Ze zullen vast wel door iemand gemist worden zeggen ze wel eens.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En ook een CDA-knakkert blijkt te zijn overleden.
[..]
Ik zie het nog veel meer zitten als die religieuze figuren eens minder hun stempel op de orbi konden drukken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zie je dat niet zitten dan? IPV urbi et orbi gamala el machala
Wat heb je toch tegen die 2? Het zijn hardstikke belangrijke figuren op fok! die regelmatig voor wat levendigheid zorgen. Wat had jij dan liever gezien, ellenlange oraties van Sjun en de zijnen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
lucida wordt geband, omdat die het trieste topic van Cyanstali3 tegenwind geeft? Wat een stormfrontachtige manier van modereren zeg.
Ja. Die Cyanstali3 is een frusto waar de honden geen droog brood van lusten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen die 2? Het zijn hardstikke belangrijke figuren op fok! die regelmatig voor wat levendigheid zorgen. Wat had jij dan liever gezien, ellenlange oraties van Sjun en de zijnen?
hoezo frusto, mensen gingen in hun vrije tijd naar 'm op zoek in een of ander bos en dat meer dan 30 topics lang!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja. Die Cyanstali3 is een frusto waar de honden geen droog brood van lusten.
Nou, de vorige was een Pool, alsof je daar zo dol op moet zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef Drugshond het volgende:
Een Duitse paus... bedankt voor die fietsen
Nee, je gaat je vaderfiguur niet achterna, hoe graag je dat zou willen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
lucida wordt geband, omdat die het trieste topic van Cyanstali3 tegenwind geeft? Wat een stormfrontachtige manier van modereren zeg.
Ik wil helemaal geen zondaar die de genocide ontkendquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:58 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou, de vorige was een Pool, alsof je daar zo dol op moet zijn
Dat bedoel ik, hoe gefrustreerd ben je dan, voor zo'n aandachtsgeiler, die continu lucida en sjun loopt te bashen met zijn ontelbare klonen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoezo frusto, mensen gingen in hun vrije tijd naar 'm op zoek in een of ander bos en dat meer dan 30 topics lang!
Het zou je sieren als jij eens wat consequenter was en ervoor zorgde dat je de crew op de hoogte brengt van het eindeloze gebash van die cyanstali3-entiteit aan het adres van lucida en sjun. Maar nee, dan heb je opeens oogkleppen op.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, je gaat je vaderfiguur niet achterna, hoe graag je dat zou willen.
Wat mij betreft is er een dagpaus, wat boeit mij dat nou? Het zal hoe dan ook een valse profeet worden, want machtspelletjes en politieke consequenties daaruit voortvloeiend hoort helemaal niet bij het geloof te horenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen zondaar die de genocide ontkent
Volgens mij zijn L en S dezelfde. In elk geval is duidelijk dat zij hun ei nooit en te nimmer kwijt kunnen op een forum als deze; het liefst schrijven ze zelfs een boek dat dan ook nog eens de massa bereikt..quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe gefrustreerd ben je dan, voor zo'n aandachtsgeiler, die continu lucida en sjun loopt te bashen met zijn ontelbare klonen.
Het is achterbaks en onderhuids, hoezo niet aanvallend? Dat jij dat niet ziet, is jouw gebrek.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Voor wat betreft R en S, die hebben een pre-huwelijks geluk dat niet opkan, laat ze lekker genieten van hun waan van de dag en het geluk dat daaruit voortvloeit. Volgens mij zijn het geen aanvallende types, of wel?
waarom moet alles zo zwart-wit? Wat moet ik zien dan, het helpt misschien als je een praktijkvoorbeeld weet te geven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is achterbaks en onderhuids, hoezo niet aanvallend? Dat jij dat niet ziet, is jouw gebrek.
Volgens mij is de bedoeling van Cyanstali3 in dat topic om te pimpen met zijn boekverzamelingquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Overal druipt de frustratie vanaf, het schrijft alleen 's nachts, want dan kan het zijn gang gaan. Als jij dat onderhuidse en arrogante tot op het bot niet ziet, dan is dat gewoon zo, waarom zou ik daar iets aan doen? Alsof het mij verder boeit wat jij daar nog van vindt? Fok heeft zich allang ongeloofwaardig gemaakt met gecorrumpeerde admin's/mods/whatever the name is. Ik ben er langzamerhand wel uit gegroeid.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom moet alles zo zwart-wit? Wat moet ik zien dan, het helpt misschien als je een praktijkvoorbeeld weet te geven.
Zo'n 60 jaar geleden wist ook een redenaar via trivialiteiten de massa's gedurende enige tijd in beweging te krijgen. Aan zijn geestelijke toestand wordt ook al jaren getwijfeld. Dat iemand kinderhanden vlot weet te vullen en mensen in beweging weet te krijgen betekent nog niet noodzakelijkerwijs dat deze boven alle frustratie verheven zal zijn... Zijn volgelingen zullen een dergelijke opmerking echter al dan niet voor volle zalen, te vuur en te zwaard bestrijden. Waar mogelijk door verkettering van haar boodschapper.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoezo frusto, mensen gingen in hun vrije tijd naar 'm op zoek in een of ander bos en dat meer dan 30 topics lang!
Sjun, je suggestie is een vergelijking van Ryan3/Stali met Hitler.. vind je dat echt de bedoeling?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Zo'n 60 jaar geleden wist ook een redenaar via trivialiteiten de massa's gedurende enige tijd in beweging te krijgen. Aan zijn geestelijke toestand wordt ook al jaren getwijfeld. Dat iemand kinderhanden vlot weet te vullen en mensen in beweging weet te krijgen betekent nog niet noodzakelijkerwijs dat deze boven alle frustratie verheven zal zijn... Zijn volgelingen zullen een dergelijke opmerking echter al dan niet voor volle zalen, te vuur en te zwaard bestrijden. Waar mogelijk door verkettering van haar boodschapper.
![]()
Nou ja, dat is dan handelen vanuit een gevoel. Wat wil je precies dat WIJ daarmee doen? Ieder zijn ding zeg maar..quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Overal druipt de frustratie vanaf, het schrijft alleen 's nachts, want dan kan het zijn gang gaan. Als jij dat onderhuidse en arrogante tot op het bot niet ziet, dan is dat gewoon zo, waarom zou ik daar iets aan doen? Alsof het mij verder boeit wat jij daar nog van vindt? Fok heeft zich allang ongeloofwaardig gemaakt met gecorrumpeerde admin's/mods/whatever the name is. Ik ben er langzamerhand wel uit gegroeid.
Sterker nog, dat is teveel eer voor dat minne figuur. Last van grootheidswaanzin heeft die wel met zijn foto van Clinton. Jij hebt toch verder ook geen moeite met een Hitlervergelijking als het Wilders betreft? Als je al moeite met het lezen van sjun's en lucida's teksten hebt, dan toch zeker met die van die megalomaan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Sjun, je suggestie is een vergelijking van Ryan3/Stali met Hitler.. vind je dat echt de bedoeling?
weet je, misschien moesten we het maar uitmakenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is teveel eer voor dat minne figuur. Last van grootheidswaanzin heeft die wel met zijn foto van Clinton. Jij hebt toch verder ook geen moeite met een Hitlervergelijking als het Wilders betreft? Als je al moeite met het lezen van sjun's en lucida's teksten hebt, dan toch zeker met die van die megalomaan?
ps: als jij het onderhuidse gebash niet ziet, dan niet, vogeltje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |