Van Bommel wel, als hij net zo irritant blijft dan in de kuip als normaal zekerquote:Op woensdag 20 april 2005 11:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schandalig. Die twee wil ik echt nooit in een Ajax-shirt zien. Echt.
Heb 'm nog nooit over Ajax horen praten, die gaat gewoon naar Spanje. (in iedergeval buitenlandquote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als hij moet kiezen tussen Ajax en een andere club, lijkt het me best passen in een Ajax topic.
Bullshit, dat psv nu lekker draait is leuk, maar hoe lang blijven ze nog op dat niveau?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
PSV is voor VdV wel een stap hogerop
just face it
Right, Ajax en psv liggen ongeveer gelijk qua niveau (en kom nou niet met die halve finale aan, Ajax stond daar twee jaar terug ook nog bijna) en Ajax is nog altijd de grootste club van Nederland, dus dat is gewoon bullshit.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Ajax is voor van Bommel ook niet een stap hogerop....
just face it
Inderdaad, na 8 jaar mag er ook wel eens een succesje worden behaald,quote:Op woensdag 20 april 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Over arrogantie gesproken!
Opeens is psv zoveel groter dan Ajax, na jaren lang het lachertje in Europa te zijn geweest.
1 zwaluw maakt nog geen zomer lampjes!!
Dit jaar wel, wie zegt dat dat volgend seizoen weer zo is?? En dat seizoen erna?? Van Bommel weg na dit seizoen, Vogel weg na dit seizoen, VoH weg na dit seizoen; zijn toch belangrijke spelers.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Ajax is voor van Bommel ook niet een stap hogerop....
just face it
Gelukkig is op wat Europese successen na, PSV AJAX allang voorbij gestreefd. Meer punten in ere, evenveel nr 1, maar meer top 3 posities, meer punten in europa de laatste jaren, meer doelpunten, gewoon veel degelijker dus. En dan zijn het juist de Ajacieden die maar blijven hameren op het verleden, maar dat vergeten... Als ze al de grootste zijn, dan moeten ze zich helemaal kapot schamen! Dan is nog niet eens de halve tijd kampioen worden nog te min!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, na 8 jaar mag er ook wel eens een succesje worden behaald,.
Uhmmm... AZ misschienquote:Op woensdag 20 april 2005 11:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
mooi aanvallend voetbal en of dat hedentendage nog loont voor een Nederlandse club.
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:03 schreef Lionheaad het volgende:
Toch leuk om die Ajax fans te stangen....
Wat Europese successen?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gelukkig is op wat Europese successen na, PSV AJAX allang voorbij gestreefd. Meer punten in ere, evenveel nr 1, maar meer top 3 posities, meer punten in europa de laatste jaren, meer doelpunten, gewoon veel degelijker dus. En dan zijn het juist de Ajacieden die maar blijven hameren op het verleden, maar dat vergeten... Als ze al de grootste zijn, dan moeten ze zich helemaal kapot schamen! Dan is nog niet eens de halve tijd kampioen worden nog te min!
Hij begon...
Idd, psv mag op dit moment misschien wat beter zijn, maar historisch gezien moeten ze nog steeds een diepe buiging voor Ajax maken hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat Europese successen?.
Hallo, 4x de Europacup 1 waarvan 1x CL en 1x een verloren finale. psv heeft NOOIT een CL gewonnen..
En evenveel nr.1??.
. Psv gaat voor de 18de keer landskampioen worden, Ajax zit 1 titel van de 30 verwijderd.
. En meer punten is ook niet zo moeilijk aangezien ze van 2 naar 3 punten zijn gegaan.
Als je al wat zegt, zorg dan iig dat het klopt..
Arma?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:19 schreef Back2Basic het volgende:
Daggla! Wanneer gaan we weer rellen op het Leidse?
Precies!!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:12 schreef johannes1986 het volgende:
Is het niet zo dat psv en ajax gewoon allebei ongeveer even sterk zijn over het algemeen, en samen ver boven feyenoord en de rest uitsteken, maar elkaar al tientallen jaren afwisselen als beste club? Het is bijna altijd óf ajax óf psv dat kampioen wordt en de beste spelers heeft. Dan wordt één van beide ( meer ) leeggekocht ( dan de ander ) en dan ligt het aan de kwaliteit van de aankopen of het seizoen daarna goed of slecht verloopt.
Davids, Kluivert, Bergkamp, VD Meydequote:Heeft ajax trouwens nog concrete belangstelling voor spelers? Ik kan me goed voorstellen dat ze op zoek zijn naar een opvolger voor VDV, een verdedigende middenvelder die er direct staat en een écht goeie spits, die er eindelijk eens 20 of meer inlegt voor ajax...die hebben ze toch jaren niet gehad?
Dank je welquote:Ik wens ajax iig veel succes als psv-fan. T is vaak een mooi team, met mooie voetballers om naar te kijken...![]()
Ajax stelde vroeger meer voor????quote:Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...je hebt natuurlijk gelijk dat vooral ajax, maar ook feyenoord vroeger veel meer voorstelden dan psv...maar ik vind het vooral belangrijk hoe het nu is, en de afgelopen 10 jaar. Dat is een periode die er veel meer toe doet.
Waarom telt 10 jaar geleden meer dan 30?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...je hebt natuurlijk gelijk dat vooral ajax, maar ook feyenoord vroeger veel meer voorstelden dan psv...maar ik vind het vooral belangrijk hoe het nu is, en de afgelopen 10 jaar. Dat is een periode die er veel meer toe doet.
Dan snap ik niet dat er zoveel kritiek was op Koeman en die daarvoor, die hebben ergens in de prehistorie ook uitstekend gepresteerd.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grote jongen, echter gaat de historie terug tot aan het begin.
Ajuus..
Als speler ja, das heel wat anders..quote:Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat er zoveel kritiek was op Koeman en die daarvoor, die hebben ergens in de prehistorie ook uitstekend gepresteerd.
Källström, held in CMquote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien dat Källström daarom een goeie kandidaat is, die zou ik ook erg graag bij psv zien![]()
Maar verder is de voetbalwereld van 10, 20 30 jaar terug geheel gelijk gebleven en zijn de clubs totaal niet gegroeid of andersinds veranderd.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als speler ja, das heel wat anders..
Sowieso als Ajax gaat voetballen ga je dat niet leuk vindenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:48 schreef johannes1986 het volgende:
Nevland lijkt mij persoonlijk ook niet iets voor de Top-3, op zn hoogst als Feyenoorder, met zijn harde werken. Babel is in potentie idd een supertopper, een aanval met Kluivert samen zou erg bruut zijn...zou ik als psv-dan niet zo heel fijn vinden iig![]()
![]()
quote:De vaderlandse media zuigt
Iedereen denk er over te kunnen en moeten meepraten: collega's, de schoonmaakster, buren, familie en vrienden hebben allemaal hun mening al klaar, want het is allemaal verschrikkelijk! Alle Ajax-supporters zijn hooligans en moeten zwaar gestraft worden, Burgemeester Opstelten van Rotte'dam en de hoge bazen van de NS hebben allemaal gelijk, de supporters van de Amsterdamse voetbalclub zijn véél te ver gegaan...
Nu is het heel makkelijk een mening te vormen aan de hand van de media, die alles in hapklare brokken aanlevert. Zonder je erin te verdiepen weet je de hoofdpunten en waarom zou je dan luisteren naar andermans argumenten??? Waarom zou je dan de andere kant van het verhaal willen weten??? Alles is toch duidelijk, de Ajax-supporters hebben het te bont gemaakt en moeten hier zwaar voor gestraft worden, misschien moet men in de toekomst zelfs de uitsupporters maar gaan verbieden!
Radio, televisie en teletekst meldden allen aan het begin van de zondagmiddag dat de wedstrijd tussen dat ongedierte uit de havenstad en Ajax zeker een kwartier later zou aanvangen, aangezien aanhangers van Ajax beide treinen onherstelbaar beschadigd zouden hebben. Dat later de wedstrijd helemaal zonder supporters uit Amsterdam zou beginnen, komt ook door het wangedrag van deze supporters zelf. Ook in het Journaal van 20.00 uur werd dit allen nog maar eens benadrukt, maar de kranten maakten het een dag later nóg bonter...
Zowel de Volkskrant als de Telegraaf pakten uit met een grote foto op de voorpagina, waarop de ME met behulp van een waterkanon bezig is een groep supporters uiteen te drijven, met als onderschrift: "De ME zet alles in om supporters van Ajax te bedwingen." Terwijl er op de foto nota bene geen enkele supporter van Ajax waarneembaar is, sterker nog: de supporters die door de ME worden bedwongen, dragen allemaal rood-witte shirts, die ze in Amsterdam liever niet zien! Laat staan dragen...
Leken denken naar aanleiding van deze berichten precies te weten wát er gebeurd is: de Ajax-supporters hebben deze voetbalmiddag verziekt en moeten dan ook gestraft worden, de rol van de kakkerlakken, de driehoek van de gemeente Rotte'dam en NS wordt nergens kritisch beoordeeld, alle schuld wordt bij Ajax en de supporters uit Amsterdam neergelegd! De media heeft haar sensatieverhaal en dat verkoopt! Waarom dan nagaan hoe het allemaal écht geweest is???
Het is niet zo dat ik alle wangedrag van Ajax-kant wil goedpraten of zelfs goedkeuren, maar als Burgemeester Opstelten zijn zaakjes goed op orde had gehad, zouden de ergste calamiteiten voorkomen kunnen worden! En ook de NS is niet foutloos geweest tijdens het vervoer van Amsterdam naar Rotte'dam, om dan nog maar te zwijgen over het gedrag van die IQ-loze havenarbeiders, die het liefst hand in hand zouden lopen! Maar nergens in de landelijke media lees ik dit soort berichten, alles is gericht op Ons Aller Ajax!
Ik hoop echt dat die hele beerput opengaat, want die hele demonisering van Ajax is nergens op gebaseerd! Als Trein 1 ineens stil komt te staan en met stenen en vuurwerk bekogeld wordt, door van die vieze insecten, blijf je ook niet netjes zitten in de coupé, wachtend op wat komen gaat! Als de inzittenden daarna in een door hekwerk omringd buffervak worden vastgehouden, omdat zij het stadion niet binnenmogen, zorg dan dat ze zo snel mogelijk weer richting Amsterdam worden vervoerd...
In plaats daarvan worden de 800 supporters uit de eerste trein urenlang vastgehouden, zonder eten en drinken, vol in de zon en fungeren als gemakkelijk doelwit voor het gefrustreerde ongedierte, dat met het gooien van stenen de vijand dan maar buiten het veld probeert te verslaan. De supporters kunnen geen kant op, kunnen alleen maar de stenen ontwijken en in het buffervak zelf, verloopt alles zonder noemenswaardige incidenten...
De laatste supporters keren om 22.30 uur met de ingezette bussen terug in Amsterdam, ze hebben er dan een verloren dag opzitten, hebben niets van de wedstrijd meegekregen en krijgen alles schuld op zich geschoven, door de vaderlandse media! Natuurlijk zitten er bij Ajax ook rotte appels tussen, maar een iets genuanceerdere berichtgeving had best gemogen. Nu lijkt het alsof er verder niemand iets te verwijten valt, wat absoluut niet het geval is!
Bron: http://ArieAFCA.web-log.nl
Totaal nietszeggende reactie. Rot gewoon op naar je eigen topic als je hier alleen maar komt trollen...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:14 schreef gr8w8 het volgende:
Lekker totaal objectief stuk. *kuch* Niet eens een poging gedaan tot zelfs.Calimero.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totaal nietszeggende reactie. Rot gewoon op naar je eigen topic als je hier alleen maar komt trollen...
quote:Hatem Trabelsi heeft vocht in knie
Vanochtend trainde Hatem Trabelsi vanwege een blessure niet mee met het eerste elftal van Ajax. De Tunesiër schijnt last te hebben van vocht in zijn knie, meldt AT5. De halve finale voor de Amstel Cup zal Trabelsi in ieder geval aan zich voorbij moeten laten gaan. Het is ook nog niet bekend wanneer de rechtsback weer voor Ajax in actie zou kunnen komen.
Ach, de beste man heeft een Amsterdam-fobie.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totaal nietszeggende reactie. Rot gewoon op naar je eigen topic als je hier alleen maar komt trollen...
Je was erbij? Nee? Hoe weet je dan wat er wel of niet waar is...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef gr8w8 het volgende:Amsterdamfobie lijkt me best kud. Woon er middenin.
Maar kom op zeg, dat stuk valt toch niet serieus te nemen. Er staan wel wat waarheden in ja, maar alles wordt zo overdreven en eenzijdig belicht, precies hetgeen waar hij over valt in de media.
Door al die Europese successen zou je haast vergeten dat we ook in '96/'97 nog in de halve finale stondenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom telt 10 jaar geleden meer dan 30?
Historie is historie, de een niet belangrijker dan de ander. Ow, overigens is Ajax 10 jaar geleden Europees kampioen geworden, een jaar later verliezed finalist. En wat jaren later op het nippertje verloren in de kwartfinale.. Psv heeft 1x de halve finale gehaald en verder steeds in de eerste ronde eruit. Dus op basis van de laatste 10 jaar komt Ajax ook iets beter uit de bus, me dunkt..
Dat pak slaag vergeet ik liever,quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Door al die Europese successen zou je haast vergeten dat we ook in '96/'97 nog in de halve finale stonden
Ach, liever dat pak slaag dan die kolere-Ravanelli van 't jaar ervoorquote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat pak slaag vergeet ik liever,.
Sssssst...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, liever dat pak slaag dan die kolere-Ravanelli van 't jaar ervoor
Laat hem dan dus komende zomer maar vertekken, dan vangen we d'r nog wat geld voor en hoeven we zijn salaris niet nóg een seizoen op te hoesten...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef BZ het volgende:
Rafael Van der Vaart heeft via een woordvoerder in het weekblad Sportweek laten weten niet nog een jaar bij Ajax te willen spelen. De middenvelder is toe aan iets nieuws.
Ajax zou Van der Vaart alleen een contract voor nog een extra jaar willen geven, maar daar heeft de Ajacied geen trek in.'Daar zien wij de lol niet van in', aldus een woordvoerder van het management van de international. Als Raffie zijn contract niet velengt kan hij in 2006 transfervrij vertrekken.
Dat doet hij toch al niet echt meer, dus laat maar gaan. Een speler die niet meer wil biedt toch niks meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hij mag van mij best blijven, maar dan moet hij zijn hart voor de club tonen!
Bayern Muenchen of zoiets.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Bananenman het volgende:
Beter dat ie richting Duitsland gaat ofzo deze zomer
Bron was Sportweek toch, dus volgens mij nietquote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat een serieus nieuwsbericht over VdV?
Staat in Sportweek.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat een serieus nieuwsbericht over VdV?
Je kunt je duurste speler niet drie seizoenen lang laten falen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef DivineJester het volgende:
Aan VdV missen jullie toch niet heel veel op dit moment, en voor hem zelf lijkt een verandering van omgeving de enige hoop op vormherstel. Toch raar om te zien dat zo'n bewierrookte voetballer als hij was nu door de meesten hier met liefde wordt uitgezwaaid. Hij heeft een flinke val gemaakt zulen we maar zeggen.
Man dat was gewoon een geintje om te boel op te naaien.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Armageddon in dit topic?
Het Utrecht topic is een paar deuren verder...
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef Back2Basic het volgende:
[..]
Man dat was gewoon een geintje om te boel op te naaien.
Net als Asskicker's switch naar AZ?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef Back2Basic het volgende:
[..]
Man dat was gewoon een geintje om te boel op te naaien.
De jongen die vaker van club wisselt dan van onderbroek.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
De jongen die vaker van club wisselt dan van onderbroek.
Je móet het wel over Víeri hebbenquote:quote:Op woensdag 20 april 2005 16:45 schreef Back2Basic het volgende:
Who the fuck is asskicker?
De jongen die vaker van club wisselt dan van onderbroek.
Ajax wil iemand met een ruime ervaring als trainer en die heeft Fons niet echt. In ieder geval niet veel meer dan wat je intern hebt lopen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef twi het volgende:
Alfons Groenendijk zal volgens VI dus geen Hoofd Opleidingen worden. Waarom, vraag ik me dan af? Ik bedoel, het is een belangrijke functie en een echte Ajax-man is Groenendijk niet natuurlijk. Maar het is wel iemand die volgens mij een goede kijk heeft op voetbal, op Ajax en op jeugd. Misschien omdat het wat onenigheid zou brengen bij de Brian Roys en Simon Tahamata's onder de jeugdtrainers?
Ik vind dan dat ze te veeleisend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Ajax wil iemand met een ruime ervaring als trainer en die heeft Fons niet echt. In ieder geval niet veel meer dan wat je intern hebt lopen.
Mwah, is toch een belangrijke functie. Je moet toch een flink pak elftallen kunnen coördineren.quote:
Dan vind ik "ruime ervaring als trainer" niet echt het meest voor de hand liggende criterium. Olde-Riekerink is ook niet de meest ervaren coach, lijkt me, en die werd toch als serieuze kandidaat gezien. Groenendijk lijkt mij het juiste karakter te hebben. Niet zo lief als een Roy, niet zo afstandelijk als...tsja...een ervaren trainer die zichzelf eigenlijk liever op de bank van een eredivisieclub neerzet.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Mwah, is toch een belangrijke functie. Je moet toch een flink pak elftallen kunnen coördineren.
Misschien kunnen ze Leo Beenhakker strikken, voor zijn laatste kunstje???quote:Op woensdag 20 april 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
De laatste HO's hadden toch altijd een redelijke naam en staat van dienst, al dan niet als voetballer. Co, Zwamborn, Westerhof, Blind dan wat minder...
Tsjah als je dat ooit weer zou krijgenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel en Kluivert in de spits, hoop er nog steeds op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |