Dus je weet niet eens, wanneer je met dat blowen bent opgehouden?quote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen blowde ik waarschijnlijk nog, kan het me namelijk niet meer herinneren![]()
Ja, dat weet ik nog wel. Dat was toen m'n laatste stash op wasquote:Op maandag 18 april 2005 19:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens, wanneer je met dat blowen bent opgehouden?
Jij heet toch niet 'Cheech', hè ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat weet ik nog wel. Dat was toen m'n laatste stash op was![]()
Zat ik ook al aan te denken, maar ik kon echt geeneen foto van d'r vinden zonder playmobil-haar...quote:Op maandag 18 april 2005 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch niet Glynis Barber hè?
Zit je te google-n?quote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar ik kon echt geeneen foto van d'r vinden zonder playmobil-haar...
Niet in formele zin...quote:Op maandag 18 april 2005 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je te google-n?
Zou BHFH ook lid zijn van de Bloodhoundgang ?quote:
Als het 'm geld kost niet, als er ontklede tienermeisjes bij horen wel.quote:Op maandag 18 april 2005 20:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou BHFH ook lid zijn van de Bloodhoundgang ?
Daarvan was ik niet op de hoogtequote:Hun motto is immers: 'No reason to live, but we like it that way'...
Ze komt me wel vagelijk bekend voor maar geblondeerde vrouwen zijn mijn achilleshiel. Van kunstmatige intelligentie heb ik geen tsiis gegetenquote:Op maandag 18 april 2005 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
Heb jij nou enig idee wie dat vrouwmens van pyl is ?
'Cheech', niet 'Cheese'...quote:Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze komt me wel vagelijk bekend voor maar geblondeerde vrouwen zijn mijn achilleshiel. Van kunstmatige intelligentie heb ik geen tsiis gegeten
Nee, het is Gay-Lusac...quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef matthijn99 het volgende:
Is het niet per ongeluk Glynis Barber (Makepeace)? Van Dempsey?.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef matthijn99 het volgende:
Is het niet per ongeluk Glynis Barber (Makepeace)? Van Dempsey?.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch niet Glynis Barber hè?
En pyl is er ook, als uit een boog, vandoor...quote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog heeft volgens mij nog niet alles op een rijtje![]()
Pyl is z'n dochter naar bed brengen vermoed ik. Of zou-ie naar Pat's Life kijken?quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En pyl is er ook, als uit een boog, vandoor...
Dat wordt een tussen-tussen-plaatje dan...
quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef sooty het volgende:
offtopic: Iets voor jou, pyl ?
Wanadoo & Photobucket?
Okay, dank, Sooty!quote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef sooty het volgende:
offtopic: Iets voor jou, pyl ?
Wanadoo & Photobucket?
quote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan Pelleboer-Ouwehoer?
Staat die flauwekul nou nóg niet in [ONZ] ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je al gezien hoe half Fok! in tong's hol kruipt in onderstaand topic?
Sleep tong80 hier verder over de 100.000-mijlpaal heen! #3
![]()
We hadden toch al vastgesteld dat het de schuld van je dochter was?quote:Op maandag 18 april 2005 21:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay, dank, Sooty!
Ik wist wel dat het niet aan mij lag.....![]()
3 jaar geleden was je al niet leuk met die 'quote:
Ah, jullie kennen elkaarquote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
3 jaar geleden was je al niet leuk met die '' posts van je, en nou nog steeds niet.
Opbokken dus...
Nee, meneertje, jij hebt me vandaag nog met zoveel woorden ervan 'beschuldigd' dat ik vast stoute plaatjes had gedownload....en dat PB me daarom in de ban zou hebben gedaan.quote:Op maandag 18 april 2005 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
We hadden toch al vastgesteld dat het de schuld van je dochter was?
quote:Op maandag 18 april 2005 21:16 schreef pyl het volgende:
On topic: zal ik nog een ander plaatje van mejuffrouw zoeken?
Daar herinner ik me niets meer vanquote:Op maandag 18 april 2005 21:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, meneertje, jij hebt me vandaag nog met zoveel woorden ervan 'beschuldigd' dat ik vast stoute plaatjes had gedownload....en dat PB me daarom in de ban zou hebben gedaan.![]()
Nou...quote:On topic: zal ik nog een ander plaatje van mejuffrouw zoeken?
Wel eens langs gezapt. Bij nader inzien meen ik me wel te herinneren dat ze eens te gast was in 'Shooting Stars'quote:Op maandag 18 april 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
Kent dan niemand 'Game on' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |