En een hele stel hypocriete amerikanenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:53 schreef George-Butters het volgende:
Oprah RTL4! Zwingers en parenclubs!
Yoooh M, Ik volgde je link en ik reageerde in FBquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef Monidique het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!.
De FP word nog erger dan de Telegraaf....quote:De berichten van Robh en Calvobbes zijn verwijderd.. (beiden hiervoor een ban)
Dus ik kan niet beoordelen hoe 'schandalig' het waren.
Ik vermoed dat de egocentrische censuur op Fok weer eens doordraaide.
Ik kom niet zo vaak op FP..juist vanwege de stormfrontneigingen die ik zie bij de users en het hetzerig nieuwsposten van een aantal nieuwsposters.
Maar... is Fok nu zo belachelijk geworden dat je niet meer de fp met stormfront mag vergelijken ?
Hett Fokbeleid heeft er voor gezorgd dat fp een platform is geworden van racisme, vreemdelingenhaat en nog meer bagger.....
En nu ik toch bezig ben .... users dwingen bepaalde programma's thuis op een eigen pc niet te gebruiken (addblockers) is ook al zo'n egocentrische neiging.
Is de FOktop soms vervallen tot een soort secte ?
God hebbe zijn ziel ofzoietsquote:Oud-minister Hans Gruijters (D'66) overleden
ANP
LELYSTAD - Oud-minister Hans Gruijters is het afgelopen weekeinde op 73-jarige leeftijd in Lelystad overleden. Dit heeft een woordvoerder van deze gemeente, waarvan hij ooit burgemeester was, dinsdag meegedeeld.
Gruijters richtte na een conflict met de VVD in 1966 samen met Hans van Mierlo D'66 op. Namens die partij trad hij enkele jaren later toe tot de Provinciale Staten van Noord-Holland en vervolgens de Tweede Kamer.
Tussen 1973 en 1977 was hij minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijk Ordening in het kabinet-Den Uyl. Na zijn ministerschap stapte hij uit de politiek. Vervolgens was Gruijters 16 jaar burgemeester van Lelystad. Sinds 2004 was hij geen lid meer van D66.
quote:Ik dacht dat ik heel erg duidelijk was geweest als ik zeg dat iedere vorm van vergelijking tussen FOK! en stormfront een ban op staat. Waarom er dan een nieuw topic geopend moet worden is mij dan ook een compleet raadsel.
Volgens Nikky hoor je hier een ban voor te krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:51 schreef Sidekick het volgende:
NSDFP was het du_ke.
Of stormfrontpage.
Of Frontpage National.
Ach, als woordgrapje is vind ik het niet zo erg, maar ik serieuze discussies (zoals in FB) is dat constante getroll niet erg geweldig.
Post maar eens "tub-girl" in een serieus topic....quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:53 schreef du_ke het volgende:
Volgens Nikky hoor je hier een ban voor te krijgen.
Kun je nagaan en in mijn optiek is Nikky dan nog de geestelijk meest stabiele van de FA'squote:Op dinsdag 19 april 2005 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens Nikky hoor je hier een ban voor te krijgen.
En ook een CDA-knakkert blijkt te zijn overleden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
1987....
Een of andere D66 dude die overleden blijkt te zijn
quote:DEN HAAG - CDA-Eerste-Kamerlid Alis Koekkoek is dinsdag op 60-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de Eerste Kamer bekendgemaakt. Koekkoek was sinds 2003 lid van de senaat. Daarvoor was hij hoogleraar staats- en bestuursrecht in Tilburg en tussen 1994 en 1998 Tweede-Kamerlid. Koekkoek was al enige tijd ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |