Dat is dan weer het voordeel van tijd he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt veel nieuwe woordjes geleerd vandaag, nu nog leren hoe ze te gebruiken.![]()
"Was Pflicht sei, bietet sich jederman von selbst dar" (Kant)quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie ook verrast, maar ik vond het naderhand de perfekte paranoia-test, waar jij grandioos in gelopen bent. Natuurlijk wordt er de crew bedoeld, die een SCH bannen, maar gelijkertijd "columnist" maken met zero output tot nu aan toe.![]()
Maar wel lachen, he, profiteur! Waar blijven de credits voor de stormfrontpage-act?quote:
Wat is dat nu weer voor vreemde toeschrijving in plaats dat je gewoon wat vraagt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Sjun, je suggestie is een vergelijking van Ryan3/Stali met Hitler.. vind je dat echt de bedoeling?
S & S werken ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef lucida het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt. Ik werk gewoon voor de kost. De rest is vermaeck en leering.![]()
Well done!quote:
Ja, ja de een 'n slag in de rondte, en d'n ander met de Fransche slag. Je wilt mij toch niet wijs maken dat jij de bezigheid van sidekick als werken wenst te bestempelen. Hoe dan ook bij de een is ledigheid troef en bij de ander gaapt een afschrikwekkende leegte. Het zijn in mijn ogen ordinaire "vegiteurs", die op kosten van de gemeenschap in leven worden gehouden.quote:
Waarom moet de VS iets doen ?!.... als Israel een probleem ziet (of maakt) dan mag Israel het ook oplossen. Zeker nu de VS de touwtjes in de VN langzaam maar zeker los aan het laten is.quote:Sharon: VS moet Iran aan pakken
UTRECHT - 13/04/05 - (Novum/AP) - De Israëlische premier Ariel Sharon heeft de Verenigde Staten opgeroepen om Iran met internationale sancties te dreigen als het land zijn atoomprogramma niet opschort. Dat heeft de krant Yediot Ahronot woensdag gemeld. De vermeende Iraanse dreiging was het belangrijkste discussiepunt dinsdag tijdens de ontmoeting tussen Sharon en de Amerikaanse vice-president Dick Cheney.
De Israëlische delegatie overhandigde maandag aan president George Bush documentatie die zou moeten bewijzen dat Iran werkt aan een atoomwapenprogramma, aldus een anonieme Israëlische regeringsbron. Iran houdt vol dat zijn atoomprogramma alleen bedoeld is om elektriciteit op te wekken.
Volgens Israëls veiligheidsdiensten beschikt Iran nog niet over een atoomwapen, maar Sharon zei dat het Iraanse atoomprogramma spoedig 'het punt waarop geen terugkeer mogelijk is' bereikt: het moment waarop Iran over de technologische kennis beschikt om een atoomwapen te produceren. "Er moet gedreigd worden met internationale sancties", aldus Sharon.
Jouw ogen zijn dan ook niet erg betrouwbaar met die oogkleppen.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:26 schreef lucida het volgende:
Het zijn in mijn ogen ordinaire "vegiteurs", die op kosten van de gemeenschap in leven worden gehouden.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:26 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja, ja de een 'n slag in de rondte, en d'n ander met de Fransche slag. Je wilt mij toch niet wijs maken dat jij de bezigheid van sidekick als werken wenst te bestempelen. Hoe dan ook bij de een is ledigheid troef en bij de ander gaapt een afschrikwekkende leegte. Het zijn in mijn ogen ordinaire "vegiteurs", die op kosten van de gemeenschap in leven worden gehouden.![]()
Heb je daar soms ervaring mee?quote:Op woensdag 20 april 2005 08:34 schreef du_ke het volgende:
[..]![]()
, volgens mij zit je flink middenin je maandelijkse periode
. De rotzooi die de afgelopen dagen uitgescheiden wordt
.
Je ziet dingen die er niet zijn. Als je de slaap uit je ogen hebt gewreven, moet je jezelf de vraag stellen: welke ogen zijn dat wel? En de domheid van je opmerking is evident.quote:Op woensdag 20 april 2005 06:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jouw ogen zijn dan ook niet erg betrouwbaar.
Misschien moet je die van jou eerst afdoen om dat te bepalen?quote:Op woensdag 20 april 2005 06:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jouw ogen zijn dan ook niet erg betrouwbaar met die oogkleppen.
*insert rol-over-de-grond-van-het-lachen-smiley*quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:00 schreef lucida het volgende:
[..]
"Was Pflicht sei, bietet sich jederman von selbst dar" (Kant)
[afbeelding]
SCH & Sidekick waarom gaan jullie niet ook eens wat nuttigs doen in jullie leven?
quote:De belastinginspecteur komt langs bij de synagoog.
En terwijl hij de boeken controleert vraagt hij de Rabbijn: "Ik zie dat u
veel kaarsen koopt, wat doet u eigenlijk met het overgebleven kaarsvet?"
"Goede vraag!" zegt de Rabbijn, "Dat sparen we op en geven we terug aan de
fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis
kaarsen toe."
"O" zei de belastinginspecteur, enigszins teleurgesteld dat zijn ongewone
vraag een praktisch antwoord had. Maar onverstoorbaar ging hij door met
zijn stuitende vraagstelling: "En hoe gaat dat dan met de Matzes? Wat doet u
met de kruimels?" "Ah!" zei de Rabbijn, en realiseerde zich dat de inspecteur
hem wilde pakken met een niet te beantwoorden vraag. "Wij verzamelen de
kruimels en geven deze terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd
sturen ze ons dan een doos met gratis Matzes toe."
"Ik begrijp het," antwoordde de inspecteur, snel denkend over hoe hij het
deze betweterige Rabbijn verder moeilijk kon maken. "Nou Rabbijn, dan rest
mij u nog te vragen wat u doet met alle overblijfselen van de
besnijdenissen." "Ook hierbij verspillen wij niets!", antwoordde de
Rabbijn. "Wij verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de
Belastingdienst. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een hele lul
zoals jij toe..."
http://www.washtimes.com/national/20050419-102106-5456r.htmquote:Recurrent intelligence reports say al Qaeda terrorist Abu Musab Zarqawi has obtained a nuclear device or is preparing a radiological explosive -- or dirty bomb -- for an attack, according to U.S. officials, who also say analysts are unable to gauge the reliability of the information's sources.
[...]
The reported threat of nuclear terrorism comes amid other intelligence indicating that Zarqawi is planning an attack on the United States. Still other intelligence says Zarqawi was planning a chemical weapons attack in Europe, officials said.
Dit zou mooi zijn.quote:'Helft arboregels kan weg'
Uitgegeven: 20 april 2005 10:52
Laatst gewijzigd: 20 april 2005 11:04
DEN HAAG - De helft van alle arboregels kan worden geschrapt. Dat staat in een conceptadvies van de Sociaal-Economische Raad (SER). Onderhandelaars van de grootste vakcentrale FNV en van werkgeversorganisatie MKB-Nederland hebben dat woensdag laten weten.
Net als het kabinet vindt de SER het een goed idee om werkgevers die zich niet aan de regels houden, publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Als werkgevers in de toekomst grof in de fout gaan, zal de Arbeidsinspectie op basis van eerder bekendgemaakte kabinetsplannen veel hogere boetes opleggen. De SER steunt die aanpak.
In het advies staat dat de werkgevers en werknemers meer ruimte krijgen om zelf verantwoordelijk voor de arbeidsomstandigheden te zijn. De overheid moet zich richten op het bestrijden van ernstige risico's op de werkvloer en zich niet bezighouden met zaken als "de kantoorinrichting en het instellen van de bureauhoogte", zoals onderhandelaar M. van Mierlo van het Midden- en Kleinbedrijf het uitdrukt.
De onderhandelaars in de SER maken duidelijk dat ze het unaniem eens zijn over de reeks voorstellen om de Arbowet te hervormen. "Rond de zomer moet ons advies definitief klaar kunnen zijn", zegt Van Mierlo. FNV-onderhandelaar T. Heerts stelt dat het SER-plan een voorbeeld kan zijn voor andere Europese landen.
quote:Gelovigen mogen blij zijn dat ze uberhaupt gedoogd worden in onze samenleving
| 1 2 3 | Bugs Fixed With Version 0.6 * Icons do not always appear because there are problems catching the event that indicates that the page has finished loading. Sometimes this event is not caught (or is not fired?), and sometimes it fires (or is caught?) multiple times. Often, the event is handled correctly, but the buggy behavior cannot be repeated reliably. |
Ik heb zojuist vernomen dat Bush zich in een koekje heeft verslikt van blijdschap.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Monidique het volgende:
Over het algemeen ben ik zeer sceptisch wat betreft de regering-Bush, maar de herhaaldelijke waarschuwingen van Rice aan het adres van Rusland als het gaat om democratie en mensenrechten, kan ik slechts toejuichen. Daarvoor krijgen zij en de regering van mij een stickertje.
Ik dacht eerst dat er stond - Helft van de aboriginals kan wegquote:
Niets menselijks is mij vreemd en dus..., vallen er ook wel eens spaanders waar ik hak...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:35 schreef Monidique het volgende:
Kortom, lucida slaat weer eens een flater?
Wie wordt hier vergeleken met SCHquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:00 schreef lucida het volgende:
SCH & Sidekick waarom gaan jullie niet ook eens wat nuttigs doen in jullie leven?
Ben voor, zeker ook omdat die regels niet alleen invloed hebben op werkenden maar ook op vrijwilligers. Wij mogen officieel als scoutinggroep ook niet meer boven een meter of 3 komen met onze bouwwerken, niet okayquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Is het een vraag, of een constatering? In geval het laatste lul je maar wat uit je nek?!![]()
Straks gaan we oorlog voeren door een spelletje "Call of Duty" op de PC.quote:bron : http://www.tweakers.net/nieuws/37006
Amerika heeft legereenheid voor 'Network Warfare'
Tijdens een bespreking van het Armed Services Committee van de Amerikaanse Senaat is het bestaan bekendgemaakt van een speciale “gevechts”-unit, belast met virtuele oorlogsvoering. De groep staat bekend als de Joint Functional Component Command for Network Warfare (JFCCNW) en moet zorgen voor de veiligheid van de netwerken van het ministerie van Defensie. Bovendien zal het team in staat zijn tot een Computer Network Attack (CNA) op netwerken van tegenstanders. Volgens een expert bestaat het team waarschijnlijk uit personeelsleden van de CIA, FBI, National Security Agency, verschillende onderdelen van het leger, enkele burgers en wellicht militairen uit het leger van bondgenoten.
Jij bent ook een soort Sharon, he? Doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg eens lucida en Aaah!, gaan jullie net zolang verder totdat Sidekick een soort van Wile_E_Coyote deux ten onder gaat aan de gebash richting users? Zo ja, dan hebben jullie mijn zegen.
SalonSharon.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik zit in mijn proeftijd.
Maar je bent wel bijna 20. Tijd om je als een man te gedragenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik sta er liever ook buiten, maar ik kies wel partij om mijn rechtse, en tevens vooral anti-linkse houding, nogmaals duidelijk te maken.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het geheel oneens met de zogenaamde kritiek van lucida en zijn volgelingen, maar voor de rest houd ik mij daar buiten. Men zoekt het maar uit.
Juist daarom.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Tieten kneden!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar je bent wel bijna 20. Tijd om je als een man te gedragen
kutjekleien, grasmaaienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |