'k meen me anders toch uit de commentaren te herinneren dat menigeen dat varkentje van mij toch wel 's zou willen wassen...quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Was die big van jou al geraden?
It wasn't mequote:Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k meen me anders toch uit de commentaren te herinneren dat menigeen dat varkentje van mij toch wel 's zou willen wassen...
Marijke van Helwegen ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mind you: ze is 74 (!)
Mag ze wel uitkijken dat ze niet geflitst wordt...quote:Op maandag 18 april 2005 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is toch al 122?
Heb jij van je provider geen wepspees gekregen om plaatjes op te zetten ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet spieken!
Jawel, maar daar heb ik me nog nooit in verdieptquote:Op maandag 18 april 2005 19:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb jij van je provider geen wepspees gekregen om plaatjes op te zetten ?
Da's echt niet moeilijk, IK kan 't ook....quote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Jawel, maar daar heb ik me nog nooit in verdiept
Inderdaadquote:Op maandag 18 april 2005 19:26 schreef pyl het volgende:
Dat zal Mamie van Doren zijn?
Ik reken mijzelf niet meer tot de hedendaagse jeugd dus naar de reden van die fascinatie kan ik slechts gissenquote:Om d'een of andere reden blijft zij de hedendaagse jeugd fascineren, kennelijk.![]()
Ik voelde me hier laatst een beetje als Teleman...quote:Gisteren, op de verjaardag van mijn zwager, sprak een vriend van de jarige mij aan.
‘Zou ik jou binnenkort even kunnen skaipen?’
‘Eh...’, rekte ik.
‘Ik wou je iets vragen over een nieuw type mobiel. Misschien kunnen we er even over skaipen’, zei des zwagers vriend en hij sprak het woord skaipen zo achteloos uit, dat ik mij op slag stukken dommer voelde worden dan ik van huis uit ben.
Koortsachtig ging ik mijn hersens langs. Sinds ik mij op internet heb opgeworpen als mobieldeskundige, verwachten de mensen dat ik alles weet. Van mobiel bellen en van internet.
‘Skaipen...’, aarzelde ik, op de rand van de mand.
‘Je gaat me toch niet vertellen dat JIJ niet weet wat skaipen is’, zei de nu grijnzende man, iets te luid, zodat anderen gingen meeluisteren
‘De grootste stap in de telefonie van de laatste twintig jaar en meneer Teleman weet niet wat skaipen is!’
Op zo’n moment is totale openhartigheid de enige uitweg.
‘Stom ! Stom! Stom!,’ riep ik uit met een vlakke hand op mijn voorhoofd slaand, ‘nee, ik weet niet wat skaipen is! What the fuck is skaipen!!!’
Beetje stoere taal maskeert ook je eigen klunzigheid.
Ik kreeg tekst en uitleg.
Skype is een hype van jewelste. Al ruim honderdmiljoen mensen zijn met elkaar aan het skypen.
Skypen is telefoneren van computer naar computer.
Het enige dat je nodig hebt is een stukje (sorry!) software en een headsetje.
Bel jij met iemand anders dan moeten jullie allebei dus achter de computer zitten. Het geluid schijnt perfect van kwaliteit te zijn en... het is geheel en al gratis. All over the world!
Toen ik, als fanatieke mobieler, er blijk van gaf niet geheel overtuigd te zijn, zei de man die mij het lesje leerde:
‘Je kunt ook van de computer naar een ouderwetse telefoon, of 06-nummer skaipen, of omgekeerd, maar dat kost geld. Heel weinig! Enfin, download als je thuiskomt eerst de software, dan kan ik je vanavond nog even skaipen.’
Teleman
Maar volgens mij is het achterhalen van m'n e-mail adres dan een peuleschil en daar zit een halfgod als ik niet op te wachtenquote:Op maandag 18 april 2005 19:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's echt niet moeilijk, IK kan 't ook....
En als je 'n beetje handig bent kun je pyl ook daar bannen...wordt-ie helemaal gek...![]()
ijdeltuit@Scrutinizer.nl ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar volgens mij is het achterhalen van m'n e-mail adres dan een peuleschil en daar zit een halfgod als ik niet op te wachten![]()
Wim is oké, of-ie nou skaaipt of nietquote:Op maandag 18 april 2005 19:32 schreef pyl het volgende:
Van de website van Wim de Bie:
[..]
Ik voelde me hier laatst een beetje als Teleman...
Gelukkig getuigtquote:Op maandag 18 april 2005 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl vermoedde bij mij valse bescheidenheid en wilde hem even uit die droom helpen![]()
dan ook hé-le-máál niet van valse bescheidenheid...quote:(...) een halfgod als ik (...)
Wie?quote:Op maandag 18 april 2005 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
Peta Wilson.
Weer een misverstand de wereld uit geholpen. Wat ben ik toch goedquote:Op maandag 18 april 2005 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gelukkig getuigt
[..]
dan ook hé-le-máál niet van valse bescheidenheid...![]()
Ik als collega-jonge-god-met-een-afgetraind-kickbox-lichaam herken dat uit duizenden...quote:Op maandag 18 april 2005 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer een misverstand de wereld uit geholpen. Wat ben ik toch goed![]()
Zeker een natuurfilm-actrice?quote:Op maandag 18 april 2005 19:40 schreef pyl het volgende:
Enig idee wie dit is, Treinheaumeau?
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 april 2005 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeker een natuurfilm-actrice?
Uhm...waarin?quote:Op maandag 18 april 2005 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij net zo goed als wij pyl?
Toen blowde ik waarschijnlijk nog, kan het me namelijk niet meer herinnerenquote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef pyl het volgende:
Jij zou haar moeten kunnen kennen, want ze is laatst in jouw aanwezigheid ook al eens langsgeweest, "halfgod".....
Dus je weet niet eens, wanneer je met dat blowen bent opgehouden?quote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen blowde ik waarschijnlijk nog, kan het me namelijk niet meer herinneren![]()
Ja, dat weet ik nog wel. Dat was toen m'n laatste stash op wasquote:Op maandag 18 april 2005 19:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens, wanneer je met dat blowen bent opgehouden?
Jij heet toch niet 'Cheech', hè ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat weet ik nog wel. Dat was toen m'n laatste stash op was![]()
Zat ik ook al aan te denken, maar ik kon echt geeneen foto van d'r vinden zonder playmobil-haar...quote:Op maandag 18 april 2005 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch niet Glynis Barber hè?
Zit je te google-n?quote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar ik kon echt geeneen foto van d'r vinden zonder playmobil-haar...
Niet in formele zin...quote:Op maandag 18 april 2005 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je te google-n?
Zou BHFH ook lid zijn van de Bloodhoundgang ?quote:
Als het 'm geld kost niet, als er ontklede tienermeisjes bij horen wel.quote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou BHFH ook lid zijn van de Bloodhoundgang ?
Daarvan was ik niet op de hoogtequote:Hun motto is immers: 'No reason to live, but we like it that way'...
Ze komt me wel vagelijk bekend voor maar geblondeerde vrouwen zijn mijn achilleshiel. Van kunstmatige intelligentie heb ik geen tsiis gegetenquote:Op maandag 18 april 2005 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
Heb jij nou enig idee wie dat vrouwmens van pyl is ?
'Cheech', niet 'Cheese'...quote:Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze komt me wel vagelijk bekend voor maar geblondeerde vrouwen zijn mijn achilleshiel. Van kunstmatige intelligentie heb ik geen tsiis gegeten
Nee, het is Gay-Lusac...quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef matthijn99 het volgende:
Is het niet per ongeluk Glynis Barber (Makepeace)? Van Dempsey?.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef matthijn99 het volgende:
Is het niet per ongeluk Glynis Barber (Makepeace)? Van Dempsey?.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch niet Glynis Barber hè?
En pyl is er ook, als uit een boog, vandoor...quote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog heeft volgens mij nog niet alles op een rijtje![]()
Pyl is z'n dochter naar bed brengen vermoed ik. Of zou-ie naar Pat's Life kijken?quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En pyl is er ook, als uit een boog, vandoor...
Dat wordt een tussen-tussen-plaatje dan...
quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef sooty het volgende:
offtopic: Iets voor jou, pyl ?
Wanadoo & Photobucket?
Okay, dank, Sooty!quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef sooty het volgende:
offtopic: Iets voor jou, pyl ?
Wanadoo & Photobucket?
quote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan Pelleboer-Ouwehoer?
Staat die flauwekul nou nóg niet in [ONZ] ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je al gezien hoe half Fok! in tong's hol kruipt in onderstaand topic?
Sleep tong80 hier verder over de 100.000-mijlpaal heen! #3
![]()
We hadden toch al vastgesteld dat het de schuld van je dochter was?quote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay, dank, Sooty!
Ik wist wel dat het niet aan mij lag.....![]()
3 jaar geleden was je al niet leuk met die 'quote:
Ah, jullie kennen elkaarquote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
3 jaar geleden was je al niet leuk met die '' posts van je, en nou nog steeds niet.
Opbokken dus...
Nee, meneertje, jij hebt me vandaag nog met zoveel woorden ervan 'beschuldigd' dat ik vast stoute plaatjes had gedownload....en dat PB me daarom in de ban zou hebben gedaan.quote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We hadden toch al vastgesteld dat het de schuld van je dochter was?
quote:Op maandag 18 april 2005 21:16 schreef pyl het volgende:
On topic: zal ik nog een ander plaatje van mejuffrouw zoeken?
Daar herinner ik me niets meer vanquote:Op maandag 18 april 2005 21:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, meneertje, jij hebt me vandaag nog met zoveel woorden ervan 'beschuldigd' dat ik vast stoute plaatjes had gedownload....en dat PB me daarom in de ban zou hebben gedaan.![]()
Nou...quote:On topic: zal ik nog een ander plaatje van mejuffrouw zoeken?
Wel eens langs gezapt. Bij nader inzien meen ik me wel te herinneren dat ze eens te gast was in 'Shooting Stars'quote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
Kent dan niemand 'Game on' ?
And Sooty to the rescue again!!quote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef sooty het volgende:
Samantha Janus ?
Gelukkig blijven we hier tot nog toe verschoond van de aanwezigheid van die rechts-radicale haatzaaiertjes uit POL/NWSquote:Op maandag 18 april 2005 21:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k lurk wat af en dan zie je wel 's wat 'briljant' postwerk voorbijkomen...
Schrijnend, inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2005 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je al gezien hoe half Fok! in tong's hol kruipt in onderstaand topic?
Sleep tong80 hier verder over de 100.000-mijlpaal heen! #3
![]()
Ik probeer in POL daar nog wel eens tegenin te gaan, maar eigenlijk is dat verspilde moeite.quote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig blijven we hier tot nog toe verschoond van de aanwezigheid van die rechts-radicale haatzaaiertjes uit POL/NWS![]()
Sssssttttt......dadelijk komen ze. Dit is echt de laatste oase van Fok!quote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig blijven we hier tot nog toe verschoond van de aanwezigheid van die rechts-radicale haatzaaiertjes uit POL/NWS![]()
TT-suggestie: 'Raad je plaatje voor moraalridders van de (s)linkse kerk'...quote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft geen zin, inderdaad. Ze kicken op hun eigen cynisme en overtal....soms lees ik het nog wel eens vluchtig, maar gewoon negeren is toch het beste voor de gezondheid.quote:Op maandag 18 april 2005 21:33 schreef Bolkonsky het volgende:
Ik probeer in POL daar nog wel eens tegenin te gaan, maar eigenlijk is dat verspilde moeite.
En dan een plaatje van Geert Mak of Job Cohen plaatsen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
TT-suggestie: 'Raad je plaatje voor moraalridders van de (s)linkse kerk'...
Dan zijn ze er zo...
Af en toe kan ik het ook niet laten maar het heeft een vernietigende uitwerking op m'n humeurquote:Op maandag 18 april 2005 21:33 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ik probeer in POL daar nog wel eens tegenin te gaan, maar eigenlijk is dat verspilde moeite.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:35 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
En dan een plaatje van Geert Mak of Job Cohen plaatsen.
Soms is het ook wel lachen. Eén van die rakkertjes wilde mij overtuigen van het gewelddadige karakter van de Islam en raadde mij aan het boek Opbaringen in de Koran eens te lezen. Toen ik hem vroeg of hij doelde op Openbaringen in de Bijbel bleef het erg stilquote:Op maandag 18 april 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Heeft geen zin, inderdaad. Ze kicken op hun eigen cynisme en overtal....soms lees ik het nog wel eens vluchtig, maar gewoon negeren is toch het beste voor de gezondheid.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Soms is het ook wel lachen. Eén van die rakkertjes wilde mij overtuigen van het gewelddadige karakter van de Islam en raadde mij aan het boek Opbaringen in de Koran eens te lezen. Toen ik hem vroeg of hij doelde op Openbaringen in de Bijbel bleef het erg stil
U bent op de goede weg. Erg leuke boeken schrijft de manquote:Op maandag 18 april 2005 21:42 schreef pyl het volgende:
Shit, ja, de ontdekkingsreiziger met de moeilijke naam die kleine visjes in de pisbuis omhoog kreeg zwemmen....Redmond....![]()
Oei. Een grapje plaatsen (in POL/NWS), mag dat nog wel ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Heeft geen zin, inderdaad. Ze kicken op hun eigen cynisme en overtal....soms lees ik het nog wel eens vluchtig, maar gewoon negeren is toch het beste voor de gezondheid.
Extreem-rechts en humor is een weinig voorkomende combinatiequote:Op maandag 18 april 2005 21:43 schreef sooty het volgende:
[..]
Oei. Een grapje plaatsen (in POL/NWS), mag dat nog wel ?
Paul (vader van Louis) Theroux ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
U bent op de goede weg. Erg leuke boeken schrijft de man
Nee. Pyl had de voornaam al geraden en weet ook wie het is. Ik wil alleen nog wél de achternaam horenquote:
Nou vooruit. Redmond O'Hanlon heet de manquote:Op maandag 18 april 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Nee, nee 't is Redmond (of Edmond) O'Hanly (of zoiets, t is een rotnaam en hij ligt op het puntje van m'n tong, maarruhhh...)
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen. Z'n zoon vind ik wel erg leuke programma's maken, minstens zo leuk als Ruby Wax en veel respectvoller en meer oprecht.quote:Op maandag 18 april 2005 21:55 schreef pyl het volgende:
Paul Theroux is een van mijn favoriete schrijvers - meer liefhebbers?![]()
Theroux schrijft de meest indringende reisverslagen, of hij nu met de trein door Azië reist of te voet langs de Britse kust - alles is smullen geblazen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen. Z'n zoon vind ik wel erg leuke programma's maken, minstens zo leuk als Ruby Wax en veel respectvoller en meer oprecht.
Mijn replies zijn in ieder geval meestal humorvol en nooit extreem-rechts.quote:Op maandag 18 april 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Extreem-rechts en humor is een weinig voorkomende combinatie![]()
Is het een Polgar-zusje?quote:Op maandag 18 april 2005 22:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Theroux schrijft de meest indringende reisverslagen, of hij nu met de trein door Azië reist of te voet langs de Britse kust - alles is smullen geblazen.[quote]Goede tip voor als ik weer geld heb
[quote]
Over mijn dame: niemand zal haar bij naam kennen, vermoed ik, maar haar bezigheid raden is al een punt waard.
Tja.quote:Op maandag 18 april 2005 22:01 schreef sooty het volgende:
Sorry dat je 'm niet ziet, pyl.
Close but no sigar, zeggen ze dan, geloof ik.quote:Op maandag 18 april 2005 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Polgar-zusje?
quote:Op maandag 18 april 2005 22:01 schreef sooty het volgende:
[..]
Mijn replies zijn in ieder geval meestal humorvol en nooit extreem-rechts.
Dit is humor:
[afbeelding]
Sorry dat je 'm niet ziet, pyl.
Alright!quote:Op maandag 18 april 2005 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor Pyl: Sooty plaatste een foto van 5 negers in roze KKK-outfits achter een bord met "Gay Black Jewish Klansmen for Tolerance and Understanding"
De foto's lijken te wijzen op een voetbalster maar dat geloof ik niet. Is het wel een schaakster?quote:Op maandag 18 april 2005 22:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Close but no sigar, zeggen ze dan, geloof ik.
De omschrijving is accuraat; Maar het plaatje zegt zoveel meer.quote:
Ja, als Wanadoo het weer doet moet je 'm nog eens plaatsen voor Pylquote:Op maandag 18 april 2005 22:09 schreef sooty het volgende:
[..]
De omschrijving is accuraat; Maar het plaatje zegt zoveel meer.
Dat zei Jan Hein Donner ook altijd, tot in de Avenue toe, het damesblad waarin hij een rubriek had. Op een zeker moment, zo in de vroege jaren zeventig, kreeg dat blad een ingezonden brief van een in haar wiek geschoten mevrouw die het niet langer pikte. Zij beweerde dat Donner discrimineerde. Het ontbrak er nog maar aan, zo schreef ze, dat Donner zei dat negers niet konden schaken.quote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ooit eens gezegd dat vrouwen niet kunnen schaken.
Schaken voor Werder Bremen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Haar naam is Almira Skripchenko; ze schaakt (en erg sterk, I may add) voor Werder Bremen
...
quote:Op maandag 18 april 2005 22:23 schreef pyl het volgende:
De reactie onder de brief was van Donner zelf: "U begrijpt het niet, mevrouw: negers kunnen wel schaken, maar negerinnen niet!"
![]()
Boris !quote:Op maandag 18 april 2005 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
De uitzondering die de regel bevestigt
Die foto ken ik wel, maar ik ken heel die Boris niet...quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Boris indeed![]()
Ook wel de bekendste foto van hem![]()
Mwoah. Boris op de fiets scoort ook hoog. En die foto waar hij er 's-morgens verfromfraaid uitziet: "Been sleeping on the bench, Boris?" mag er ook wel wezen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Boris indeed![]()
Ook wel de bekendste foto van hem![]()
Member of Parlement voor de Conservatives in de UKquote:Op maandag 18 april 2005 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die foto ken ik wel, maar ik ken heel die Boris niet...
quote:Op maandag 18 april 2005 22:32 schreef sooty het volgende:
[..]
Mwoah. Boris op de fiets scoort ook hoog.
Hij is eruit geknikkerd dacht ik (na welke blunder weet ik niet zo 1-2-3).quote:Op maandag 18 april 2005 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Member of Parlement voor de Conservatives in de UK
Ja, hij heeft zich nu aangesloten bij de Nigel Havers Alliancequote:Op maandag 18 april 2005 22:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij is eruit geknikkerd dacht ik (na welke blunder weet ik niet zo 1-2-3).
Wow, heel goed, Sooty: Kirsty Young (als zij het presenteert een extra reden om hignfy te kijken - en bijzonder rad van de tongriem...)quote:Op maandag 18 april 2005 22:38 schreef sooty het volgende:
Dat is Kirstie. Ben haar achternaam effe kwijt. Leuk Schots accent.
Toch mag die coke-snuiver van mij wel weer terugkomenquote:Op maandag 18 april 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Wow, heel goed, Sooty: Kirsty Young (als zij het presenteert een extra reden om hignfy te kijken - en bijzonder rad van de tongriem...)![]()
Zeker, ik had een zwak voor 'm. Toch waren de mooiste afleveringen toen hij in het nauw zat met zijn goedkope hoertje en zijn libido....quote:Op maandag 18 april 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch mag die coke-snuiver van mij wel weer terugkomen
Ja, viel me alles mee.quote:Maar geef toe Pyl: Patser Clarkson deed het lang niet slecht afgelopen weekend
dat was inderdaad een fantasieloos, inhoudsloos dertien in een dozijn-programma. Reinout Oerlemans zou het geproduceerd kunnen hebbenquote:Op maandag 18 april 2005 22:48 schreef pyl het volgende:
Ik heb eens een programma gezien, waarin hij 'Europa' rondreisde en uitlegde.... zelden zulke afgekloven gemeenplaatsen gehoord - dat was helemaal níet leuk....
Even een gitaarbandje scoren in 013 misschien?quote:
't gaat allemaal over onderwerpen waar ik niks mee heb.quote:
Daar ben ik woensdag en donderdag nog geweest.quote:Op maandag 18 april 2005 22:57 schreef pyl het volgende:
Even een gitaarbandje scoren in 013 misschien?
quote:Op maandag 18 april 2005 22:55 schreef pyl het volgende:
Hiernaast wordt nu 'gedebatteerd' over de menselijke kanten van Hitler - het komt nu wel erg dichtbij....![]()
En ik heb net een gerontofiele politica voor je geplaatstquote:Op maandag 18 april 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't gaat allemaal over onderwerpen waar ik niks mee heb.
Prompt komt tong dan ook op de proppen...quote:Op maandag 18 april 2005 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik heb net een gerontofiele politica voor je geplaatst
En? Had-ie nog wat te melden?quote:Op maandag 18 april 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Had maar naar fokradio geluisterd. Niet dat ik dat doe maar Tong was erin.
On Tourquote:Op maandag 18 april 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
Mijn Jan Maorijnissen...
Tjongejonge wat heeft die man zich "on tour" kinderachtig gedragenquote:Op maandag 18 april 2005 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als 't 'm dan maar beter vergaat dan Tom de Graaff...
Maar de weblogbijdragen van André Manuel waren dan wel weer uiterst vermakelijk om te lezen...quote:Op maandag 18 april 2005 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Tjongejonge wat heeft die man zich "on tour" kinderachtig gedragen
Yepquote:Op maandag 18 april 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
J.J. Cale?
Niet gevolgd. Ik was in die periode aan het klussen en volgde het op de radioquote:Op maandag 18 april 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar de weblogbijdragen van André Manuel waren dan wel weer uiterst vermakelijk om te lezen...
quote:Op maandag 18 april 2005 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Biesheuvel?
quote:Op maandag 18 april 2005 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Pa de Graaff??
Die hele partij heeft zichzelf overbodig bewezen.quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Dittrich voor mij ook geheel en al heeft afgedaan
Die gedachte is hier ook gerezen....quote:Op maandag 18 april 2005 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Dittrich voor mij ook geheel en al heeft afgedaan
Neuh. Dittrich+memoires is één halleluja-verhaal.quote:Op maandag 18 april 2005 23:29 schreef pyl het volgende:
[..]
...
Ik voorzie nu al dat-ie in zijn memoires spijt gaat betuigen...![]()
Mmmm.....ik bedoel over 25 jaar, wanneer hij weer bij zinnen is.quote:Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef sooty het volgende:
Neuh. Dittrich+memoires is één halleluja-verhaal.
Giovanni Agnelliquote:Op maandag 18 april 2005 23:36 schreef pyl het volgende:
Hey, l'avvocato, Angelli, excusez Agnelli
Terwijl de combinatie grootindustieel en Italië buiten de landsgrenzen toch wel wat vragen oproept.quote:Op maandag 18 april 2005 23:39 schreef pyl het volgende:
Mr Fiat (en Juventus); werd met enorme eerbied over gesproken in Italië.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
La Piovra...
Nagesynchroniseerd? Hoezo? Naar welke taal?quote:Op maandag 18 april 2005 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:Mooie serie, erg slecht nagesynchroniseerd
Duits. In NL hadden we god-zij-dank wel ondertitels.quote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd? Hoezo? Naar welke taal?![]()
Dat kan ook in dezelfde taal. In Nederlandse speelfims wordt dit ook nogal regelmatig gedaan. (in 'Brandende liefde' heeft Peter-jan Rens zelfs opeens een hele andere stem gekregen)quote:
Gewoon in het Italiaans. Dat gebeurt bij vrijwel iedere film of serie waar een beetje geld in gestoken wordt. Dan wordt het naderhand in de geluidsstudio opnieuw ingesproken, dan hoef je bij de opnames niet "close te miken". Alleen bij La Piovra hebben ze dat heel slecht gedaanquote:Op maandag 18 april 2005 23:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd? Hoezo? Naar welke taal?![]()
In Nederland gebeurt het juist mnder dan in het buitenland, daarom is het geluid in Nederlandse films vaak zo slecht. Brandende Liefde is idd een goed voorbeeld van een Nederlandse film waarin het wel gedaan is maar niet bepaald goed.quote:Op maandag 18 april 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan ook in dezelfde taal. In Nederlandse speelfims wordt dit ook nogal regelmatig gedaan. (in 'Brandende liefde' heeft Peter-jan Rens zelfs opeens een hele andere stem gekregen)
Tenenkrommend is het...
Als jouw vriendin (v/m) een vinger in je reet steekt terwijl zij/hij jouw aftrekt voor een spiegel, dan is de nasynchronisatie een kwestie van afwachten.quote:Op maandag 18 april 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan ook in dezelfde taal. In Nederlandse speelfims wordt dit ook nogal regelmatig gedaan. (in 'Brandende liefde' heeft Peter-jan Rens zelfs opeens een hele andere stem gekregen)
Tenenkrommend is het...
'k moet eerlijkheidshalve bekennen dat er weken voorbij gaan dat me dát niet overkomt...quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef sooty het volgende:
Als jouw vriendin (v/m) een vinger in je reet steekt terwijl zij/hij jouw aftrekt voor een spiegel, dan is de nasynchronisatie een kwestie van afwachten.
quote:Op maandag 18 april 2005 23:53 schreef sooty het volgende:
[..]
Als jouw vriendin (v/m) een vinger in je reet steekt terwijl zij/hij jouw aftrekt voor een spiegel, dan is de nasynchronisatie een kwestie van afwachten.
De opvolger van Enzo en inmiddels de opvolger van Agnelli maar met een andere familienaam dan zijn voorgangersquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:55 schreef pyl het volgende:
Hmmm....ik associeer dat hoofd met de autoracerij, maar ik ben daarin niet thuis. Is het zo'n Ferrari-telg? Enzo?
Neuhquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:00 schreef pyl het volgende:
Wacht even, is het niet een telg uit dat rijke Florentijnse geslacht van filmproducenten? Uhmm..Cecchi Gori?
O.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh
Nee, ik denk idd dat je dit niet gaat raden.quote:
Italiaanse toestanden.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:07 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ga mijn dag wéér eens besteden aan het in de wacht hangen van Nuon en UPC. Zo'n twee maanden na m'n verhuizing begint de correspondentie met hen Kafka-eske vormen aan te nemen
Eerst wilde Nuon me via de eindafrekening van m'n vorige huis wijsmaken dat ik in twee maanden net zoveel energie had verbruikt als in de twee voorgaande jaren bij elkaar opgeteld. Of ik even 523 euro wil bijbetalen. Dus ga je bellen. In het keuzemenu kies je dan: Eindafrekening. Drie kwartier in de wacht om te horen dat je keuzemogelijkheid Verhuizing had moeten kiezen. Weer een half uur in de wacht. Vervolgens geven ze toe dat ze een fout hebben gemaakt en dat alles geregeld wordt. Een week later krijg je dan een uitstel van betaling! Dan maar weer bellen. Uiteraard direct keuzemogelijkheid verhuizing gedrukt maar dat was te simpel gedacht, ik moest nu bij Vragen over de energierekening zijn. Ook nu zou weer alles geregeld worden. Vanochtend kom ik er dus achter dat ze middels automatische incasso het geld toch maar van mijn rekening gehaald hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:11 schreef pyl het volgende:
Porca miseria
Daar ben ik voor, Scrut, daar ben ik voor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest het even kwijt.
Ja dat heb ik net geregeld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:30 schreef pyl het volgende:
Overigens (ik durf het bijna niet te zeggen): één telefoontje naar je bank en de automatische incasso wordt teruggeboekt, dat weet je toch, hè?
Nee, laten we dat maar niet doen.quote:Zullen we nog iets zeggen over dat salaris van meneer Nuon...?
Ik voel me inderdaad zoals die man op de foto zich moet voelenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:40 schreef pyl het volgende:
En ik had deze nog wel expres voor jou gezocht, gevonden en geplaatst....![]()
Da's alvast de goede film en de auteur van boek, inderdaad. De meneer op het plaatje nog eens:quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Anthony Perkins was dat toch?
Gelukkig doet mijn verstand het nog wel. Dat kun je van menig medewerker van semi-overheidsinstellingen en nutsbedrijven niet zeggen, zo blijktquote:
William H. Macy is goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef pyl het volgende:
Uhmm...hem ken ik wel (William H. Macy), maar haar niet....
Nee, Maria Bello. Een veel voorkomende naam bij Sint Bernards.quote:
Van The Cooler samen met H. Macy. The assault on Precinct 13 remake, Coyote Ugly en ER.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
En waar zouden we Maria van moeten kennen?
Goh, dan is het toch apart dat ik die naam wel eens gehoord hebquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van The Cooler samen met H. Macy. The assault on Precinct 13 remake, Coyote Ugly en ER.
Markante titel, het moet gezegd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
The assault on Precinct 13 remake
Jij ook TH.quote:
Joan Cusack idd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef pyl het volgende:
Tja, da's die zus van Kusack (of hoe schrijf je dat....?)
Behalve als je een vegetarische snoepzak hebt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Met spekjes enzo?
Nee, niet Chips maar hij is wel regelmatig met zijn kop op de buis dankzij het succes van anderen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
's da die kerel van CHiPs ?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:42 schreef Treinhomo het volgende:
'k weet nu ook hoe pyl zich voelt. Wanadoo hier...pas de pheauteaubuquet dus...
Yep, Joe Jackson.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Papa Jackson?
Dominee "Kent u die uitdrukking" Gremdaatquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Gremdaat?
Zonder kloten naar de hoeren, noem ik dat...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:50 schreef pyl het volgende:
Het RJP'en zonder Photobucket, kent u die uitdrukking?
Dat kan ik niet beamen, TH, maar als jij het zegt....quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:50 schreef Treinhomo het volgende:
Zonder kloten naar de hoeren, noem ik dat...![]()
Nou nou nouquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zonder kloten naar de hoeren, noem ik dat...![]()
Als je 5 meter de ladder opgeklommen bent, om er boven achter te komen dat je een essentiëel stuk gereedschap/onderdeel vergeten bent, dan is dat precies hoe je je op dat moment voelt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:51 schreef pyl het volgende:
Dat kan ik niet beamen, TH, maar als jij het zegt....![]()
Ah, ik ben gelukkig niet de enige die een rotdag heeftquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je 5 meter de ladder opgeklommen bent, om er boven achter te komen dat je een essentiëel stuk gereedschap/onderdeel vergeten bent, dan is dat precies hoe je je op dat moment voelt...
Dát kun je inderdaad van me aannemen.
Alles goed en wel, TH, maar als je me één ding níet hoeft uit te leggen, dan is dat het gevoel dat je hebt wanneer je wil RJP'en en Photobucket weigert dienst......quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:53 schreef Treinhomo het volgende:
Als je 5 meter de ladder opgeklommen bent, om er boven achter te komen dat je een essentiëel stuk gereedschap/onderdeel vergeten bent, dan is dat precies hoe je je op dat moment voelt...
Dát kun je inderdaad van me aannemen.
Gaat niet over vandaag...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, ik ben gelukkig niet de enige die een rotdag heeft![]()
Mwoah; heb ik maar een goed half uurtje last van.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:55 schreef pyl het volgende:
Alles goed en wel, TH, maar als je me één ding níet hoeft uit te leggen, dan is dat het gevoel dat je hebt wanneer je wil RJP'en en Photobucket weigert dienst......
Nee hoor, pyl ook...al een paar dagen....quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
ShitBen ik toch de enige die een rotdag heeft
Neuh, die is inmiddels weer blij. Die kan weer PB-plaatjes zienquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor, pyl ook...al een paar dagen....
Nu wel, maar straks weer niet, vrees ik....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, die is inmiddels weer blij. Die kan weer PB-plaatjes zien
Ben je idd toch de enige met een rotdag.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, die is inmiddels weer blij. Die kan weer PB-plaatjes zien
Nou, dat is een hele troostquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben je idd toch de enige met een rotdag.
Maar, troost je; gedeelde smart is halve smart...of zoiets...geloof ik...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef pyl het volgende:
Ik zou zweren dat het die zanger van VOF de Kunst is....
Nol Havens inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef pyl het volgende:
Ik zou zweren dat het die zanger van VOF de Kunst is....
Zeg, mr-A, wel bij je eigen genre blijven, hè. Dit is veel te verwarrend....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Nol Havens inderdaad.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef Bolkonsky het volgende:
Op deze man is het personage 'Bolkonsky' uit 'Oorlog en Vrede' gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |