Dus je weet niet eens, wanneer je met dat blowen bent opgehouden?quote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen blowde ik waarschijnlijk nog, kan het me namelijk niet meer herinneren![]()
Ja, dat weet ik nog wel. Dat was toen m'n laatste stash op wasquote:Op maandag 18 april 2005 19:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens, wanneer je met dat blowen bent opgehouden?
Jij heet toch niet 'Cheech', hè ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat weet ik nog wel. Dat was toen m'n laatste stash op was![]()
Zat ik ook al aan te denken, maar ik kon echt geeneen foto van d'r vinden zonder playmobil-haar...quote:Op maandag 18 april 2005 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch niet Glynis Barber hè?
Zit je te google-n?quote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar ik kon echt geeneen foto van d'r vinden zonder playmobil-haar...
Niet in formele zin...quote:Op maandag 18 april 2005 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je te google-n?
Zou BHFH ook lid zijn van de Bloodhoundgang ?quote:
Als het 'm geld kost niet, als er ontklede tienermeisjes bij horen wel.quote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou BHFH ook lid zijn van de Bloodhoundgang ?
Daarvan was ik niet op de hoogtequote:Hun motto is immers: 'No reason to live, but we like it that way'...
Ze komt me wel vagelijk bekend voor maar geblondeerde vrouwen zijn mijn achilleshiel. Van kunstmatige intelligentie heb ik geen tsiis gegetenquote:Op maandag 18 april 2005 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
Heb jij nou enig idee wie dat vrouwmens van pyl is ?
'Cheech', niet 'Cheese'...quote:Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze komt me wel vagelijk bekend voor maar geblondeerde vrouwen zijn mijn achilleshiel. Van kunstmatige intelligentie heb ik geen tsiis gegeten
Nee, het is Gay-Lusac...quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef matthijn99 het volgende:
Is het niet per ongeluk Glynis Barber (Makepeace)? Van Dempsey?.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef matthijn99 het volgende:
Is het niet per ongeluk Glynis Barber (Makepeace)? Van Dempsey?.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch niet Glynis Barber hè?
En pyl is er ook, als uit een boog, vandoor...quote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog heeft volgens mij nog niet alles op een rijtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |