voor wat levendigheid zorgen. Wat had jij dan liever gezien, ellenlange oraties van Sjun en de zijnen?
Gebruik dan een goede IDE i.p.v. notepad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:28 schreef Monidique het volgende:
Extensie werkte niet meer, ik snapte er niets van! Hele bestand overhoop gehaald, overal commentaren en alerts geplaatst. Haakje vergeten,.
Ja, dat gebeurt.
Ik heb HTML-Kit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gebruik dan een goede IDE i.p.v. notepad.
Sidekick ik ben niet onder de indruk van jouw spionageactiviteiten. Je bent partijdig. Dus... Bovendien ben je ook nog eens een zuigende mod die van trollen houdt. Je hebt geen ballen en schurkt als een slappe nozem aan tegen alles wat de walm van plat populisme uitademt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:05 schreef Sidekick het volgende:
He leuk, Lucida in dit topic.
Ik hoop dat we net zulke kwaliteitsposts zullen tegenkomen als zijn reacties in Hools:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jouw ban in F&F, alwaar CS3 zijn hetze tegen jou en sjun kan uitdiepen, wordt gewoon gesteund door figuren als kickie. Dat getuigt toch van een rattenstreek, waar je Yvonne tegen zegt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:13 schreef lucida het volgende:
[..]
Sidekick ik ben niet onder de indruk van jouw spionageactiviteiten. Je bent partijdig. Dus... Bovendien ben je ook nog eens een zuigende mod die van trollen houdt. Je hebt geen ballen en schurkt als een slappe nozem aan tegen alles wat de walm van plat populisme uitademt.![]()
die mes? Jong, je weet niet eens wat je opschrijft, laat staan wat je citeert.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:14 schreef Sidekick het volgende:
Het laten zien van andermans posts als bashen zien is opmerkelijk. Daarmee impliceer je dat de posts van lucida kwalitatief onder de maat zijn. Zou lucida die mes in zijn rug van jou kunnen waarderen, Aaah?
De term spionageactiviteiten is teveel eer lucida. Ik zou het eerder een steekproef willen noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:13 schreef lucida het volgende:
[..]
Sidekick ik ben niet onder de indruk van jouw spionageactiviteiten.
Ik snap het; het is confronterend.quote:Je bent partijdig. Dus... Bovendien ben je ook nog eens een zuigende mod die van trollen houdt. Je hebt geen ballen en schurkt als een slappe nozem aan tegen alles wat de walm van plat populisme uitademt.![]()
RQ hield ook van plassex, kanker en verschraald bier.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Mja, dat ene Richard -Dood- Quest Ryan3 het einde vond, zegt wel weer genoeg.
quote:Breezers voor jarige Hoogervorst
DEN HAAG - VVD-minister Hoogervorst (Volksgezondheid) heeft voor zijn verjaardag dinsdag breezers cadeau gekregen van de VVD-gezondheidswoordvoersters in de Tweede Kamer. ,,Nu de accijns nog niet verhoogd is, kunnen we dat ons nog permitteren'', zei een van hen.
Hoogervorst kon het gebaar wel waarderen: ,,Leuk, die ga ik opdrinken vanavond.'' Hij kreeg dinsdag nog meer alcoholische dranken, zoals een ,,lekkere wijn'' en grappa. De minister was er blij mee. ,,Ik geef een feestje vanavond en dan neem ik die mee.''
De minister blijft echter bij zijn standpunt dat de accijns op breezers en bier omhoog moet, om jongeren van de drank af te helpen. De VVD blijft tegen.
ANP
Bron: LC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |