Bron was Sportweek toch, dus volgens mij nietquote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat een serieus nieuwsbericht over VdV?
Staat in Sportweek.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dat een serieus nieuwsbericht over VdV?
Je kunt je duurste speler niet drie seizoenen lang laten falen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef DivineJester het volgende:
Aan VdV missen jullie toch niet heel veel op dit moment, en voor hem zelf lijkt een verandering van omgeving de enige hoop op vormherstel. Toch raar om te zien dat zo'n bewierrookte voetballer als hij was nu door de meesten hier met liefde wordt uitgezwaaid. Hij heeft een flinke val gemaakt zulen we maar zeggen.
Man dat was gewoon een geintje om te boel op te naaien.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Armageddon in dit topic?
Het Utrecht topic is een paar deuren verder...
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef Back2Basic het volgende:
[..]
Man dat was gewoon een geintje om te boel op te naaien.
Net als Asskicker's switch naar AZ?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef Back2Basic het volgende:
[..]
Man dat was gewoon een geintje om te boel op te naaien.
De jongen die vaker van club wisselt dan van onderbroek.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
De jongen die vaker van club wisselt dan van onderbroek.
Je móet het wel over Víeri hebbenquote:quote:Op woensdag 20 april 2005 16:45 schreef Back2Basic het volgende:
Who the fuck is asskicker?
De jongen die vaker van club wisselt dan van onderbroek.
Ajax wil iemand met een ruime ervaring als trainer en die heeft Fons niet echt. In ieder geval niet veel meer dan wat je intern hebt lopen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef twi het volgende:
Alfons Groenendijk zal volgens VI dus geen Hoofd Opleidingen worden. Waarom, vraag ik me dan af? Ik bedoel, het is een belangrijke functie en een echte Ajax-man is Groenendijk niet natuurlijk. Maar het is wel iemand die volgens mij een goede kijk heeft op voetbal, op Ajax en op jeugd. Misschien omdat het wat onenigheid zou brengen bij de Brian Roys en Simon Tahamata's onder de jeugdtrainers?
Ik vind dan dat ze te veeleisend zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Ajax wil iemand met een ruime ervaring als trainer en die heeft Fons niet echt. In ieder geval niet veel meer dan wat je intern hebt lopen.
Mwah, is toch een belangrijke functie. Je moet toch een flink pak elftallen kunnen coördineren.quote:
Dan vind ik "ruime ervaring als trainer" niet echt het meest voor de hand liggende criterium. Olde-Riekerink is ook niet de meest ervaren coach, lijkt me, en die werd toch als serieuze kandidaat gezien. Groenendijk lijkt mij het juiste karakter te hebben. Niet zo lief als een Roy, niet zo afstandelijk als...tsja...een ervaren trainer die zichzelf eigenlijk liever op de bank van een eredivisieclub neerzet.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Mwah, is toch een belangrijke functie. Je moet toch een flink pak elftallen kunnen coördineren.
Misschien kunnen ze Leo Beenhakker strikken, voor zijn laatste kunstje???quote:Op woensdag 20 april 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
De laatste HO's hadden toch altijd een redelijke naam en staat van dienst, al dan niet als voetballer. Co, Zwamborn, Westerhof, Blind dan wat minder...
Tsjah als je dat ooit weer zou krijgenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Babel en Kluivert in de spits, hoop er nog steeds op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |