abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26358527
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:12 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Gebruik dan een goede IDE i.p.v. notepad.
Oeh!!!!!!!

En jij wilt uitgroeien tot ICT-Goeroe?

Beetje jammer weer.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_26358549
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

RQ hield ook van plassex, kanker en verschraald bier.
Kut, ik moet zeiken, waarom heb je het nou over plassen :S
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:25:59 #203
85889 lucida
équilibre
pi_26358560
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:14 schreef Sidekick het volgende:
Het laten zien van andermans posts als bashen zien is opmerkelijk. Daarmee impliceer je dat de posts van lucida kwalitatief onder de maat zijn. Zou lucida die mes in zijn rug van jou kunnen waarderen, Aaah?
quote:
SCH (Columnist) - dinsdag 19 april 2005 @ 11:12

Gewoon zeggen dat je de islam kut vindt, dan gaat ie knorren
quote:
SCH (Columnist) - dinsdag 19 april 2005 @ 11:14

Ik vind de kut islam.
quote:
Da_Sandman (Nieuwsposter Sport) - dinsdag 19 april 2005 @ 11:15

Ik heb de kut geislamd...
quote:
DutchGooner - dinsdag 19 april 2005 @ 11:16

Is de Islam kut?
quote:
Bluezz (Moderator) - dinsdag 19 april 2005 @ 10:58

Opzouten Lucida
Eat your heart out kickie-dicky...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:29:54 #204
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26358653
quote:
'De politiek in gaan was een vergissing'

ANP

RIJSWIJK - Als drs. Hans Gruijters ontevreden was over het intellectuele gehalte van de ministerraad, verloor hij zijn interesse. Als minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening in het kabinet-Den Uyl (1973-1977) pakte hij dan een boek. Toen de premier op een keer vroeg of de D66-bewindsman ook wilde luisteren, reageerde Gruijters: ‘Mijnheer de voorzitter, ik lees niet met mijn oren.’

Dinsdag werd bekend dat Hans Gruijters (73) afgelopen weekeinde in Lelystad is overleden. De controversiële politicus maakte in 1992, als burgervader van Lelystad, al eens de balans op van zijn loopbaan in Het Parool. ‘Het meest in m'n element was ik in de eerste helft van de jaren zestig. Toen zat ik in Amsterdam. Ik was VVD-gemeenteraadslid, chef van de buitenlandredactie van het Handelsblad en ik was caféhouder, ik stond achter de tap van de Bamboebar. Een mooier leven kan toch haast niet?’

Johannes Petrus Adrianus Gruijters werd op 30 juni 1931 geboren te Helmond in een gematigd religieus, katholiek gezin. Hij studeerde politicologie en psychologie in Amsterdam en verpandde tijdens zijn studententijd zijn hart aan de hoofdstad. Hij was daar directiesecretaris bij een textielbedrijf en door een erfenis werd hij kroegbaas. Met graagte vertelde hij hoeveel huwelijken hun oorsprong vonden in zijn etablissementen. Toen hij uitbater was van drie horecagelegenheden, met elkaar overlappende openingstijden, liet hij zijn oog vallen op een vierde, want: ‘Dan kan ik zeggen dat in mijn alcoholische koninkrijk de zon nooit ondergaat.’

Gruijters dacht in het groot. Hij was de gangmaker en theoreticus achter de oprichting van D66. Eerder dat jaar had VVD-leider Toxopeus de hautaine politicus als liberale fractieleider in de Amsterdamse gemeenteraad afgezet, omdat die had geweigerd aanwezig te zijn bij het huwelijk van prinses Beatrix met Claus von Amsberg. ‘Ik heb wel wat beters te doen’, vond de man, wiens superioriteitsgevoel steeds meer mensen in zijn omgeving begon te storen.

In 1973 werd Gruijters de eerste D66-minister in de Nederlandse geschiedenis. Hij wilde het geheim van Soestdijk ontsluieren om zo zijn aanval op de monarchie beter te onderbouwen, maar hem werd door de premier en de sociaal-economisch-financiële driehoek het zicht op het heilige der heiligen ontnomen. ‘Een minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening is niet meer dan een filiaalchef van Albert Heijn die van zijn bazen nooit iets hoort’, reflecteerde hij jaren later.

In 1987 redde hij zich met debatteertrucs en afleidende grapjes redelijk toen hij zich voor een parlementaire enquêtecommissie moest verantwoorden voor zijn gerommel met bouwsubsidies tijdens zijn ministerschap.

Ondanks zijn heftige verbale uitvallen tegen opponenten en medestanders, had Gruijters veel respect voor politici als Lubbers, Van Mierlo en Den Uyl. Verder was volgens hem middelmaat troef in de politiek. Hij vroeg zich dan ook vaak hardop af of hij zijn betuurderskwaliteiten niet beter aan het bedrijfsleven had kunnen lenen. ‘De politiek in gaan was een vergissing, een gebrek aan zelfkennis’, vertrouwde hij ooit een journalist toe.

D66 is er niet in geslaagd het politieke bestel te veranderen en is nu slechts het minst beroerde alternatief, zei Gruijters. ‘Partijcultuur komt gewoon neer op politieke incest: men is voortdurend met elkaar bezig, maar het heeft geen enkele betekenis’, betoogde hij in 1986 in een pleidooi voor het Amerikaanse systeem. Van het CDA moest hij helemaal niets hebben: ‘Als ik een confessioneel een hand heb gegeven, tel ik eerst mijn vingers na.’

Gruijters werd in 1980 de eerste burgemeester van Lelystad. Het commissariaat van Utrecht en later dat van Flevoland gingen op pijnlijke manier aan zijn neus voorbij. Hij bleef mensen voor het hoofd stoten door uitspraken als ‘Nederland is vol’ en door de vloer aan te vegen met raadsleden.

Hoewel hij met genoegen terugkeek op zijn eigen krantencarrière, toonde hij later afschuw van het journaille en gaf hij nauwelijks interviews. Volgens velen was hij teleurgesteld door alle problemen die zich vanaf 1985 aandienden in de polderstad die hij bestuurde.

Op 1 juli 1996 ging de intellectueel, die zelfs irritatie en huiver in zijn eigen partij opwekte, met pensioen. Hij ging boeken lezen. ‘Mijn levensverwachting strookt niet altijd met de realiteit’, zei Gruijters in 1992 tegen Het Parool. ‘Ik wilde bijzondere dingen doen. Ja, misschien heeft het ook wel met de schaal van Nederland te maken.’ Vorig jaar verliet hij de partij waarvan hij medeoprichter was.

Bron: De Volkskrant
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26358857
Firefox 'ziet' soms een pageload-event niet, heel apart. Ik open zes tabjes, vijf 'lukken' dan.

http://www.hardgrok.org/blog/item/slashfix-firefox-extension.html

Lijken er ook wel problemen mee te hebben (gehad). Dit weekeinde maar weer eens naar kijken.

[ Bericht 60% gewijzigd door Monidique op 19-04-2005 21:49:52 ]
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 21:47:48 #206
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26359129
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Kut, ik moet zeiken, waarom heb je het nou over plassen :S
Biertje?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:48:00 #207
85889 lucida
équilibre
pi_26359137
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De term spionageactiviteiten is teveel eer lucida. Ik zou het eerder een steekproef willen noemen.
Daar heb ik geen boodschap aan. Leer eerst eens de definitie van het woord steekproef. Je gaat gericht te werk, zoekt bij elkaar waar je selectief naar op zoek bent en dan nog de infantiele moed om het steekproef te noemen. Je zakt zwaar door de mand. Je bent gecorrumpeerd en mod-onwaardig. Mij zul je niet meer kunnen overtuigen dat je objectief tegen zaken aankijkt. Je bent gewoon een user die zich het voorrecht van mod aanmeet. Lekker fascistisch eigenmachtig optreden en meeschoppen tegen alles wat niet aan jouw stroperige voorkeuren beantwoord. Jij en Ryan3 zijn elkanders evenknie en kloten maar wat aan met jullie kloo(n)tjes..
quote:
Ik snap het; het is confronterend.

Maar goed, jouw kwartier van roem is nu weer voorbij. Misschien kan je je kunsten nog etaleren in het slowchattopic van NWS. Die kan wel een boost gebruiken.
Alleen al dit soort gedachten geeft aan dat de naijver diep zit. Te vaak heb je in discussie met mij een nederlaag moeten slikken. Gezeten op het vinkentouwtje aas je op een mogelijkheid, je frustraties daarover bot te vieren. Ik heb maling aan roem hoe kort ook. Het lijkt trouwens alsof je hier een monoloog met Ryan3 op touw zet. Laat ik je uit de droom helpen, wat jou bezighoudt is me allang bekend. Mij overtuig je niet meer, hoe slijmerig onnozel jij ook probeert je woorden te verpakken. Leeg en leegheid zijn woorden die samengaan wanneer ik aan sidekick denk. Ik ben van gepantserd staal dus zo'n poging tot een stootje onder de gordel raakt me niet.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26359183
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Biertje?
Nee, ik neem een glaasje water denk ik
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:49:32 #209
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26359187
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:07 schreef lucida het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd Sackie,

DE vraag is wat hebben die twee met sjun en lucida. Je aanname dat sjun en lucida een en dezelfde user zou zijn, gaat mank. Lees alleen maar eens de tijden waarop beiden posten. Als we van jouw kloontjesparanoia uitgaan, dan zou sjun of lucida bijna 24 uur per dag moeten posten. Ik acht mezelf en sjun tot veel in staat, maar ook zij moeten wel eens slapen. Verder boeit mij jou mening in deze geen ene moer, omdat je gewoonweg niet competent genoeg bent een oordeel hier over te vellen, en omdat je schrijfseltjes te kort en te onsamenhangend zijn om er een mouw aan vast te kunnen knopen.
aha, dit keer de bijgoochem. Mag ik nu concluderen dat jij ook het vrouwtje van de 2 vogels bent, of is dat te voorbarig?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 21:52:01 #210
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26359257
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, ik neem een glaasje water denk ik
Ben je ziek?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:52:48 #211
85889 lucida
équilibre
pi_26359273
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]
En maar de aandacht afleiden van de leegte. kickie-dicky, denk je nou werkelijk dat je mensen een dienst bewijst door te fungeren als louter doorgeefgleuf van triviale nieuwtjes. Maak eens zelf een artikel. Laat eens zien wat je werkelijk in je flikker hebt! Altijd maar weer nieuws uit tweede hand, begint saai te worden en stompt af.
het is zoals het is
non-conforming link
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:53:18 #212
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26359291
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Firefox 'ziet' soms een pageload-event niet, heel apart. Ik open zes tabjes, vijf 'lukken' dan.

http://www.hardgrok.org/blog/item/slashfix-firefox-extension.html

Lijken er ook wel problemen mee te hebben (gehad). Dit weekeinde maar weer eens naar kijken.
Bij mij werkt 'ie uitstekend. Het duurde even voordat ik het nut ervan inzag.
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 21:56:34 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26359383
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef lucida het volgende:

[..]

En maar de aandacht afleiden van de leegte. kickie-dicky, denk je nou werkelijk dat je mensen een dienst bewijst door te fungeren als louter doorgeefgleuf van triviale nieuwtjes. Maak eens zelf een artikel. Laat eens zien wat je werkelijk in je flikker hebt! Altijd maar weer nieuws uit tweede hand, begint saai te worden en stompt af.
Korte berichten zijn wel leuk, maar van die lappen tekst van een nieuwssite in de slowchat zijn zeer irritant. Als het zelf geschreven is, dan kan het beter als "column" op de stormfrontpage. Zie voor voorbeelden de columns van SCH.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:56:48 #214
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26359396
Sidekick is een goede mod
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:58:50 #215
85889 lucida
équilibre
pi_26359443
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:49 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

aha, dit keer de bijgoochem. Mag ik nu concluderen dat jij ook het vrouwtje van de 2 vogels bent, of is dat te voorbarig?
Sackie je doet maar. Concludeer van mijn part maar totdat je een ons weegt. Tot veel anders zul je inderdaad niet in staat zijn. En ja Sackie ik ben het vrouwtje. En nee Sackie Sjun en Lucida zijn niet een en dezelfde user, anders had je het maar over een vogel??? Mocht je nog wat willen weten, geneer je niet, en vraag het maar gewoon. Kan zelfs jij nog wat van opsteken.

Ik heb nog een straatkat(er) die noem ik 'kat in het Sackie'...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:00:21 #216
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26359489
Ik ben weer even weg, Sidekick, de bastaardhond, moet poepen en ik laat mijn huis niet bevuilen.
pi_26359545
Aaah op z'n grappigst, en daarom zouden we dus eigenlijk medelijden moeten hebben met de jongen, wat dat betreft.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:02:25 #218
85889 lucida
équilibre
pi_26359554
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Korte berichten zijn wel leuk, maar van die lappen tekst van een nieuwssite in de slowchat zijn zeer irritant. Als het zelf geschreven is, dan kan het beter als "column" op de stormfrontpage. Zie voor voorbeelden de columns van SCH.
Ik heb nog een hele bos veren voor sidekick over. Als het er teveel zijn om allemaal in zijn eigen reet te steken, zal SCH graag voor hem buigen!...

Iemand een ban geven, maar tegelijkertijd bewieroken, meer gespleten kan niet meer. Sidekick gaat af als een gieter .

[ Bericht 2% gewijzigd door lucida op 19-04-2005 22:41:34 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:02:43 #219
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26359558
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:58 schreef lucida het volgende:

[..]

Sackie je doet maar. Concludeer van mijn part maar totdat je een ons weegt. Tot veel anders zul je inderdaad niet in staat zijn. En ja Sackie ik ben het vrouwtje. En nee Sackie Sjun en Lucida zijn niet een en dezelfde user, anders had je het maar over een vogel??? Mocht je nog wat willen weten, geneer je niet, en vraag het maar gewoon. Kan zelfs jij nog wat van opsteken.

Ik heb nog een straatkat(er) die noem ik 'kat in het Sackie'...
Joh, in het andere forum wil ik met alle liefde de DSM IV t.z.t met je doorspitten heur, dat verdient de wakkere geest tenslotte, toch?
Denk vooral niet dat ik niets van je leer, zoveel zelfcredit verdien je vooralsnog wel. Misschien komt het ooit zelfs nog tot interesse
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:05:33 #220
85889 lucida
équilibre
pi_26359639
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Joh, in het andere forum wil ik met alle liefde de DSM IV t.z.t met je doorspitten heur, dat verdient de wakkere geest tenslotte, toch?
Denk vooral niet dat ik niets van je leer, zoveel zelfcredit verdien je vooralsnog wel. Misschien komt het ooit zelfs nog tot interesse
Sackie,

Ga a.u.b. bij een andere duivel de biecht doen. Ik ben niet gevoelig voor boetedoeningen, zeker niet als het zonder berouw gaat. Ook voor jou geldt bezin eer je begint.
het is zoals het is
non-conforming link
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:07:16 #221
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26359693
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:05 schreef lucida het volgende:

[..]

Sackie,

Ga a.u.b. bij een andere duivel de biecht doen. Ik ben niet gevoelig voor boetedoeningen, zeker niet als het zonder berouw gaat. Ook voor jou geldt bezin eer je begint.
Volgens mij is het: bezint eer je begint, maar goed, mijn respect heb je vooralsnog
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:10:32 #222
85889 lucida
équilibre
pi_26359797
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef Harry_Sack het volgende:
Sidekick is een goede mod
Vooral als hij voorovergebogen staat.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:12:03 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26359853
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef Monidique het volgende:
Aaah op z'n grappigst, en daarom zouden we dus eigenlijk medelijden moeten hebben met de jongen, wat dat betreft.
Ik ben blij dat je tijdens het behangscheuren nog de moeite nam om mij niet in je blocker te verwerken en mijn teksten te bewonderen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:12:27 #224
85889 lucida
équilibre
pi_26359861
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:07 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Volgens mij is het: bezint eer je begint, maar goed, mijn respect heb je vooralsnog
In de context van de zin is het m.i. zonder t, maar goed mijn respect verdien je er niet mee.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26359873
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ben je ziek?
nee , moet morgen ochtend vroeg naar het Okura
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:14:02 #226
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26359903
narcisme...
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:15:02 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26359937
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik heb nog een hele bos veren voor je over. Als het er teveel zijn om allemaal in je eigen reet te steken, zal SCH graag voor je buigen!...

Iemand een ban geven, maar tegelijkertijd bewieroken, meer gespleten kan niet meer. Je gaat af als een gieter .
Ehm, ik weet niet wat je nu suggereert, maar als ik kon bannen, dan was de gehele linkerflank weggevaagd.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:16:46 #228
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26359992
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ehm, ik weet niet wat je nu suggereert, maar als ik kon bannen, dan was de gehele linkerflank weggevaagd.
dat kan ik beamen. Tenzij en mits hij neukt in het weekend
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:18:32 #229
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26360041
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:16 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

dat kan ik beamen. Tenzij en mits hij neukt in het weekend
Ik zou als ik jou was nog eens de woorden "tenzij" en "mits" opzoeken.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:22:20 #230
85889 lucida
équilibre
pi_26360167
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was nog eens de woorden "tenzij" en "mits" opzoeken.
Bij Sackie past "hetzij"'.
het is zoals het is
non-conforming link
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:23:22 #231
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26360217
kom op, communisme is best leuk
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:31:27 #232
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26360441
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dan zou alleen ik met allemaal zure rukkers overblijven En johan
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:34:28 #233
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26360531
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:

[..]

En Johan denkt dit jaar volwassen te worden

er is geen tenzij en geen mits, laat staan een maar, dussss: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/555/
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:39:19 #234
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26360710
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik heb nog een hele bos veren voor je over. Als het er teveel zijn om allemaal in je eigen reet te steken, zal SCH graag voor je buigen!...

Iemand een ban geven, maar tegelijkertijd bewieroken, meer gespleten kan niet meer. Je gaat af als een gieter .
Volgens mij zitten er wat oogkleppen in je weg.
Je reageert op een post van Aaahikwordgek maar volgens mij denk je dat ik het heb geschreven.

Wie gaat er nou af als een gieter.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:44:40 #235
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:45:56 #236
85889 lucida
équilibre
pi_26360929
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je reageert op een post van Aaahikwordgek maar volgens mij denk je dat ik het heb geschreven.

Het lek is al weer boven water online lucida - dinsdag 19 april 2005 @ 22:02 Voor zover AAah het niet zou hebben begrepen, wil ik mijn excuses maken. Mensen die zich te groots voelen om vergissingen toe te geven, leren nimmer van hun eigen fouten. Dus Sidekick blijf vooral lekker doormodderen. Bij mij heb je afgedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 19-04-2005 22:52:46 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26360936
quote:
Maar jij hoort toch ook tot die linkerflank in de visie van Aaah?
Zou Aaah een blacklist hebben van linkse vijanden te bannen ?
Op welke plaats staat Sidekick ?
En wat te doen met Sizzler, die "meeheult" met Sidekick?
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:46:18 #238
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26360943
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik was in eerste instantie ook verrast, maar ik vond het naderhand de perfekte paranoia-test, waar jij grandioos in gelopen bent. Natuurlijk wordt er de crew bedoeld, die een SCH bannen, maar gelijkertijd "columnist" maken met zero output tot nu aan toe.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:47:53 #239
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26360997
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar jij hoort toch ook tot die linkerflank in de visie van Aaah?
Zou Aaah een blacklist hebben van linkse vijanden te bannen ?
Op welke plaats staat Sidekick ?
En wat te doen met Sizzler, die "meeheult" met Sidekick?
Sizzler is degene die aan de touwtjes trekt. Zogenaamd correct maar ondertussen...
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:48:18 #240
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26361005
quote:

[..]

Jij blijft fier overeind staan in deze mod-ontmaskerade.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:49:06 #241
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26361035
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik was in eerste instantie ook verrast, maar ik vond het naderhand de perfekte paranoia-test, waar jij grandioos in gelopen bent. Natuurlijk wordt er de crew bedoeld, die een SCH bannen, maar gelijkertijd "columnist" maken met zero output tot nu aan toe.
Wat flauw.. gewoon publiceren die essay..
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:51:04 #242
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26361104
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Biertje?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:51:33 #243
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26361125
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:49 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Wat flauw.. gewoon publiceren die essay..
Het is een bekende truc in logland. Haal je grootste vijand binnen als schrijver en hij zal voor eeuwig gesnoerd zijn dan wel geheel zwijgen.
pi_26361131
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Mag ik ook blijven?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:52:00 #245
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26361141
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:51 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Biertje?
Je weet toch!
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:52:43 #246
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26361156
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mag ik ook blijven?
Mits je sigaren uit Cuba smokkelt met je communistenmaskerade.
pi_26361166
Weltrusten lieverds!!!!!!!!

Wees wel lief voor elkaar en boeveel biertjes drinken he
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:53:01 #248
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26361167
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het is een bekende truc in logland. Haal je grootste vijand binnen als schrijver en hij zal voor eeuwig gesnoerd zijn dan wel geheel zwijgen.
We hebben al een ontwijkende persoonlijkheid en een narcist
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:57:37 #249
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26361304
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Natuurlijk wordt er de crew bedoeld, die een SCH bannen, maar gelijkertijd "columnist" maken met zero output tot nu aan toe.
Doet me denken aan dat schilderij.... met slechts 1 zwarte stip op het witte doek (Amerikaanse kunstenaar Newman ?! - don't no En sommige idioten ziet daar kunst in..... een soort ultieme vorm van minimalisme. En soms is bij kunst de lijst mooier (waardevoller) dan de inhoud....
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 22:57:51 #250
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26361307
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:53 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

We hebben al een ontkennende persoonlijkheid en een narcist
Je hebt veel nieuwe woordjes geleerd vandaag, nu nog leren hoe ze te gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')